Laivas un to motori

ar pilnu ruchku augstaakais 2.5stundas
17.jūnijs 2013, 20:22 | links
 
Man ir akumulators 100 Ah Powerall un es ar elektromotoru Fladen 36 varu nobraukt 10 stundas Lielupe pie Kalnciema (2-3 atrums) un veel vinam ieksaa ir potenciaals palicis. Ar pilnu atrumu nepartraukti var nobraukt apmeram 3.5 stundas peec papiriem.
17.jūnijs 2013, 20:17 | links
 
holms
Nu nezinu gan vai Burtnieks , Usma un daugava pavilks el-motoru.:-)
17.jūnijs 2013, 20:06 | links
 
Ehalots ir, nu domaju par motoru :D

Ir variants NRS STORM 40 vai Minn Kota ENDURA C2 40? vel kadas labas opcijas? Udenstiplnes kuras braucu ir maziem ezeriem + Babite, Baltezers, Burnieks un potenciali Usma, Daugava pie kokneses.

Tad jautājums par akmulatoriem - kadu iesakiet un cik ilgi reali ar piem 100 ah varu nobraukt pilna ručkā? Sapratu ka no aķiem jaskatas tikai ir uz želejniekiem?
17.jūnijs 2013, 20:03 | links
 
pameģini kada copes veikala pajautat, ja nemaldos biju dzirdejis pa blomu uz raiņa ielas bet varbut viņi ir tikai starpnieki un ved uz rīgu precizi nepateikšu.
17.jūnijs 2013, 14:01 | links
 
Labdien. Varbūt kāds zina, kādu meistaru Liepājā, kas labo motorus? Manam Mercury 4zs kautkāda problēma ar karburatoru laikam. Ja kādam ir kāds info būtu pateicīgs.
17.jūnijs 2013, 11:55 | links
 
Nopirkšu labu 15 zs motoru.Piedāvājumus uz PM.
14.jūnijs 2013, 16:26 | links
 
Ventspils 50
13.jūnijs 2013, 16:57 | links
 
kuraa vietaa paardaugavaa ir kaads laivu veikals. nepiecieshams iegaadaaties glaabshanas rinjkji/pakavu?
13.jūnijs 2013, 15:00 | links
 
Vai nav kādam gadijumā aizķēries kādā plauktā lieks degvielas vada štekeris Merkura motoram. Parastais 80 gadu 2 takteris 4,5 zirgi.

veliks, 12.jūnijs 2013, 22:00


Apskaties Boatshop.lv
12.jūnijs 2013, 23:47 | links
 
Vai nav kādam gadijumā aizķēries kādā plauktā lieks degvielas vada štekeris Merkura motoram. Parastais 80 gadu 2 takteris 4,5 zirgi.
12.jūnijs 2013, 22:00 | links
 
Ja manā divkorpusu stikla šķiedras laivā, kura sver nepilnus 2,5 simtus kg iekrauti vairāk par 200 kg, piekarinātajam 50 ZS motoram (kas ir šīs laivas max pieļaujamais) nemaz tik viegli nesanāk izcelties glisē. Parasti paeju kādu solīti tuvāk laivas purnam un lieta darīta. Bet tas ne ir tā, kā gribētos. Likt mazāku soli dzenskrūvei negribu, jo tad cietīs max ātrums un lielāka iespēja "pārgriezt" motoru.
11.jūnijs 2013, 23:03 | links
 
Antikavitācijas plāksnes virsmas palielināšana praktiski nostrādā tajos gadījumos kad motora jauda nav ar rezervi lai laivu uzreiz izceltu glisē ,īpaši to jūt ejot pret stipru straumi mazā dziļumā ,tad laivas pakaļgalu ir ļoti grūti izcelt bet ja jaudas rezerve ir pietiekoša tad nav vajadzības palielināt plāksnes virsmu.
11.jūnijs 2013, 22:53 | links
 
http://youtu.be/fSG-BfYzHu4

Vēl, gribu aicināt nejaukt spārniņus ar plāksni!


Kā redzams tiem, kam fizika nav sveša, vajadzīgo efektu veido izvirzījums uz aizmuguri, kas neļauj ūdenim iet uz augšu, bet spiež to uz leju, kur lielāks blīvums un līdz ar to arī tiek panākts, lai laivu ātrāk izceltu uz glisi un tā glisētu pie mazāka ātruma. Tur ārī tā ekonomija būs!
11.jūnijs 2013, 22:51 | links
 
analoģija ar antispārnu autiņam... sportiniekam vai zemai sportiskai kupejai no viņa jēga ir... Klasiskam sedanam diskutabli... a minivenam vai kablukam? :) Nav pat atkarība no masas vai jaudas...
11.jūnijs 2013, 22:49 | links
 
Āzijā viņi gonko ar divtaktu dzinējiem pārsvarā un viņu laivām visām ir šitās plāksnes.Vienalga cik liels kuģojamais, tās (plāksnes pakaļgalā)notur laivu ar neuzrautu purnu ,liekas ka visas glisē.Bet tā nav glise,tā ir pareiza iegrime un pareiza pretestība.
11.jūnijs 2013, 22:41 | links
 
Es esmu uzlicis vairākiem dzinējiem šos antikavitācijas plāksnes palielināšanas spārnus.
Vienam efekts bija ļoti labs, citam gandrīz vai nejūtams. Tāpat ir arī ar traņča plāksnēm. Mazām laivām un dzinējiem līdz 100 ZS lielāka jēga ir no motora plāksnēm.

coplietdraug, 11.jūnijs 2013, 22:29


Varbūt tā arī ir atbilde uz Anda retorisko jautājumu... Ražotāji izstrādā industrijas standartu un reputacionālu u.c. iemeslu dēļ nevar piedāvāt risinājumus, kuri strādā case by case, uz vienas laivas modeļa un konfigurācijas labi, uz citas nekā vai pat traucē... Tas ir kustumizatoru un "tjūningistu" lauciņš nevis industrijas līderu fokuss...
11.jūnijs 2013, 22:36 | links
 
Es esmu uzlicis vairākiem dzinējiem šos antikavitācijas plāksnes palielināšanas spārnus.
Vienam efekts bija ļoti labs, citam gandrīz vai nejūtams. Tāpat ir arī ar traņča plāksnēm. Mazām laivām un dzinējiem līdz 100 ZS lielāka jēga ir no motora plāksnēm.
11.jūnijs 2013, 22:29 | links
 
To patēriņu taču nevar pārbaudīt-nu ko es stundu speciāli glisēšu ar tie spārniem,pēc tam skrūvēšu tos nost un atkal glisēšu,pēc tam ar krūzīti pārbaudīšu? Nu tak ne taču...
11.jūnijs 2013, 22:16 | links
 
lacuks007...

Teorētiski palīdz ātrāk izcelties glisē, stabilizē gaitu, uzlabo degvielas ekonomiju utml.
Ieraksti google hydrofoil stabilizer un palasi...

zaraza, 11.jūnijs 2013, 13:01
Ja tā būtu,kāpēc dzinēju ražotāji tādu jau nepiedāvā?Vai kā papildus ekstru?:)

andis47, 11.jūnijs 2013, 18:50



Nu tāpēc jau rakstu "teorētiski" :) Atsauksmes ir stipri neviennozīmīgas, bet nu arī, ja jau tos plaši pārdod US, kur par katru sīkumu sūdz tiesā, tad pilnīgs "placebo efekts" varbūt tomēr nav...
Vienu diskusiju par šo tēmu var palasīt šeit: http://continuouswave.com/ubb/Forum1/HTML/007962.html
11.jūnijs 2013, 21:47 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager