Laivas un to motori

Varbūt kādam pieder Copes laiva 380. kādas atsauksmes?
6.jūnijs 2013, 17:58 | links
 
Es plāno motoru kā pārvietošanas līdzekli no vienas bedres uz otru ... velcēšana ļoti maza varbūtība. (nav ne inventāra ne gribēšanas)

tā ka laikam jau man jāskatās uz tādu ko varu pavilkt ... un vienalga vai 2 vai 4t :)
5.jūnijs 2013, 19:40 | links
 
2T vairāk paredzēts lieliem apgriezieniem, velcējot vajadzētu laiku pa laikam "pagāzēt" lai attīrīt sveci.
2T eļļai sadegot būs papildus smaķelis
5.jūnijs 2013, 18:53 | links
 
mazie divtaktnieki neēd daudz un skan kā mopēds (Delta style izplūdes sistēma), skaļš arī nav.

Jaunu divtaktnieku iegādāties nevar, izņēmot Evinrude e-tec, bet tas top klases aparāts. Ja būtu izvēle es ņemtu 2T
5.jūnijs 2013, 15:37 | links
 
un ēd vairāk
5.jūnijs 2013, 15:33 | links
 
2T Vieglāks,lētaks apkopes,bet skaļāks
5.jūnijs 2013, 15:32 | links
 
Meklēju skatījos neiebraucu tāpat.

Kāda ir atšķirība starp 2 un 4 taktu motoriem izņemot to ka lej iekšā tīru vai šķaidītu benzīnu?

Interesē:
1. Apkopes.
2. Patēriņi.
3. Motora smagums.
4. vēl kādas iespējas?
5.jūnijs 2013, 14:50 | links
 
piezvani uz bushboats! vini ieteiks ko darit! varbut pasi salimes un sanaks letak beigas vel neka pats limesi un sazin ka salimesi!
3.jūnijs 2013, 12:47 | links
 
Jautājums sekojošs, bush laivai ir atnākusi vaļā viena šuve, sāka laist gaisu ārā, ir jālīmē, bet kā to pareizāk būtu izdarīt??
3.jūnijs 2013, 11:28 | links
 
skaidrs
1.jūnijs 2013, 13:41 | links
 
tik cik cilvēki tik vestes un riņķis..... skatoties kur brauksi! ķīsis, daugava, lielupe bez šiem neradies!
1.jūnijs 2013, 13:25 | links
 
sveiks laiva vajg obligati glabsanas vestes vai pietiek ja ir rinkis?
ko vispar ta stroga skatas inspektori?
1.jūnijs 2013, 12:30 | links
 
nu šitie merkūri/tohatsu ar iebūvēto bāku nav pārāk daudz iekš lv redzēti. cik skatījos ebajā ap 25 ls tas vāciņš maksā+shipings
31.maijs 2013, 22:31 | links
 
Sveiki!!! Varbut kadam ir maja korkits bakas no mercyre 5 2012gada modela... labprat ieadatos....
31.maijs 2013, 20:59 | links
 
Nelietoju vispar alhol coms negrib sturet laivu!:)
Tapec ir jakombine kautkas!vel ir doma nemt bendzina dzineju bet pagaidam finances nelauj!:(

iesacejs50, 30.maijs 2013, 22:04

Nu kaut kas Tev jāizdomā.Varbūt var laivas priekšgalam gaisu palaist ārā?:))
30.maijs 2013, 23:06 | links
 
Nelietoju vispar alhol coms negrib sturet laivu!:)
Tapec ir jakombine kautkas!vel ir doma nemt bendzina dzineju bet pagaidam finances nelauj!:(
30.maijs 2013, 22:04 | links
 
Neturi to alus kasti laivas priekšgalā,liec sev pie kājām:))
30.maijs 2013, 20:20 | links
 
varbūt var ar kolēģi samainīties vietām
30.maijs 2013, 20:01 | links
 
Elektrisko laivas motoru liek tā, lai dzenskrūvei darbojoties nerautu iekšā gaisu! Un, otrkārt, lenķim tādam, lai laiva tiktu slīdinata paralēli ūdens virsmai, nevis deguns augšā, vai lejā.

Rxq, 30.maijs 2013, 16:54

nu tur jau ta lieta ka dzenskruve rauj gaisu ieksa!5cm un neraus!!!nonemu to ierobezotaju!pie stiprinajuma ar kuru piestiprina pie transa ir skruve ar roku skruvejama kad pivel to skruvi motorugrutak grozit!atslabinot vieglak grozit!bet to ko nonemu motora iegrimes dzilumu vareja regulet!prieks plastikata laivas bus jaliek atpakal!bet Navigatoram nevajag un nonemot dabunu 5cm to deficitu lai dzenskruve nerauj gaisu!
30.maijs 2013, 19:36 | links
 
Elektrisko laivas motoru liek tā, lai dzenskrūvei darbojoties nerautu iekšā gaisu! Un, otrkārt, lenķim tādam, lai laiva tiktu slīdinata paralēli ūdens virsmai, nevis deguns augšā, vai lejā.
30.maijs 2013, 16:54 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager