Laivas un to motori

Un nodzert var visas uz reiz!D
25.augusts 2013, 19:36 | links
 
Tiesibas nokartot ir loti vienkarsi.
25.augusts 2013, 19:23 | links
 
Ja es gribu vizināties ar 2.3 hp motorīti, vai vajag tiesības? Pūslis 3m.

kkas, 25.augusts 2013, 15:38

Jā rakstīts dokumentos motorlaiva, tad tiesības vajag obligāti. Jā airu laiva, tad lidz 5hp nevajag.

Glamour, 25.augusts 2013, 16:25

Mans pūslis IR reģistrēts kā motorlaiva.Braucot ar 5zs dzinēju ne reizi nav prasītas tiesības.Kaut pārējos dokumentus pārbaudijuši regulāri.
p.s.
Nav man vairs piecinieka i ne reizi neesmu pārbaudīts. :)
25.augusts 2013, 18:40 | links
 
Ja es gribu vizināties ar 2.3 hp motorīti, vai vajag tiesības? Pūslis 3m.

kkas, 25.augusts 2013, 15:38

Jā rakstīts dokumentos motorlaiva, tad tiesības vajag obligāti. Jā airu laiva, tad lidz 5hp nevajag.

Glamour, 25.augusts 2013, 16:25


Par šito pat paši CSDD nav spējīgi īsti pateikt, jo tur ir baigi divdomīgs traktējums... It kā pēc loģikas taisnība, ka motorlaivai jābūt tiesībām, taču , no otras puse airu laiva ar motoru virs 5HP
mistiski-juridiskā veidā transformējas par motorlaivu, tātad analoģiski motorlaiva zem 5P arī varētu transformēties par airu laivu... Tur vēl dažādi "baltie plankumi" ir siastībā ar laivu un motoru reģistrāciju...
Praksē gan nezinu nevienu gadījumu kad ar 5HP vai mazāku motoru kāds būtu prasījis pravas...
25.augusts 2013, 18:23 | links
 
Ok, apmeram skaidrs. Paldies visiem.
25.augusts 2013, 17:31 | links
 
Ja es gribu vizināties ar 2.3 hp motorīti, vai vajag tiesības? Pūslis 3m.

kkas, 25.augusts 2013, 15:38


Jā rakstīts dokumentos motorlaiva, tad tiesības vajag obligāti. Jā airu laiva, tad lidz 5hp nevajag.
25.augusts 2013, 16:25 | links
 
Ja es gribu vizināties ar 2.3 hp motorīti, vai vajag tiesības? Pūslis 3m.

kkas, 25.augusts 2013, 15:38


2.1. atpūtas kuģis — šo noteikumu izpratnē sportam un atpūtai paredzēts kuģošanas līdzeklis, kura garums ir no 2,5 līdz 24 metriem, kuru neizmanto komerciālos nolūkos un kuram nav profesionālas apkalpes;
76. Vadīt ūdensmotociklus, motorlaivas, kuterus un motorjahtas atļauts personām, kurām ir normatīvajos aktos par atpūtas kuģu vadītāju sertificēšanu noteiktajā kārtībā iegūtas attiecīga kuģošanas līdzekļa vadīšanas tiesības. Kuģošanas līdzekļa vadīšanas tiesības apliecina attiecīgs ieraksts transportlīdzekļu vadītāju reģistrā un kuģošanas līdzekļa vadītāja apliecība.
25.augusts 2013, 16:23 | links
 
virs 5 hp vai 3, cik tur kW vajag tiesības.
25.augusts 2013, 16:08 | links
 
tiesibas no 5hp
25.augusts 2013, 16:01 | links
 
Ja es gribu vizināties ar 2.3 hp motorīti, vai vajag tiesības? Pūslis 3m.
25.augusts 2013, 15:38 | links
 
zaraza,
no tevis pieminētajām laivām tikai Emili455 ir līdzīga manai laivai.
25.augusts 2013, 08:42 | links
 
Laivas cena ar kosoli un stūres sistēmu 1500 LVL

coplietdraug, 24.augusts 2013, 09:43


Padārgi, ja godīgi, uz kopējā tirgus fona līdzīgā klasē Baltijas ražotājiem - Astra 430 (790Ls), Lotta 460 (1000Ls), Armplast EMILI 455 (2000EUR), SB 470 utt. Pieņemot, ka konsoles + stūres mehānisma cena kopā ir ne vairāk kā 200Ls, tad korpusa ceņņiks ir 1300... Paskarbi vienkorpusenei... Katrs, protams, ir tiesīgs prasīt par savu produktu cik uzskata par vajadzīgu, bet īsti neredzu tehniskos argumentus... Bet jebkurā gadījumā ideja galīgi nav slikta un labi, ka ražotāji cīnās un konstruē...
24.augusts 2013, 22:46 | links
 
Protams, pēc pieprasījuma būs arī šāda laivas modifikācija.
24.augusts 2013, 10:42 | links
 
coplietdraug!
Ja laiva ir domāta copei,tad redzu vienu būtisku ,,ņedostatku"!Un proti...lai varētu gulēt laivā (kas citreiz ir būtiski) būtu jāliek kājas par bortu,bet pašam jāizstiepjas uz ,,beņķa",kas nebūtu no drošākajiem variantiem.Savai laivai esmu izzāģējis vidējā beņķa balstu un uztaisījis viņu noņemamu.
P.s.Tu pajautāji es atbildēju un bez pilnmēness pieskaņas!!!:)))
24.augusts 2013, 10:30 | links
 
usis,
vienīgā koka detaļa ir 22 mm finieris, kas ielaminēts transī.
24.augusts 2013, 10:26 | links
 
zaraza,
grīga ir pilnībā taisna.
Vidējais sēdeklis ir priekš sēdēšanas un papildus 150 ltr. gais priekš drošības. Protams ielejot kaut kur putas, vidējo sēdekli var nelikt vai arī likt tikai daļu / paceļamu, vai kā savādāk. Stingrību sēdeklis īpašu nedod, jo korpus ir pašpietiekams dēļ biezuma un spēka rāmja, kurš atrodās zem grīdas.

Laivas cena ar kosoli un stūres sistēmu 1500 LVL
24.augusts 2013, 09:43 | links
 
Nieru dauzāmais aparāts.
23.augusts 2013, 23:42 | links
 
Ja būtu dubults korpuss varbūt neļurkātos , pagaidām jo vairāk dēļu ,jo labāk , tā izskatās.
23.augusts 2013, 23:19 | links
 
coplietdraug...

Būtu jāredz dabā... Dimensijas un borta augstums, manuprāt, ir ļoti optimālas, trimarāna konstrukcijai stabilitātei arī vajadzētu būt OK... Bet kāpēc iekšienes dizains ir kā airu laivai to gan īsti nesaprotu... Tās ir motorenes dimensijas + vēl L trancis un ieteicamais 20-30HP, tādu kluci airēt ir vai nu professionāls sports vai mazohisms :) Tas sols pa vidu tikai bezjēdzīgi aizņem vietu, ja tas ir obligāts saturošais konstruktīvais elements, tad nav labi... Grīdas formu bildēs nevar saprast... Cena?
23.augusts 2013, 23:11 | links
 
Man paziņam ir kaut kas stingri līdzīgs Vienīgais papildus nācās līmēt pie tranci 2 pontonus
23.augusts 2013, 22:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager