Laivas un to motori

Es ari tikai un vienigi par benzinu!Kas nekait,parauju aiz strikisa savu 5 Tohatsu,aizdegas benzins un bliezu uz zvejas kvadratiem,vienalga kas puus un cik stipri puus.Litru viena cope knapi var nobraukt,nekas nav jastiepj,jalaade akis katru reizi utt.
20.jūnijs 2013, 00:31 | links
 
Ja nu kādam tuvākā vai tālākā nakotnē varētu interesēt Yamarin laivas iegāde,nākošnedēļ būs iespēja iepazīt tuvāk Yamarin laivas,dodoties testa braucienā pa Baltezeriem.Šoreiz nebūs copes,bet izklaides laiva Yamarin BR63.Varēsiet saņemt atbildes no Yamarin pārstāvjiem un no Yamahas menedžera par dažādiem tehniskiem jautājumiem.
Testa braucieni notiks trešdien,26.jūnijā.Lūdzu pieteikties personigi pie manis.
19.jūnijs 2013, 22:28 | links
 
TINKA paldies par feedbacku. 3x vel apdomāšu pirms ņemšu motoru. Principā ja neesmu velcetajs tad tur kur var ar elektromotru izbraukt, varu ari izairēt, kur nevaru izairet tur vajag bendzinnieku. Bet ja ņemu bendzinu, tad jadoma par savu laivu un kur to visu turēt. Vakar biju aizšāvis lidz volriem daugava pametāt un kardinoši izskatijas ka veči tur laiž un copē pa nopietno. Viens tieši izbrauca krastā ar bush laiviņu un nelielu bendzina motoru, bija savus zanderus sakasijis. :)
19.jūnijs 2013, 20:45 | links
 
holmz, es sitos pa Usmu ar elektrisko padsmit gadus. Bija 36 Motor guide, tad 40 Minn kotta ar variātoru. Jaunākais modelis tiešām patīkamāks, taupīgāks un jaudīgāks. Ideāli, copējot vienam nelielā ezeriņā un bez vēja. Sēdi uz dēļa, kas pārlikts laivas malai, ar skatu uz aizmuguri. Tur arī spiningo un regulē attālumu līdz vēlamai vietai ar vienu kustību, var iztikt bez enkura. Pellai mini aķis gan jāliek priekšgalā, attiecīgi pagarinot vadu, citādi laivai purns gaisā. 100 Ah parasti dienai nepietiek, lietoju divus. Lielā vējā nākas pieairēt, vētrā ar visu spēku, jo motoriņa darbību gandrīz nejūt. Upē pret straumi arī resursi ātri izbeidzas. Tāpat, aķīšu stiepšana jāpieskaita mīnusiem. Šogad pārgāju uz Suzuki 2,5. Jāpiekrīt kādam no foruma kolēģiem, kurš pērn rakstīja: "Nafig es līdz šim pis.. ar to elektrību". Mobilitāte pieauga fantastiski, arī ātrums un drošība. Velcēšanai parādījās jēga un rezultāti. Tomēr, stumdīšanās gar krasta līniju tagad notiek ar airiem un stipri neveiklāka. Ir doma pamēģināt abus motorus un lietot pēc vajadzības. Bet ja vienu, es par benzīnnieku. Šādu atziņu izteikuši visi man zināmie copmaņi kas piedzīvojuši evolūciju elektrība - iekšdedzes dzinējs.
19.jūnijs 2013, 18:44 | links
 
Piedāvāju mazlietotu Minn Kota elektro motora komplektu. Viss darbojas nevainojami, akumulatoram bijuši max 25 lādēšanas cikli. Motors Minn Kota Endura 30. Akumulators Minn Kota SCS-150 100Ah, lādētājs Minn Kota MK 105 PE. Pārdodu sakarā ar benzīna motora iegādi. Sīkāki jautājumi uz privātajās vēstulēs.
19.jūnijs 2013, 08:10 | links
 
Brīdī, kad laidos vējā un lietū Daugavā, neviens ar benzīnnieku ar neuzdrošinājās laisties iekšā.
doks1959, 18.jūnijs 2013, 01:19

Tas nu gan ir dīvaini. Ar benzīnnieku lietū un vējā ir drusk drošāk :) - nav jāraustās, ka tūlīt aķis atņirgsies.

-d.

drl-, 18.jūnijs 2013, 10:28


Pūtiens bij' ne pajokam. Tikko ieliku 4jā, tā pūta uz mājām. Vispār, tas bij' pastulbs risks. Pie tam neko arī prātīgu nenoķēru.
18.jūnijs 2013, 20:38 | links
 
Viss atkarīgs no situācijas: Pavasarī, un rudenī, kad lapas, lēpes un cita augu valsts panīkusi, vai neizaugusi, ar elektromotoru var paslinkot. Nav jāairē. Arī spiningošanas manevri vienkārši. Velcēt arī var, atpūšoties: miers , klusums.
Lielā vējā...palīdz airiem un tas arī priecē! Ar 70Ah akumulatoru normālam copes izbraucienam pilnīgi pietiek. Nevajag pārforsē ar motora jaudu, tad elektromotors būs palīgs, nevis nasta.
18.jūnijs 2013, 18:37 | links
 
Es ar vienubrīd štukoju par elektromotoru,bet beigās paliku pie airiem,jo stibīt to aķi katru reizi nolēmu ka nav vērts!Citreiz līmenis nokrīt tā,ka vietām laivas dibens iet pa zāļu ,,paklāju" un tad tāpat motors nepalīdzēs.Par cik vairāk pa Babi,tad paliku pie ,,klasikas"!:)Viendien pa gabalu salīdzināju un man šķita ka ātrums bija tuvu līdzīgs,kā elektromotoram un ar maniem airiem!Protams ja ir kur un ir iespēja ar motoru,tad priekš kam airēt!

snipiens, 18.jūnijs 2013, 16:51

Ar airiem ir kruta! tikai vajag piemērotu laivu, ne airēt kazanku :D P.S meitenēm ari patīk puiši kas airē :)

tas, tā atkal spamam. :)

kraft, 18.jūnijs 2013, 17:16


Ar to ,,kazanku" reiz Dzērbenes (Kapezerā) bija tāds žim,žim ka maz nelikās!Uznāca pirmsnegaisa ,,pūtieniņs"...laivu vējš sagrieza ar sāniem un tā dzina,ka domāju tūlīt būs uz muti.Nefiga nevarēja tā uzreiz iztaisnot to kazanku,lai būtu gareniski pa vējam.Vēl ezera nosaukums tāds...!Tagad atceros ar smaidu,bet tad bij,kā bij!
18.jūnijs 2013, 17:30 | links
 
Es ar vienubrīd štukoju par elektromotoru,bet beigās paliku pie airiem,jo stibīt to aķi katru reizi nolēmu ka nav vērts!Citreiz līmenis nokrīt tā,ka vietām laivas dibens iet pa zāļu ,,paklāju" un tad tāpat motors nepalīdzēs.Par cik vairāk pa Babi,tad paliku pie ,,klasikas"!:)Viendien pa gabalu salīdzināju un man šķita ka ātrums bija tuvu līdzīgs,kā elektromotoram un ar maniem airiem!Protams ja ir kur un ir iespēja ar motoru,tad priekš kam airēt!

snipiens, 18.jūnijs 2013, 16:51


Ar airiem ir kruta! tikai vajag piemērotu laivu, ne airēt kazanku :D P.S meitenēm ari patīk puiši kas airē :)

tas, tā atkal spamam. :)
18.jūnijs 2013, 17:16 | links
 
Jā, ja kādam ir zināms kkas par STORM varbūt pakomentējiet?
18.jūnijs 2013, 17:00 | links
 
Es ar vienubrīd štukoju par elektromotoru,bet beigās paliku pie airiem,jo stibīt to aķi katru reizi nolēmu ka nav vērts!Citreiz līmenis nokrīt tā,ka vietām laivas dibens iet pa zāļu ,,paklāju" un tad tāpat motors nepalīdzēs.Par cik vairāk pa Babi,tad paliku pie ,,klasikas"!:)Viendien pa gabalu salīdzināju un man šķita ka ātrums bija tuvu līdzīgs,kā elektromotoram un ar maniem airiem!Protams ja ir kur un ir iespēja ar motoru,tad priekš kam airēt!
18.jūnijs 2013, 16:51 | links
 
Vel arī gribu zināt vai kadam ir STORM motors? Jeb brends te maz spele lomu. Protams visi skandina Minn Kota, bet realitātē tas nav kā addidas un nike? STORM letāks tomēr un var paņemt labāku
18.jūnijs 2013, 16:39 | links
 
Te ir puikas, kuriem ir ar variatoru, bet pasham ir vecais modelis un braukts ir arii ar variatoru. Plusi variatoram - eertaak, jo rokturim ir gaajiens arii uz augshu, vienmeeriigaaka aatruma izveele, nedaudz labaak skhelj zaales un citus shtruntus, bet mana ieksheejaa sajuuta, ka tas nav 100 lv starpiibas veerts. Aa un taadiem jaudiigaakiem variatoriem apetiite arii ir paliela... Paklausies, ko aktiivie lietotaaji saka par variatoru. Es vienu briidi arii domaaju par vecaa paardoshanu un nomainju ar variatoru, bet paliku pie vecaas versijas. 40 lb buus ljoti ok.
18.jūnijs 2013, 15:24 | links
 
Viss sliecās uz elektromotru, jo tas laikam noderēs ari pec tam. Tomer nelielus gabalus ari var ielist lielajos ezeros un ja vajag, paairet ar nav problema. Tagad jautājums par motoru ar variatoru vai bez? cena tomer diezgan atšķiras. Kāds varētu padalities ar pieredzi par piem Minn Kota traxxis 45 motoru vai parasto 45nieku.

Ja kadam ir, tad uzraksta kads aķis bonusā
18.jūnijs 2013, 15:01 | links
 
Manupraat izveele ir jaabalsta uz makshkereeshanas vietu izveeli, kuras biezhaak apmeklee. Ir uudenstilpnes, kur var tikai ar elektromotoru vai airiem raadiities - Kanjieris, Engure, Babiite, Lielauce, laikam Puze u.t.t. Ja cope ir liels hobijs un interesee gan taadi uudenji, gan uudenji bez motora ierobezhojumiem, tad vajadzees abus, jo elektro ar benziinu saliidzinaat var, bet neredzu jeegu, jo elektromotors ir savas nishas motors. Var saliidzinat benziiniekus - 2.5 hp vai 5 hp vai 20 hp u.t.t. Viss maksaa naudu, bet izveele pasham vien jaaidara.
18.jūnijs 2013, 13:14 | links
 
Protams, ka abas dzenskrūves taisa troksni, bet benzīna motors būs nesalīdzināmi skaļāks par elektrisko
18.jūnijs 2013, 13:09 | links
 
Elektromotors virs ūdens ir tikai klusāks par benzīnnieku. Zem ūdens abiem ir dzenskrūves, kas griežas un taisa troksni. Un zem ūdens skaņa izplatās labāk. Tā kā es esmu par benzīnnieku. Pats lietoju mazo Suzuki, uz velci ir OK. Protams paskriet ar to nevar, bet drošība lielāka, nekā ar elektromotoru, jo pēkšņi nebeigsies akumulators.
18.jūnijs 2013, 13:02 | links
 
Brīdī, kad laidos vējā un lietū Daugavā, neviens ar benzīnnieku ar neuzdrošinājās laisties iekšā.
doks1959, 18.jūnijs 2013, 01:19


Tas nu gan ir dīvaini. Ar benzīnnieku lietū un vējā ir drusk drošāk :) - nav jāraustās, ka tūlīt aķis atņirgsies.

-d.
18.jūnijs 2013, 10:28 | links
 
Ja dzīvo mežā pie dīķa, tad elektro ir kā reize. Man pie Daugavas ar nav ne vaina, jo lielus gabalus neveicu. Brīdī, kad laidos vējā un lietū Daugavā, neviens ar benzīnnieku ar neuzdrošinājās laisties iekšā. Vismaz neredzēju (sestdienā?). Tas vairāk eksprimentam- ko spēj jaunā laiva un motorīts (vecs gan Minn Kota 30). Viss jau it kā normāli. Bet cik mums ir to mierīgo ūdeņu un bezvēja saulaino dienu? Un staipīt 40 kg aķi ar liela prieka nav, ņemot vērā, ka tieši pie ūdeņiem reti kur tiek. Un, ja vēl uz 5 stāvu bez lifta, tad veselību vajag labu labo. Kaut gan piekrītu lēnai velcei ideāli.
18.jūnijs 2013, 01:19 | links
 
man ir endura c2 30 ar monbat dziļizlādes 90ah otro sezonu. ar dulkan gauja diezgan vienalga par vēju, ja viens brauc, iet ok un ļoti ilgi. ar pellām un tamlīdzīgām laivām vairs nav tik spīdoši, lielā vējā būs ar airiem jāpastrādā. stundu skaitu rēķina vienkārši- motora ah patēriņš/ aķa ah= h skaits braucot. ātrums protams nekāds un salīdzinoši tālu nepabrauksi, bet ir viens liels pluss- ar elektromotoru tu vienkārši makšķerēsi, apzinoties, ka ir limitētas iespējas. no benzīnnieku draugu pieredzes cik nācies copēt kopā, ļoti daudz laika paiet pārbraucienos, no sērijas - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas :)
istenībā, kā jau visi raksta, apetīte aug ēdot. nopirksi elektro, vajadzēs benzīnu, pēc tam lielāku laivu... man precīzi tā tagad ir.
ja mazo hondu skaties, tad tā ir ar gaisa dzesi, attiecīgi paskaļa.

kkas, 17.jūnijs 2013, 23:00



100% !
Varu apgalvot, ka ka motors un laba laiva zivis neķer. :D Bet neviens nenoliedz, ka pabraukāties ir forši, tas gan :)

Es gan būšu no tiem, kas dos viedo padomu pirkt to elektro motoru, ja tāda vēlme un apstākļi ir.
Vienkārši no viena darba rīka nevajag prasīt to ko viņs nespēj sniegt, bet izbaudīt, izmantot to ko spēj. Es te kautkā redzu, ka pamatā visi skrien pāri Daugavām un Burtniekiem vēja laikā un tad brīnās, ka el. motors nerull :), pamēģiniet mierīgā laikā un klusumā pavelcēt, klusu pielavīties īstajam spotam, ar vienu mazu plaukstas kustību "pabīdīties" pa divi metri bez lieka trokšņa. Nevis piecos no rīta ierūbīt savu 2.5 kondzervbunžu un durt kautkur , ka tik tālāk..

Katram rīkam ir savi plusi un mīnusi.
Turklāt, ja kādreiz apstākļi mainīsies un būs lielāka laiva + lielāks benzīnnieks, tad elektro motors vienmēr noderēs un turpinās kalpot savā lauciņā. Bums jau teica..

sorry par spamu :)
18.jūnijs 2013, 00:01 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager