Laivas un to motori

nez, nez...
es skatos uz visiem tiem ,,tjuuningiem" ar baltu aci.... zigulim arii var ielikt 740 bembja motoru......ilgi bundza ies!:)
ja profesionaali to dara, tad Ok, bet maajas apstaaklos..... ja iet nezinaamu laiku X, tad labi!
5.septembris 2013, 19:18 | links
 
Opps sorry Skiper un Zaraza! Palaidu garām jūsu postus.

Maiņas ceļā tiku pie Neptūna un sāku štukot, ko ar to darīt! Dzirdēti visādi nostāsti par krievu motoriem.. Tā prātīgi jāpavizinās netālu no laivu bāzes - bail palikt uz ūdeņiem pa nakti.
Tas no kā mainīju ir meistars-Zelta Rokas, teica - Normaļno Poijdjot!
5.septembris 2013, 17:15 | links
 
Toties piepūšamās baigi labas, vandoties pa seklajiem ezeriem - sanāk airēties pāri zālēm, nevis lauzties cauri.
5.septembris 2013, 16:52 | links
 
RockDead Bush Crab arī vējā nepaairēsi. Airi īsi, balons liels. Laiva uz ūdens, būs sliktāk kā ar tagadējo :)
5.septembris 2013, 16:37 | links
 
Doma ir uz nākošo gadu ņemt Buš vai Dulkan laivu apmēram 4,2 garu un aprīkot ar 20-30 zs Merkūru vai Hondu. Ja kādam ir pieredze ar šāda veida komplektu vei ko līdzīgu būšu priecīgs par kādiem ieteikumiem vai informāciju. Paldies. Var rakstīt arī privāti

Ir līdzīgs komplekts - Bush 3.60 un 20zs Suzuki, super esmu ļoti apmierināts, visi, kas vizināti, teikuši tikai labus vārdus. Pāris nepilnības - jau sāk apnikt salikšanas un izjaukšanas, pārvadāšanas darbi, jādomā par piekabi. Mierīgā laikā brauciens komfortabls, bet pa vilnīšiem ar ekstrīma pieskaņu. Pūšļi iet pa virsu un nešķeļ viļņus arī ar visu piepūšamo ķīli, tāpēc sanāk baigi lēkāt un kratīties, jāpiedomā, kā visu nostiprināt (uztaisīju speciālu kasti mantām). Varbūt ir vērts sākumā izmēģināt, sarunāt ar kādu, tad visi jautājumi būs lieki, bet nu domāju, ka par tādu komplektu ir grēks žēloties. Tagad sapņoju par palielu RIB ar 200zs :)
5.septembris 2013, 15:57 | links
 
Ar to 30 desmitnieku tik tā uzmanīgi,zviedros tie zemūdens akmeņi nu baigi viltīgi...:)
4.septembris 2013, 07:33 | links
 
Doma ir uz nākošo gadu ņemt Buš vai Dulkan laivu apmēram 4,2 garu un aprīkot ar 20-30 zs Merkūru vai Hondu. Ja kādam ir pieredze ar šāda veida komplektu vei ko līdzīgu būšu priecīgs par kādiem ieteikumiem vai informāciju. Paldies. Var rakstīt arī privāti.
4.septembris 2013, 07:20 | links
 
apelsins. Nezināšu teikt, neesmu ņēmies, bet ja ir elektroniskā aizdedze, tad vajadzētu mainīt krievu detaļas nost. Ja kontaktene, tad nezināšu. Kontaktene ir Salūtam un Sputņikam (Salūta tūristu variants ar salokāmu deidvudu). Gandrīz pilns D-5 motora analogs. Ar citiem krievu motoriem nav nācies ņemties. Vairāk zinu par savu 4-t Hondu, 2-t Jamahu 4hp, tādu pašu Jhonsonu, veco 7,5, 9,5 Merkury. Tie ir tie, kurus esmu remontējis.
3.septembris 2013, 23:11 | links
 
Skiper, man vecs, bet labs Neptuns 23hp, tur arī kadas opcijas motora uzlabošnā pastāv?

apelsins, 3.septembris 2013, 21:49



Palasi, te ja "redzi" krieviski...
http://motorka.org/motory/podvesnie_lod_motory/293-neptun-lodochnyjj-motor.html


Bet ko Tu gribi uzlabot? Ja lec un rūc bez problēmām, tad ko vēl vajag?
Neptūns ir viens no uzticamākajiem krievu motoriem un, ja nav taisīts pirmdienā pēc algas dienas, tad īpaši neatpaliek no tā paša gada inomarkas...
Var pielikt importa tālvadību, var vēl ko domāt...
Lielākais trūkums ir elektrostartera neesamība, teorētiski to arī var uzlikt no Vihrja bet nu gemorojs ar pielāgošanu tāds, ka es savulaik no šīs udejas atteicos...
3.septembris 2013, 21:58 | links
 
Veterok ;DD

bums, 3.septembris 2013, 07:38
Kāda vaina ! Nomainīju elektroniskajā aizdedzē krievu detaļas pret kapitālistu ātrdarbīgajām un tagad lec, kā suns pie kājas. Nepatīk tas 95 benzīns, piešķiļot nodetonē, bet iet kā traks. Man jau ir ko salīdzināt, pats redzēji: Salūts, Sputņiks, Veterok, Honda 5hp, Suzuki DT2,2. Sputņiku aizdevuun tagad nevaru dabūt atpakaļ.

skiperis, 3.septembris 2013, 20:27


Skiper, man vecs, bet labs Neptuns 23hp, tur arī kadas opcijas motora uzlabošnā pastāv?
3.septembris 2013, 21:49 | links
 
man it kā kompetents pieredzējis cilvēks stāstīja, ka ar to jaudas palielināšanu ir baigā lotereja... Jā, tiešām vairums detaļu motoriem ar 1zirgu starpā ir fiziski identiskas un apgreida operāciju veikt var salīdzinoši vienkārši... Bet fiška jau tāda, ka ražotājs detaļas testē konkrētai jaudai... Pat japāņiem visas partijas nav vienādas, savādāk autiņus neatsauktu utt. Bet bizness ir bizness un neviens bez vajadzības gatavu detaļu, ja tas nav pinīgs brāķis, ārā nemet... Attiecīgi "šaubīgākās" partijas, kurām teorētiski izturības testu rezultāti sliktāki un mazāka potenciālā izturība novirza uz mazākas slodzes izstrādājumiem... Kas notiek slodzi palielienot jau ir lotereja... visdrīzāk jau nekas briesmīgs, bet nu sit happens :)
3.septembris 2013, 21:24 | links
 
mercuram f4m uzliec karbuuzi no f6m un nekaada skjuninga un cenas zinja vinneesi apmeeram 100-150 ls
3.septembris 2013, 21:13 | links
 
vot nesaprotu.........
kam pirkt 4zs motoru, tad paartaisiit pa 6zs, ja ieej SDK.lv bodee un nopeerc Evinrude 6ZS motoru, razots Japanaa...
Cik veeroju, tad peec tiem,,tjuuningiem" nekas ilgi neiet.......:)
Evinrudam arii cena apmierinosa.......
PS: pats sev taadu iegadaajos..........nekaadu nepatiikamu atgadiijumu nav bijis, sonedeelj jaaved uz pirmo apkopi!
mercuram f4m uzliec karbuuzi no f6m un nekaada skjuninga un cenas zinja vinneesi apmeeram 100-150 ls
Ri4i20, 3.septembris 2013, 18:35
3.septembris 2013, 21:04 | links
 
Veterok ;DD

bums, 3.septembris 2013, 07:38

Kāda vaina ! Nomainīju elektroniskajā aizdedzē krievu detaļas pret kapitālistu ātrdarbīgajām un tagad lec, kā suns pie kājas. Nepatīk tas 95 benzīns, piešķiļot nodetonē, bet iet kā traks. Man jau ir ko salīdzināt, pats redzēji: Salūts, Sputņiks, Veterok, Honda 5hp, Suzuki DT2,2. Sputņiku aizdevuun tagad nevaru dabūt atpakaļ.
3.septembris 2013, 20:27 | links
 
Evinrudam arii cena apmierinosa.......
PS: pats sev taadu iegadaajos..........nekaadu nepatiikamu atgadiijumu nav bijis, sonedeelj jaaved uz pirmo apkopi!

Ri4i20, 3.septembris 2013, 18:35[/quote]



Mani tik tiešām tā cena biedē,un tas ne par ko neliecina ka labs dzinējs,pirmo apkopi pat parsun var sagaidīt:))))
3.septembris 2013, 19:09 | links
 
vot nesaprotu.........
kam pirkt 4zs motoru, tad paartaisiit pa 6zs, ja ieej SDK.lv bodee un nopeerc Evinrude 6ZS motoru, razots Japanaa...
Cik veeroju, tad peec tiem,,tjuuningiem" nekas ilgi neiet.......:)
Evinrudam arii cena apmierinosa.......
PS: pats sev taadu iegadaajos..........nekaadu nepatiikamu atgadiijumu nav bijis, sonedeelj jaaved uz pirmo apkopi!

Vecozēn,tak ne jau par jauniem dzinējiem es runāju,tiem tiešām cenu starpība ir minimāla,bet runa par lietotu 4trinieku un uztjūnēt uz 6hp,tiem starpība ir pamatīga.un tā nav tiesa ka uzķūnēts dzinējs ilgi neiet...
Ri4i20, 3.septembris 2013, 18:35
3.septembris 2013, 19:07 | links
 
vot nesaprotu.........
kam pirkt 4zs motoru, tad paartaisiit pa 6zs, ja ieej SDK.lv bodee un nopeerc Evinrude 6ZS motoru, razots Japanaa...
Cik veeroju, tad peec tiem,,tjuuningiem" nekas ilgi neiet.......:)
Evinrudam arii cena apmierinosa.......
PS: pats sev taadu iegadaajos..........nekaadu nepatiikamu atgadiijumu nav bijis, sonedeelj jaaved uz pirmo apkopi!
3.septembris 2013, 18:35 | links
 
ok nemshu Bush..
a dzeltena laiva bez veja super...liela veja 100% nevar nobraux ar airi ,koka laiva poh lidz 10m/s veja...
3.septembris 2013, 16:30 | links
 
Līdaklu gan neieteiktu, vienriez paņēmu Engurē un biju ļoti netatīkami pārsteigts - kur var būt tik nestabila un šaura laiva.
3.septembris 2013, 15:12 | citēt | links To Vairis30!

Līdaka bij ,,šedevrs":),lai arī vienam airējoties slīdēja kā ,,bulta"!:)Man ir uzlabotā ,,līdaka",kā teica pārdevējs,kurš pats arī viņas taisa.Par stabilitāti nevar žēloties un gaita arī ok.Pirmajā modelī vajadzēja turēt līdzsvaru kā kanoe,ja ne, tad pāris cm.pa labi vai kreisi un PLUNKŠ!!!:)))
3.septembris 2013, 16:02 | links
 
RockDead ieliktā bilde
3.septembris 2013, 15:13 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager