Laivas un to motori

Sveiki viri! Neatsakiet ludzu savu viedo padomu. Ko varat pateikt par Yamahas 4 hp motoriem. Cena skaista un domaju ,ka manu Buhinieci paraus uz glisiti. Cik labs tads motors un ja kadam tads ir bijis kadas problemas raksturigas viniem.
21.septembris 2013, 22:04 | links
 
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajbil.html
485,00Ls motorlaivas.lv
Shis arii buutu labaakais piedaavaajums?

Raudive, 21.septembris 2013, 08:31


jā, jauni Suzuki standarta plaukta ceņnikā šiem ir vislētākie. Es tur 2008 arī savu 2.5 ņēmu, pa šiem gadiem cena tikai pa 10Ls izrādās pacēlusies.Officiālie pārstāvji VIMMO prasa 525Ls (nu tas loģiski, ka viņiem dārgāk, savādāk neviens reselleris ar viņiem nestrādātu ja viņi pa taisno tirgotu lētāk ), 689.LV ~ 508Ls.
21.septembris 2013, 12:08 | links
 
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajbil.html
485,00Ls motorlaivas.lv
Shis arii buutu labaakais piedaavaajums?
21.septembris 2013, 08:31 | links
 
tikko nopirku neostore.lv vēl normālu vesti iedod līdzi. par kkādiem 20 ls zem 500 ls redzēju ss.lv kkāds veikals it kā pārdeva. bet es neriskēju. ņēmu pārbaudītā vietā.

kkas, 20.septembris 2013, 23:24

kļūdijos neoshop.lv
http://www.neoshop.lv/suzuki-df-2-5-s.html#
20.septembris 2013, 23:25 | links
 
tikko nopirku neostore.lv vēl normālu vesti iedod līdzi. par kkādiem 20 ls zem 500 ls redzēju ss.lv kkāds veikals it kā pārdeva. bet es neriskēju. ņēmu pārbaudītā vietā.
20.septembris 2013, 23:24 | links
 
SS un nejau Wafens :D
20.septembris 2013, 23:05 | links
 
Ir doma driizumaa iegaadaaties Suzuki DF2.5 motoriiti, kaads var ieteikt kur Latvijaa sho produktu var iegaadaaties par izdevigaako cenu?
Vai ariii kaadu citu motooriiti ieteiksiet shajaa klasee..?
20.septembris 2013, 22:28 | links
 
Kā tas ir,it kā ap dzenskrūvi zāle būtu aptinusies?
Motors rēc,bet laiva neiet?Tad ,visdrīzāk,dzenskrūve jāmaina.
19.septembris 2013, 06:54 | links
 
Viss zem laivas tīrs, 3 gadu motoru tā lieku nekas nav mainīts un no rīta gāja normāli pēcpusdienā sākās tādi brīnumi, pateiktu ka uz brīdi motors kad sasniedz maksimālos apgr. nepiedzen dzenskrūvi.
18.septembris 2013, 23:31 | links
 
Kavitācija ! Pārbaudi motora augstumu,sagāzumu,svešķermeņus uz laivas dibena-ķīlis,redāns,utt...
18.septembris 2013, 23:28 | links
 
Varbūt kāds zina kas par problēmu motoram:
Kāmēr 5Zs motors izceļ uz glisi viss ir kārtībā, bet tad sākas brīnumi, reakcija kā pie dzenskrūves būtu zāle aptinusies, nomet gāzi un atkal izceļ uz glisi un atkal tas pats. Dzenskrūvei gumija nav aprauta, reduktorā tā kā negrauž, eļļa arī pietiekoši, motoru dzesē.
18.septembris 2013, 23:16 | links
 
Tāpēc 2 taktniekam ir nāves smaka ja tas tiek pārkarsēts Neliela klemme pat detonācija un cilindrā švīka Kompresijai kirdik
18.septembris 2013, 21:13 | links
 



2 taktnieks ar mazāku kompesiju par 7 naļeks /Saula ļac vargļa ļac a por kū matūrs naļac-ko ?/
18.septembris 2013, 21:10 | links
 
Reku palasi!
18.septembris 2013, 19:26 | links
 
tad jau laikam ir beidzies! ir 7 un vairs nelec
16.septembris 2013, 20:49 | links
 
sveiki! kāds var pateikt kādai kompresijai jābūt 3.6zs divtaktu motoram

piiraagsxxx, 16.septembris 2013, 20:22

Dzinērjs ir nedaudz jāuzsilda
1).šo lietu labākais ir darīt divatā, viens darbojās ar startera stiķi, otrs tu komresometru sveces vietā
2)Neaizmirstiet zazemēt svečvadu lai neizsistu indukcijas spoli.

Jābūt vismaz 9 atmosfērām
16.septembris 2013, 20:42 | links
 
sveiki! kāds var pateikt kādai kompresijai jābūt 3.6zs divtaktu motoram
16.septembris 2013, 20:22 | links
 
Tieši tā, armēta plēve.
16.septembris 2013, 12:56 | links
 
gan jau ka armēta plēve, tāda ir redzēta ar iekniedētiem gredzeniem:)
16.septembris 2013, 08:55 | links
 
Tas brezents ir gumijots?
16.septembris 2013, 08:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager