Labi skaitīt naudu otra makā mēs visi mīlam.. bet nu lūdzu izskaidrojat man kādēļ Asfalts Latvijā tik sūdīgs.. es nerunāju par veco.. bet gan par Jau eiro naudiņu taisīto.. trīs gadi pagājuši un jau bedres lāpa.. Padomjo laiku asvalts citviet labākā stāvokli.. Manuprāt, tur ir vislabāk redzama situācija kas notiek visā lv.. Zogot viens no otra nēesam ieguvējs neviens..
mjuniors, 25.aprīlis 2013, 00:29
Ak, draudziņ, tā daždien gadās izteikties, ja izpratnes nav, bet nikns viedoklis ir.
1) nav vainas asfaltā, bet gan pamatā zem tā (šķembas+smiltis). Teiksim, tās pašas šķembas nav mūžīgas, arī smiltis vairs neveic filtrāciju, tāpēc pēc laika nepieciešama nopietna rekonstrukcija, kas līdzekļu trūkuma dēļ veikta netiek. Ja uz sūdīga pamata uzliek jaunu segumu, tad tas nevar kalpot pārlieku labi. Varētu likt ar visu smilti un šķembām, taču tas jau maksā stipri vien dārgāk... Diemžēl tāda nu ir tā situācija, ja naudas ir, tik cik ir un vajag glābt, ko var saglābt, tāpēc tiek veidoti tādi it kā ne labākie risinājumi, taču, manuprāt, labāk 10km tādu ceļu, nekā lieliska ceļa, taču tikai 2-3 km garumā.
Būtu labāk, ja paredzēto 80% no degvielas akcīzes nodokļa vietā ceļiem netiktu doti vien 8 (!!!) %...
2) Par to veco asfaltu - arī mazlietiņ lēnāk pār tiltu. Pirmkārt, diez vai daudz vietu būs, kur pie lielām satiksmes plūsmām būs lielisks ceļš. Parasti tur arī lieliskais krievu laiku ceļš sāk jukt un drupt.
3) Tu īsti gan nepaskaidroji, kas tad ko zog? Tas kas naudu dala, kas iedalīto naudu pārvalda, kas būvē? Un uz ko tad balstīti šie apsvērumi? Būtu interesanti uzzināt...