saprotu reklāmas būtību un jēgu, tai ir jābūt, prece ir jātirgo, lai būtu nauda kādam viņu dot, kādu atbalstīt un tad viss nonāk vēl arī līdz eksperimentiem, meklējumiem, izstrādi.. bez pievienotās vērtības, kurā iekšā ir TIK daudz kas, izņemot elektrības rēķinus un algas, reklāmas izdevumus utt... ko dempingotāji un ražotāji-kopētāji neparedz un tāpēc put laukā, neattīstās..
nu kaut kā tā, bet principā tur bla bla bla arī..
manas domas par raidījumiem - Zveja bez naudas taisa tik pat 'labi' kā ar naudu, tātad...
MN - tā nu ir sanācis, ka NG-NG ir Salmo džeks. Salmo ir reāli tautas produkti un reāli produkti.
Tāpēc arī ir saprotami skatīties, jo zini, ko lieto un neko nemēģina sarežģīt. Un staipīt neko nevajag.
Olte - kaut kur vienmēr ielīdīs un savu marku turēs. Diemžēl viņš ar savu visur esamību, tai skaitā DiscoveryTV jau zaudē marku.
Bet vēl.. ceru, ka mani pēc gada neviens necitēs..
Reāli pasaule atkal, vismaz Latvija sāk tērēt par daudz, celt cenas un pagaidām, uz pirkstgaliem (jo ķebli neviens nedod), tomēr cenšas nocelt no pārāk augstiem, dārgiem un brīžiem nevajadzīgi dārgiem plauktiem. Copēt ar ēdamgumijām ir lielāka iespēja labākiem rezultātiem, copēt ar dārgākiem štrumiem noteikti ir ērtāk utt.. Bet nevajag to atkal par reliģiju pārvērst. Atceros treknajos gados bija nakts makšķernieku veikali (drīz jau varbūt atkal būs), kuros veči atstāja pa trīsciparu summām, lai tikai piedzertos gaidot finierīti... domāju, ka daudzi no viņiem pēc gada kasot naudu lietotām riepām atcerējās salauztos karpu kātus pa 100+
Ko es ar to gribēju pateikt? Nevajag tautai sākt rādīt dārgo galu un metodes. Ceru, ka tas nesāksies. Salmo ceļ līmeni, bet SĀK aizmirst par ne tik pārtikušiem copmaņiem. Parastu, lētāku svinu, āķu paliek mazāk vai nav uz vietas, ar spolēm utt līdzīgi.. Līmeņa, cenu celšana reāli dinamiskā un mainīgā tirgū ir tuvredzīgs pasākums, ja aizmirst par to, ka vidējais copmanis nevar veltīt šim hobijam 50Ls mēn. Savukārt copmanis-parastais ir pats stabilākais. Mazāk nesīs, bet nesīs! To arī atspoguļo raidījumi.. ;)
27.jūnijs 2013, 17:13 |
links