Laivas un to motori

Bush vai Bush tipa ... Bush it kā Busham būtu jālīmē?
27.maijs 2013, 17:46 | links
 
Vai tauta var ieteikt kādu meistaru / servisu, kurš spēj salīmēt Bush tipa laivu - šuvju vietas sāk neturēt. Laivas namu neieteikt - viņi jau mēģināja, bet netika galā.
27.maijs 2013, 17:44 | links
 
Ir nepareizi salīdzināt gaisa dzesēšanu ar mopēdu, kam gaiss dzesē ātri braucot, un slikti to dara, lēni braucot... Mūsdienu četrtaku mazjaudas dzinēji lieliski tiek dzesēti ar gaisu. Kā piemeram zāles pļāvēji, trimeri, ģeneratori.... Un arī senāk motorolleris Tula...tika dzesēts ar gaisu. Atšķirība ir būtiska : Speciāls ventilators, kas griežās ātri, sūc gaisu un pūš uz cilindru, un viss ok! Apkalpe gaisa dzeses dzinējiem vienkārša, uzbūve vienkārša....tikai skaņa lielāka, dzesēšanas efektivitāte zemāka.
27.maijs 2013, 17:06 | links
 
Tiešām nezinu kāpēc Honda savam 2,3 modelim palikusi pie gaisa dzeses... Marazmātiska tehnoloģija dzesēšanas principu no mopēda, kuram tomēr ātrums (un attiecīgi gaisa plūsma) stipri lielāks, uz pārcelt uz ūdens. Nezinu iemeslu... Ja nu vienīgi čista pierādīt savu inženieru spējas un materiālu kvalitāti tādu brīnumu puslīdz veiksmīgi realizējot... Brand differentiation... Šaubos vai Honda taupītu uz ūdenssūkni a svara ziņā nekas iegūts netiek...
zaraza, 27.maijs 2013, 16:23

tāpēc 2,3 Honda man personīgi nepatīk
27.maijs 2013, 16:58 | links
 
Nav jau tik traki ar tām zālēm, kas aptinas ap motora kāju un noštopē ūdens cirkulāciju. Tik vien vajag kā nelielu uzmanību tad, kad ir tikko izbraukts pa zālēm - jāuzmet acs, vai ūdens strūkla no motora ir OK. Ja ir, braucam tālāk, ja ne - apstājamies un patīrām.
27.maijs 2013, 16:51 | links
 
Ja kāds vēl atcerās zvejnieku laivas ar iebūvētajiem motoriem, tad Hondas ar gaisa dzesi skaņa ir tāda pati, kā šiem zvejniekiem. No liela gabala jau pukšķināšana dzirdama. Nav jau runa par skaņu laivā...vienmēr motors dzirdams, bet par skaņu no malas. Ar ūdens dzesi daži motori iet kā elektriskie, gandrīz bes skaņas ( mazajos apgriezienos). Un automatiskais sajūgs nemaz tika labs nav....ja gribas maksimali lēni velcēt. Ar rokas ātrumkārbu, ieregulē min apgriezienus kas vēl uztur dzineju vilkmē un lēni pukšķina.
27.maijs 2013, 16:50 | links
 
Tiešām nezinu kāpēc Honda savam 2,3 modelim palikusi pie gaisa dzeses... Marazmātiska tehnoloģija dzesēšanas principu no mopēda, kuram tomēr ātrums (un attiecīgi gaisa plūsma) stipri lielāks, uz pārcelt uz ūdens. Nezinu iemeslu... Ja nu vienīgi čista pierādīt savu inženieru spējas un materiālu kvalitāti tādu brīnumu puslīdz veiksmīgi realizējot... Brand differentiation... Šaubos vai Honda taupītu uz ūdenssūkni a svara ziņā nekas iegūts netiek...
27.maijs 2013, 16:23 | links
 
Nu ja aizrauj ciet ūdens dzesi tad jau zāle tur virsū un jau jutīsi kad pat neiet uz priekšu kā vajag. Pat redzēsi kad ūdeni nedzen ārā. Taisat problēmu kur to nav, man bija yamaha 4hp ar ūdens dzesi, perfekti gāja, ja aizgāja ciet ar zāli, pacel šo augšā, attīri un brauc tālak. Un dzinējs tiešām ir kluss nekā citas hondas brauc garām kā ar 2t motoriem ....
27.maijs 2013, 15:08 | links
 
Andris64, es atkal paziistu 2, kas no taas Hondas ar gaisa dzesi kurli ir palikushi....
27.maijs 2013, 14:38 | links
 
Tik traki ar to hondu nav.Man honda kalpo 5 gadus ,par šiem gadiem nav bijis nevienas ķibeles.Kolēģim pa 8 gadiem ir nomainīta 1 svece.Vēl vienam kolēģim ir suzuks ,kuru viņš pie katras palaišanas rausta vairākas reizes it sevišķi aukstu.vairākas reizes ir mainījis sveces,ir mainījis arī reduktora blīvslēgu.Vēl zinu yamahu ar nokautu dzinēju ,tikai tāpēc ka aizsita ar zāli ūdens dzesi.Visi motori 2.5.Nedaudz viņš skaļāks ir bet tikai nedaudz ,bet toties bez ūdens dzeses,kā plusu es pieskaitītu automātisko sajūgu.
27.maijs 2013, 13:14 | links
 
skaņa ir bildes nav :D vienīgais pluss gaisa dzesej ka nav ūdensūknis un nerauj ciet dzesi pa seklumiem
27.maijs 2013, 12:40 | links
 
nekrietnelis, ar gaisa dzesi buus ljoooti skaljsh
27.maijs 2013, 12:28 | links
 
ar ūdeni dzesējamais būs klusāks. Domāju, ka visādi citādi 2,5 hp ir 2,5 hp, airēt nevajadzēs :D
27.maijs 2013, 12:10 | links
 
urmass, jau izlasīju. :) Ja ir B tad var maukt ar B1. Laivas nav zem B1, tāpēc nav arī zem B. Laivām pat ir atsevišķas korkas, ne tikai kategorija. Pleasure boat, ibītīt matos :D
27.maijs 2013, 12:09 | links
 
viens būs skaļš otrs klusāks.

eerglis, 27.maijs 2013, 11:28


Vo, Šis man arī interesē. Kādas vēl atšķirības, plusi, mīnusi?
27.maijs 2013, 11:52 | links
 
laivas nav zem B1 kategorijas, tām ir atsevišķas tiesības. Ekzāmeni būs vien jākārto :) tagad īstais laiks raih :D

Ja piekabei ir darba bremzes tad piekabe varēja būt smagāka arī par tiem 750 kg, ne?

eerglis, 27.maijs 2013, 09:17

Tā īsti nebūs gan.Palasi manus iepriekšējos komentārus.:)
Par piekabēm kuras aprīkotas ar bremzēm ir cits stāsts.Ja interesē tad wikendā uzjautā.:)
27.maijs 2013, 11:43 | links
 
viens būs skaļš otrs klusāks.
27.maijs 2013, 11:28 | links
 
Labadiena, godātie!
Te kolēgam sasāpējis jaut'jums radās. Zinu, ka pērn un aizpērn par to tika rakstīts, bet...
Honda motorītis ar 2.5 z/s jaudu. Dilemma tāda, ka jāizvēlas starp ūdens dzesēšanu un gaisa. Izmantots tiks seklajos ezeros. Kas labāks?
...zirgs vai auto...
:o))
27.maijs 2013, 11:26 | links
 
Andri skat pm
27.maijs 2013, 11:14 | links
 
Arvids8 Ceļu satiksmes likumā ir manis teiktais, 23. pants 4 daļa.
27.maijs 2013, 11:13 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager