Micuk.
Tikai nevavajag.Pēdējās muļķības par oglekļa šķiedras trauslumu.Trausla tā kļūst tad,ja nav kvalitatīvi veikts formēšanas process-visa blanka,visā garumā utt.nav viena biezuma.Katra partija tiek stendā baudīta.Atklājot neatbilstību,visa partija tiek brāķēta.Tā pat arī notiek ar hokeja nūjām.Bet,diemžēl,šie brāķētie produkti nonāk mūsu tirgū.
Par kātu zaudēšanu un muļķīgu salaušanu.
Ceru,ka šis ieteikums palīdzēs.Vismaz man tas ir līdzējis.Kāts VIENMĒR VERTIKĀLI JĀPIESLIEN.Vai tā ir mašīna,vai tas ir krūms.
Lbruno, 2.oktobris 2013, 09:15
Atlaušos nepiekrist tev par to oglekļa blanku izturību un to saistīšanu ar izgatavošanas kvalitāti, kurai protams ari ir nozīme. Jebkura oglekļa blanka ir neizturīga pret sitieniem un saspiešanas, rezultātā blankā veidojas mikro plaisas, kuras agri vai vēlu noved pie kāta lūzuma. Ari oglekļi mēdz būt dažādi, jo augstāks oglekļa moduļa cipars, jo blanka vieglāka un arī jūtīgāka pret traumām. Populārākais blanku materiāls ir IM6, kuras tiek gatavotas no 34 miljonu moduļa oglekļa, cipars neliels, blanka relatīvi smaga un izturīga. Kātu var mētāt neiesaiņotu pa auto bagažnieku īpaši neiespringstot, ari cena tādam kātam ir 50 Ls robežās. Piemēram, jau IM7 materiāls, ražotājs ļoti bieži dod līdz jaunam kātam rezerves spici. Šodien ļoti vieglas Fly blankas ražo pat no 66 miljonu moduļu oglekļa, ar kurām jāpietas īpaši saudzīgi. Protams nozīme ir arī izgatavošanas tehnoloģijam. Micuka pieminētā stiklašķiedras kārta joprojām ir daudzu blanku pamatā, tas lauj ražotājam pazemināt izgatavošanas cenu. Apakšā stikla šķiedra, virsū IM 7, marķējums attiecīgs. Augsta moduļa oglekļa kāta blanka no laba ražotāja nemaksā mazāk par ~100LS +, kura ir pamatā visiem dārgā gala kātiem. Vēl protams lomu spēlē izgatavošanas tehnoloģijas, blankas pamats, austs, neausts ogleklis, škiedras virziens, blankas dizains, autors kurš šo dizainu veidojis un protams arī ražotāja logotips.