Laivas un to motori

Kurš no Mercuriem tas ir ? skruves karterim visiem ir vienādas vismaz no 2,5-6 zs
28.aprīlis 2013, 21:30 | links
 
skaidrs, ka vari - nešaubos ! :) bet laika maz 1.ajā jau gribējās pabraukāties. izmēru grūti precīzi pateikt - jāmeklē tad manuālī. paraugam ir vecā saspaidītā, pus izdrupusī. Gan jau ka standarts mazajiem dzinējiem. Ja nu vari līdz pirmajam sauju pie Ginta aizgādāt - neatteiktos. bet ja tādas var atrast veicī - neapgrūtināšu tevi lieki :)
28.aprīlis 2013, 21:21 | links
 
sveiki eksperti,

šodien veiksmīgi merkūram nomainīju eaļļas, degvielas filtru un sveci, bet problēma ar tām mazajām kājas eļļas kartera skrūves blīvītēm - sadilušas no vecuma..ebajā ir (bet jāgaida) , diez parastā auto detaļu veicī varētu viņas atrast pēc izmēriem ? Materiāls - tāds paciets , kā jau blīvēm, nav gumijotas. paldies.

osscar, 28.aprīlis 2013, 21:16

Cik vajag :DD sauju varu izcirst :))
28.aprīlis 2013, 21:18 | links
 
sveiki eksperti,

šodien veiksmīgi merkūram nomainīju eaļļas, degvielas filtru un sveci, bet problēma ar tām mazajām kājas eļļas kartera skrūves blīvītēm - sadilušas no vecuma..ebajā ir (bet jāgaida) , diez parastā auto detaļu veicī varētu viņas atrast pēc izmēriem ? Materiāls - tāds paciets , kā jau blīvēm, nav gumijotas. paldies.
28.aprīlis 2013, 21:16 | links
 
ronny,
kutis
Paldies jums par padalīšanos pieredzē.Vienkārši gribēju zināt kā citiem gājis un kā to darijuši.
Tātad.....ronny man atsūtija instrukciju LV valodā -Paldies tev!
Un tad iekopēšu te kā rakstīts grāmatiņā.
Dzinēja piestrādes procedūra:
1. Pirmajā darbības stundā darbiniet dzinēju ar dažādiem droseles iestatījumiem līdz 2000 apgr./min vai
aptuveni pusei droseles.
2. Pirmo lietošanas stundu darbiniet dzinēju ar dažādiem jaudas uzstādījumiem līdz 3000 apgriezieniem
minūtē vai aptuveni ar pusi jaudas.
3. Turpmākās astoņas darbības stundas vairieties no pastāvīgas darbināšanas ar pilnu droseli ilgāk par
piecām minūtēm no vietas.
27.aprīlis 2013, 13:47 | links
 
krisk
paldies pa info!
26.aprīlis 2013, 11:48 | links
 
Man jau trešo sezonu ir Navigators laba laiva pa to cenu pa ziemu glabāju uzpūstu nesen pamanīju ka grīdai atnāca viens savienojuma vieta vaļā neliels burbulis bet tas it ne maz netraucē!Tagad štukoju cieto grīdu ielikt iekšā tik nezin no kā no finiera jeb koka koks itkā būtu vieglāks nekā finieris!Un radas jautājums kā viņa jāliek iekšā kad grīda ir uzpūsta jeb grīdu nav jāpūš un tik liec iekšā cieto grīdu?
Vai kāds ir licis navigatoram cieto grīdu???Un var padalīties pieredzē?

antonsb, 24.aprīlis 2013, 11:34


Pašam ar ir Navigator, un jau labu laiku esmu ielicis finieri kā piepūšamās grīdas aizvietotāju. Grīdu nevajag pūst. Kā materiālu esmu izmantojis gan mitrumnieku gan parasto. Pietiek ar parasto 5-8mm. Esmu sadalījis divās daļās, lai foršāk autiņā ielikt. Ieliekot šo grīdu vietas kļūst vairāk un stabilitāte stāvit kājās krietni vien uzlabojas.
26.aprīlis 2013, 11:29 | links
 
Mercury pirmā maiņa pēc 12h, otrā sezonas beigās, tālāk reizi gadā. Garantija ir spēkā tikai ja apkopi veic pie dīlera servisā. Iebraukšana kā jau >kutis< iepriekš rakstīja , pirmās 12 stundas vajag pabraukt dažādos režīmos , ar mucu nav vajadzības ņemties, ja nu vienīgi dīda nepacietība ātrāk redzēt kā strādā.
26.aprīlis 2013, 10:53 | links
 
dzhi
jauna motora iebraukšanu nosaka ražotājs jo viņš dod garantiju-serviss ir ieintresēts lai tu biežāk viņus apciemo...:)
26.aprīlis 2013, 09:47 | links
 
Nez man pērkot vēl pateica, ka izdedzinot aptuveni 5 bāciņas tās 20 h arī sanāk. Man pašam ir mazais Suzuki, protams katram ražotājam ir savi nosacījumi, kā arī viss atkarīgs no motora jaudas.
Lai patiešām pārliecinātos var tak uzzvanīt Mercury motoru dīlerim Latvijā un uzjautāt, domāju, ka ar atbildi neskoposies'.
26.aprīlis 2013, 09:40 | links
 
dzhi,
tas tikai dīzeli eļļa melna uzreiz paliek :D
26.aprīlis 2013, 09:39 | links
 
cim man servisaa staastiija tad taas motorstundas skaita paarvietojoties "ruchkaa" nevis velceejot. un eljlja jaamaina esot, kad pa eljljas kraasa uz melnu pamainaas (pa kontrollodzinju var redzeet). Kaut gan no prakses a/m eljlja tumsha paliek gandriiz momentaali, bet tas nenoziimee, ka vinja ir jaamaina.
26.aprīlis 2013, 09:34 | links
 
tauruss - man ir mercury. principā te visu pareizi apstāstīja, manējam gan bija teikts pēc pirmajām 10st. eļlu mainīt un pēc tam ik pa 100st. vai reizi gadā.

Cita lieta, ka tās 10h grūti saskaitīt - gan pēc laika, gan ir starpība vai tu brauc "/4 ručkā" vai ar nomestu gāzi velcējot...bet enivej apsveicu ar pirkumu! :)
26.aprīlis 2013, 09:08 | links
 
to tauruss

kutis Tev visu pareizi uzrakstīja kā uzsākt darbināt jaunu motoru, nekādā mucā nav jābāž. Pieliec pie laivas, iemērc ūdenī un padarbini pirmās 5min pa tukšo, tad liec robā, pilnā hodā sākumā gan nebliez. Pēc 20 darba stundām ved uz apkopi, eļļas maiņa utt.
26.aprīlis 2013, 08:38 | links
 
kādu eļļu labāk izvēlēties jaunam Mercury 4hp ?

tauruss, 23.aprīlis 2013, 23:29

Kur tad tu viņu pirki?Pērkot jaunu motoru eļļai bija jānāk komplektā pirmajai uzpildei, tāpat kā instrukcijai latviešu valodā. Ja kas varu aizsūtīt, uzraksti tikai savu mailu uz PM
26.aprīlis 2013, 00:29 | links
 
nu es ta sapratu pēc uoytubes ka mucā jaliek Paldies!
Pazvnišu rīt spečukiem ................laikam speukiem.. ;)
tas ir- Ū.S.P.
25.aprīlis 2013, 22:23 | links
 
tauruss,tikai neiedomājies tāpat vien tukšgaitā pamēģināt padarbināt motoru.To drīkst darīt tikai un vienīgi ūdenī.
25.aprīlis 2013, 22:19 | links
 
nekādā mucā, zem slodzes vajag darbināt! liec uz laivas un brauc.
25.aprīlis 2013, 22:10 | links
 
Motoram jabūt neitrālajā vai kā man ir r-n-f
saprotu ja ir robā tad jāliek mucā vai kā?
25.aprīlis 2013, 21:52 | links
 
Padies jums par info nu kautkādā mērā skaidrs ,bet varbūt kādam ir bijis 'mercury'?
25.aprīlis 2013, 21:50 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager