Es šai pasākumā esmu piedalījies dažas sezonas vairākus gadus atpakaļ, kad vēl visi godīgi airējāmies pa Enguri, Babīti, Lobi u.c....
Jā, toreiz daudz izšķīra arī fiziskais spēks, tomēr galvenais bija konkrētās ūdenstilpnes vietu zināšana un treniņi, treniņi, treniņi.
Tāpēc manuprāt pārmetumi par lielajiem motoriem ir nevietā. Nolikums neļauj braukt tuvāk par 50m citai laivai, un ja kas, laivā sēdošais tiesnesis to var viegli nofiksēt.
Par ātruma ierobežošanu uz ūdens - nez vai tas būtu LČ sacensību nolikumā jāreglamentē.
Ja lielais ātrums un viļņi apdraud citu drošību, vai izskalo krastu - ok, cita lieta, lai kompetentas iestādes ierobežo. Ātruma ierobežojumi ir noteikti buļlupē, bukultu kanālā u.c.
Jā, toreiz daudz izšķīra arī fiziskais spēks, tomēr galvenais bija konkrētās ūdenstilpnes vietu zināšana un treniņi, treniņi, treniņi.
Tāpēc manuprāt pārmetumi par lielajiem motoriem ir nevietā. Nolikums neļauj braukt tuvāk par 50m citai laivai, un ja kas, laivā sēdošais tiesnesis to var viegli nofiksēt.
Par ātruma ierobežošanu uz ūdens - nez vai tas būtu LČ sacensību nolikumā jāreglamentē.
Ja lielais ātrums un viļņi apdraud citu drošību, vai izskalo krastu - ok, cita lieta, lai kompetentas iestādes ierobežo. Ātruma ierobežojumi ir noteikti buļlupē, bukultu kanālā u.c.
21.maijs 2013, 10:51 | links