Laivas un to motori

bet varbūt norvēģijā kāja uz pedāļa maigāk spižas?
20.oktobris 2013, 17:58 | links
 
Citi brauc,bet citi osta.....

tralis, 19.oktobris 2013, 23:31

Vai tu lej degvielu bākā vai kannā uzlicis gāzmasku?
19.oktobris 2013, 23:45 | links
 
Citi brauc,bet citi osta.....
19.oktobris 2013, 23:31 | links
 
Latvija jau sen benzins nav benzins,smird pec kaut kadu kimikaliju un atskaiditaja mistrojuma.Vieniga man zinama valsts kur benzins vel smarzo ka krievu laikos ir Norvegija.Kad gadas tur but,auto paterins ir par 1,5l/100 mazaks,pat ar visu kalnaino reljefu un slodzeem.
19.oktobris 2013, 22:55 | links
 
Sveikini!!! Man uzradas tads jautajums par motora degvielu.... vai var jaunajiem motoriem liet ieksa statoila 98 degvielu jo ar 95 sis negrib riktigi iet tuksgaita slapst nost....

chyrka, 19.oktobris 2013, 14:34

Man līdzīgi. Kgs uz ūdeņiem (Suzuki 2,3) ar teica, ka bijusi tā pati problēma, bet pārejot uz 98 , esot O.K. Šodien Champion bike, teica, ka varot sajāt motoru ar 98. Pērku degvielu tikai Statoil. Vai, tiešām, draņķis? Mašīnā jau tā nejūt.

doks1959, 19.oktobris 2013, 18:25

Savā laikā ar Neste 95 20Zs Yamahai karburators aizgāja ciet, motoram bija garantija un servisā attaisot vaļā karburatora kamerā bija želejveida nosēdumi, meistars ieteica, ja motoru vairāk par divām nedēļām nav paredzēts darbināt, tad noslāpēt vajag noslēdzot degvielas padevi nevis izraujot atslēgu.
19.oktobris 2013, 22:52 | links
 
Man te ir nācies pāris naftas parkiem ēkas un visādas citādas konstrukcijas projektēt un diezgan daudz ar tiem naftiniekiem ir runāts. Par to benzīnu, kā man skaidroja ka ievests tiek ne - 92,95,98 bet vairāk kas līdzīgs sagatavei ;), lēts maisījums - mazāki nodokļi utt - ietaupījums, un visu zupu var vest vienā tvertnē neko nesadalot. Tad to zupu šķaida un uzlabo ar spirtiem, ūdens apsorbentiem, dzidrinātājiem un vēl dievs vien zin ko. Tad kuram no tiem benzīniem ir vairāk piemaisījuma velns viņu zin.
19.oktobris 2013, 22:37 | links
 
doks1959
Par piedevām nav teorija bet ir īstenība.

urmaas, 19.oktobris 2013, 19:15


Visu laiku tak borēja, ka tie 5% neko nemaina.
19.oktobris 2013, 22:12 | links
 
98 neiesaka tapec ka,ir aukstāks oktans. dedzina kopā motoritim iekšas. Bet kads viņš tur ir.....

marsio2, 19.oktobris 2013, 18:41


Benzīns vispār neko nededzina ,ne ar kādu oktānskaitli ,motora daļu sadekšanu veicina vājš maisījums kad skābekļa atiecība pret degšanu uzturošā benzīna pieaug un līdz ar to palielinās sadegšanas temperatūra.Vienkārši lietojam 98. tāpēc ka tur mazāk blakus produktu kas atstāj nosēdumus gan karburātorā gan sadegšanas kamerā.Ja neveicat izmaiņas aizdedzes un karburātora regulējumos nekas jūsu motoriem nedraud,izņemot to ka stabīlak strādās dzinējs un dārgāk maksās benzīns:)
19.oktobris 2013, 20:21 | links
 
doks1959
Par piedevām nav teorija bet ir īstenība.
19.oktobris 2013, 19:15 | links
 
95 ir biopiedeva. taas deelj laivu dzineejos tikai 98 kursh ir "tiirs" benziins

dzhi, 19.oktobris 2013, 19:04


Šī teorija gan var būt ar pamatu!
19.oktobris 2013, 19:06 | links
 
98 neiesaka tapec ka,ir aukstāks oktans. dedzina kopā motoritim iekšas. Bet kads viņš tur ir.....

marsio2, 19.oktobris 2013, 18:41


Oktānskaitlis, manuprāt, nosaka "izturību" pret spontānu nekontrolētu detonāciju no spiediena un temperatūras. Sadegšanas temperatūra 95 un 98 teoŗētiski ir praktiski identiska un neredzu nevienu iemeslu kā ar augstāka oktānskaitļa degvielu var sačakarēt dzinēju. ar zemāku nekā paredzēts gan var tieši ar mikrodetonāciju...
95 ir sliktāks ne jau dēļ oktānskaitļa, bet gan dēļ
bioetanola piedevas sastāvā, kas pašlaik noteikta kā obligāta, bet sadeg netīrāk un aizkakā mazos jūtīgos motoriņus ar mazajiem karbūžiem. No 30HP uz augšu jau , manuprāt, pofig... 98 vēl taisa tīru no bio...
19.oktobris 2013, 19:05 | links
 
95 ir biopiedeva. taas deelj laivu dzineejos tikai 98 kursh ir "tiirs" benziins
19.oktobris 2013, 19:04 | links
 
98 neiesaka tapec ka,ir aukstāks oktans. dedzina kopā motoritim iekšas. Bet kads viņš tur ir.....
19.oktobris 2013, 18:41 | links
 
piekrītu Bumam viss labākais Lukoil. statoils ir liels Hesburgers kur primārais ir sardeles toletspapīrā tirgot! un degviela tur nu dien nav labākā! Lukoil vai Neste.
19.oktobris 2013, 18:40 | links
 
Imho 98 tieši labāk. Noturigāks pret detonāciju un sadeg labāk. Es ar 2.5 suzuki braucu ar 95. Nekāda vaina. Var jau būt ka palietoti motori jūtīgāki.
19.oktobris 2013, 18:32 | links
 
Sveikini!!! Man uzradas tads jautajums par motora degvielu.... vai var jaunajiem motoriem liet ieksa statoila 98 degvielu jo ar 95 sis negrib riktigi iet tuksgaita slapst nost....

chyrka, 19.oktobris 2013, 14:34


Man līdzīgi. Kgs uz ūdeņiem (Suzuki 2,3) ar teica, ka bijusi tā pati problēma, bet pārejot uz 98 , esot O.K. Šodien Champion bike, teica, ka varot sajāt motoru ar 98. Pērku degvielu tikai Statoil. Vai, tiešām, draņķis? Mašīnā jau tā nejūt.
19.oktobris 2013, 18:25 | links
 
Labākais 98 ir Lukoilā
19.oktobris 2013, 16:31 | links
 
Sveikini!!! Man uzradas tads jautajums par motora degvielu.... vai var jaunajiem motoriem liet ieksa statoila 98 degvielu jo ar 95 sis negrib riktigi iet tuksgaita slapst nost....

chyrka, 19.oktobris 2013, 14:34

Ir labāki DUS par statoil.Pārbaudīts.
19.oktobris 2013, 15:04 | links
 
var. veterokā nebūtu vēlams, bet kas skaitās jaunais? kurš gads?
19.oktobris 2013, 14:42 | links
 
Sveikini!!! Man uzradas tads jautajums par motora degvielu.... vai var jaunajiem motoriem liet ieksa statoila 98 degvielu jo ar 95 sis negrib riktigi iet tuksgaita slapst nost....
19.oktobris 2013, 14:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager