Laivas un to motori

Ja nav izlijis tad tikai ūdeni jo skābe no elektrolita neizgaro ,tikai neielej pa daudz lai nezaudētu vajadzīgo blīvumu ,tukšam aķim blīvums nedrīkst būt zemāk kā 1.12 savādāk vairāk neņems iekšā strāvu.
14.maijs 2013, 06:26 | links
 
nu man kolegis leja sev akim mashinas klat to desteleto udeni ko elektroiekravejam pilda un vis chikinieka bija :D okok nopirkshu eletroidu vai kaa vinu tur sauc :) vini jau nav dazhadi vai kaa? man prieksh minkotas akomulatora vajag :) paldies!
14.maijs 2013, 00:56 | links
 
Pinīgas šausmas! Deštellētais ūdens un elektroids! Ieraksti gūglē kaut vai"akumulatora uzpildīšana", vai ko līdzīgu un visu uzzināsi! Bet sāc labāk ar uzbūves pamatiem un sastāvdaļām un tad pats ķeries klāt!
14.maijs 2013, 00:36 | links
 
man elektromotora akumulatoram izgaroja skidrums tagat apm puse ir ko labak liet klat desteleto udeni vai elektroidu? paldies!
14.maijs 2013, 00:22 | links
 
kas ar tiesibam? saku lasities csdd no 2,5 metriem jau viss vajg tiesibas neatkarigi motorene vai airu laivu, pareizi? ka tur ir isti?
13.maijs 2013, 22:12 | links
 
ar smilspapīru
13.maijs 2013, 21:55 | links
 
Ar ko var noņemt veco krāsu no vāka bendzīna motoram tā lai plastmasu nebojātu!??????
13.maijs 2013, 17:21 | links
 
Sazaans !
palsies par info! man jau ar škita ka motors kaut drusku,bet sakumā kaut 5 min. jāusilda.tā ar darīšu.
6-dien uz ūdens..... aidaaaa! :)
10.maijs 2013, 10:21 | links
 
zaraza,
LATREX 355
Laiva - 120 kg,
dzinējs - 50 kg
3 cilveki - 280 kg
degviela - 15 kg
Kopā 465 kg

Sanāk uz 1 HP 31 kg un laiva bez problēmām glisē.
9.maijs 2013, 17:15 | links
 
coplietdraug...

Es rakstīju par to, ka nez vai laiva uzskatāma par ātrumlaivu atpūtai un ūdensportam. Vai apgalvosi, ka viņa var normāli pavilkt kaut 2 kārtīgu latviešu 100+ rumpīšus ar visiem loriņiem un alus kasti vai slēpotāju?
Klasiskā formula nepieciešamās motora jaudas/masu atiecībai ir 1HP=20kg. Protams, ar dāžadām konstruktoriskām viltībām ar šo ciparu var pieregulēt, bet nu max uz padsmit %. Brīnumi nenotiek...

Protams, ka 15HP dzinējam ir masa priekšrocību - cena, svars, degvielas patēriņš, pārvadāšanas dimensijas utt.
9.maijs 2013, 13:57 | links
 
Cik saprotu tad pēc pirmā punkta motoru jādarbina tukšgaitā?Ja tā palasa...."pirmajā darbības stundā" un pēc Nr.2 varam likt gaitā.Vismaz es tā saprotu.Gribās jau to pirmo reizi izdarīt 100% pareizi.

1. Pirmajā darbības stundā darbiniet dzinēju ar dažādiem droseles iestatījumiem līdz 2000 apgr./min vai
aptuveni pusei droseles
2. Pirmo lietošanas stundu darbiniet dzinēju ar dažādiem jaudas uzstādījumiem līdz 3000 apgriezieniem
minūtē vai aptuveni ar pusi jaudas.
3. Turpmākās astoņas darbības stundas vairieties no pastāvīgas darbināšanas ar pilnu droseli ilgāk par
piecām minūtēm no vietas.

tauruss, 27.aprīlis 2013, 13:47

9.maijs 2013, 08:33 | citēt | links[/quote]

Suzuki 4 taktu 20 z.s. motoram tagad eju "abkatku". Instrukcīj rakstīts, ka
1. Juzsilda motors vismaz 5 min.
2. Pirmās 15 min ieliekot robā, bet nedodot vispār gāzi. (Šo paveicu ieliekot motoru mucā ar ūdeni)
3. 1,45h Gāzi var dot līdz pus ručkai.
4. Pārējās 7h ne vairāk kā 3/4 ručkas. Līdz 5 min. lai izceltu laivu uz glisi, var braukt ar pilnu jaudu, bet ne vairāk.
5. Kopējais ilgums 10h. (Kaut gan veikalā teica ka labāk 20h kopā)
9.maijs 2013, 13:53 | links
 
zaraza,
kas vainas 15 ZS dzinējam?
Amber 360 ir plakana ka grīda, ja vajag braukt lēnam, ieliec robā un bez gāzes dudini, a ja uznāk ģorga, tad gāzi grīdā un pāris minūšu laika esi drošībā.
Bez tam 15 ZS motoru var mierīgi ielikt auto bagāžniekā un ērti pārvadāt.
9.maijs 2013, 13:22 | links
 
Cik saprotu tad pēc pirmā punkta motoru jādarbina tukšgaitā?Ja tā palasa...."pirmajā darbības stundā" un pēc Nr.2 varam likt gaitā.Vismaz es tā saprotu.Gribās jau to pirmo reizi izdarīt 100% pareizi.

1. Pirmajā darbības stundā darbiniet dzinēju ar dažādiem droseles iestatījumiem līdz 2000 apgr./min vai
aptuveni pusei droseles
2. Pirmo lietošanas stundu darbiniet dzinēju ar dažādiem jaudas uzstādījumiem līdz 3000 apgriezieniem
minūtē vai aptuveni ar pusi jaudas.
3. Turpmākās astoņas darbības stundas vairieties no pastāvīgas darbināšanas ar pilnu droseli ilgāk par
piecām minūtēm no vietas.

tauruss, 27.aprīlis 2013, 13:47[/quote]
9.maijs 2013, 08:33 | links
 
derekk...

Ne īsti šis ne īsti tas... Tāda vannīte... Īsa, šaura, ne pārāk stabila pēc skata...
Ja copēt, tad tikai vienatnē... Atkal gāzēšanai, slēpēm utml. ekstrēmas atpūtas pasākumiem 15HP dzinējs pārvelk lielu strīpu... Puk-puk-puk tik sanāks.... Tad Latrex 355 izskatās konkurētspējīgāks...
Nē, nu veči jau centušies un būs interesanti redzēt ko viņi no 450E modeļa izspiedīs...

Ja meklē kaut ko tādā cenu kategorijā tad drīzāk uz EGO jauno Astra 430 var skatīties. Vienkorpusa gan, bet nu copei samērā atbilstoši izmēri un parametri...

P.S. Nevienu nelobēju un personīgas saistības ar laivu ražošanu nav :)
8.maijs 2013, 21:40 | links
 
Būs 12 gb divtaktu motorīši no 1,5-4 zs Izcelsmes valsts Zviedrija /ne par poļu naudu pirkti/ bet cenas demokrātiskas >Viss autoparks nomainās uz 4 taktu dzinējiem

bums, 5.maijs 2013, 18:00

Ja pašam nav pēc katras braukšanas ārā jājauc un jāpārlasa, kā arī uz upes jārausta pusdienu puskačs, lai palaistu,tad piesakos uz vienu aparātu ap 4 Zs. Cik veci tie motori?
Vai pirms varēsi (bums) paskatīt, kas lācītim vēderā, jo pats ar tehniku esmu uz Jūs?
Laiva būs HIBO - 3m (bez ķīļa), jauna ar pieliekamo atsevišķi tranci. Līdz 5Zs motors pieļaujams pēc papīriem.

doks1959, 7.maijs 2013, 12:01

Iesaku pirms pirkšanas izlasīt pēdējo Cope Lietu numuru,kur Verners Lediņš diezgan precīzi aprakstījis šos vecos divtaktniekus.Pavisam nopietni un es viņa viedoklim pievienojos.
8.maijs 2013, 21:24 | links
 
[quote=310499]Būs 12 gb divtaktu motorīši no 1,5-4 zs Izcelsmes valsts Zviedrija /ne par poļu naudu pirkti/ bet cenas demokrātiskas >Viss autoparks nomainās uz 4 taktu dzinējiem

bums, 5.maijs 2013, 18:00

Ja pašam nav pēc katras braukšanas ārā jājauc un jāpārlasa, kā arī uz upes jārausta pusdienu puskačs, lai palaistu,tad piesakos uz vienu aparātu ap 4 Zs. Cik veci tie motori?
Vai pirms varēsi (bums) paskatīt, kas lācītim vēderā, jo pats ar tehniku esmu uz Jūs?
Laiva būs HIBO - 3m (bez ķīļa), jauna ar pieliekamo atsevišķi tranci. Līdz 5Zs motors pieļaujams pēc papīriem.
Pirms pērc,varbūt izlasi pēdējo Copes Lietu numuru.Tur Verners Lediņš ļoti precīzi uzrakstījis par tiem lētajiem divtaktniekiem.Es viņam varu pievienoties ar pilnu nopietnību.
8.maijs 2013, 21:22 | links
 
Kādas ir Jūsu domas par amberlat 360e
http://www.amberlat.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=260&Itemid=237

cena esot ap 1000 naudiņām.

copei vai atpūtai?
8.maijs 2013, 21:09 | links
 
Būs 12 gb divtaktu motorīši no 1,5-4 zs Izcelsmes valsts Zviedrija /ne par poļu naudu pirkti/ bet cenas demokrātiskas >Viss autoparks nomainās uz 4 taktu dzinējiem

bums, 5.maijs 2013, 18:00


Ja pašam nav pēc katras braukšanas ārā jājauc un jāpārlasa, kā arī uz upes jārausta pusdienu puskačs, lai palaistu,tad piesakos uz vienu aparātu ap 4 Zs. Cik veci tie motori?
Vai pirms varēsi (bums) paskatīt, kas lācītim vēderā, jo pats ar tehniku esmu uz Jūs?
Laiva būs HIBO - 3m (bez ķīļa), jauna ar pieliekamo atsevišķi tranci. Līdz 5Zs motors pieļaujams pēc papīriem.
7.maijs 2013, 12:01 | links
 
Suzukam nav ne vainas :)
6.maijs 2013, 09:09 | links
 
...paldiesiņš,ņemsim aizrādījumus vērā....
5.maijs 2013, 19:11 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager