TERE!
Purkšķinu ar Yamaha 5hp(balts) airu aizstājēju.Gadus 3vai 4 .Bez bēdas un bez steigas.Tpu,tpu,tpu!Jo,kur tu aizskriesi?(sevis mierināšanai)
Vienīgā neērtība-bāka motorā.Kad skatīju,domāju +.Ekspluatācijā sanāca kā parasti.Degvielas kanna,pareizāk kanniņa,tāpat jāvadā un jālaistās.Protams,šim modelim, ir iespēja pievienot bāku,bet kaut kā neceļas tērēt 80LVL šim pasākumam.
Bums
A Vējiņam nikādas vainas.Saldajos 80tajos Peipī kalpoja kā rezerves motors.Jo no Viesuļiem(Vihr)tāpat kā ar sievietēm-neko nevar skaidri zināt.100reizes lec uz pusgrienu un pēkšņi izgriež aķi un tad tik uz 100to rāvienu.Tālāk atkal kā pulkstens.
Lbruno, 3.septembris 2013, 08:55
man gan gluži otrādi liekas, ka mazam motoriņam iebūvētā bāka ir priekšrocība nevis trūkums - kompakti un viegli. nafig staipīt vēl vienu bandūru
ar šļaukām līdzi, kas aizņem vietu... rezerves benzīna pārvadāšanai optimāla ir 2L pudele, kompakti un nevajag trekteri... bet 2.5 velces puk-puk-puk režīmā litrīgo bāku pa dienu nevar izbraukt bet maksimālā hodā patēriņš pēc papīriem ir 1L/h... Praksē vairāk par nepilnām 2 bākām dienā nobraukt nav gadījies... 5HP , protams, ēd vairāk, taču domāju ka pat ne 2x vairāk, jo patērinš neceļas lineāri proporcionāli jaudai... Nekur jau ar to pukšķiti neaizskriesi, tāliem pārbraucieniem vajag ko niknāku...