Laivas un to motori

ZARAZA !!! Kļūda !!! Spārnus Kazankai uzlika lai nemetas riņķī pagriezienā...Pirmās bija tās nestabilās...Pella ir zirga loki,nestabilāku laivu grūti sameklēt,ar airiem arī kule putās,it sevišķi lielā Pella,mini vēl kaut cik airējama.Ja cilvēks grib lietot ar motoru ,iesaku Amber vai Lotta,liela izmēru izvēle,svara un komforta apvienojums....
6.decembris 2013, 21:44 | links
 
Par kazanku,nav man kazankas, bet šogad man čoms nopirka savai kazankai 40zs motoru, vilkam uz 55km/h , es jutos neomuligi, pirms tam čomam bija 5zs jutos daudz labak.
Stavet kazankaa ir okei, trijataa arii var copeet, bet 2 ļoti labi.

opusums, 6.decembris 2013, 21:28


Nu loģiski, ka neomolīgi, tas jau tas pats, kas autiņam 2x jaudīgāku motoru ielikt un pedāli grīdā iemaukt...
Laiviņai PSRS konstruktori ta paredzējuši motoru līdz 25HP :) Pie tam loģiski, ka PSRS divtakteri bez elektriskā trima (tas viss motora svaru palielina)...
Pie tam, kā jau rakstīju iepriekš, arī tad laivas bija bīstamas lielos ātrumos un vienu brīdi pat bija oficiāla prasība likt vēl papildus pludiņus sānos lai neapmestu pagriezienā.
6.decembris 2013, 21:38 | links
 
Par kazanku,nav man kazankas, bet šogad man čoms nopirka savai kazankai 40zs motoru, vilkam uz 55km/h , es jutos neomuligi, pirms tam čomam bija 5zs jutos daudz labak.
Stavet kazankaa ir okei, trijataa arii var copeet, bet 2 ļoti labi.
6.decembris 2013, 21:28 | links
 
Nu ja patīk konservu bundžā zivis medīt tad kazankas variants nav slikts. Bet labāk izskati gumijas laivu ap 3,70m ja motors bus maks 5zirgi. Viens varēsi glisēt, divatā protams divreiz lēnāk. Ribs protams te būs nevietā :-)
6.decembris 2013, 21:22 | links
 
Nu labi, pārliecinājāt, tagad pastāstiet, vai kazanka patiešām ir tik stabila un diviem vietas tur pietiks? cik viņa garumā skaitās? varbūt labāk kaut ko pell veidīgu tomēr?

Sidrabins, 6.decembris 2013, 20:36


"Kazanka" stāvot un taisni braucot ir stabila kā gludeklis, jo dibens ir plakans ar tikai 4 grādi kīļa lenķi :) Viņas mīnuss ir iespēja apmesties straujā virāžā (it sevišķi modelim Kazanka-M "ar spārniem" ko iarī tomēr ieteiktu), kā arī slikta gaitas īpašības lielos vilņos, tā kā laivas ir gara un šaura, bet tas attiecas uz gonkotājiem nevis standarta braucējiem..
Vairāk par tehniskiem parametriem te : http://motorka.org/m_lodki/623-motolodki-kazanka-kazanka-m-i-yuzhanka.html

Vietas 2 tur ļoti daudz, trijiem sastrādājušies saprātīgiem copmaņiem arī ir OK.
Pella uz stabilitāti daudz zaudē, ne-plakana dibena forma fiziku apmānīt nevar...
Pellas dažadu atvasinājumu modeļu, manuprāt, lielākie plusi ir 2 lietas:
1. laivas svars, kas ļauj to 2viem cilvēkiem cilāt, likt autiņam uz jumta utt. "Kazanka" lai gan ir vieglākā no alumīnija variantiem bet aprīkota svers
vismaz 150kg. Uz pleca neuzliksi, uz jumta nedabūsi, pa krauju neuzvilksi utt. Vajadzīga piekabe ar vinču un saprātīga ielaišanās vieta.
2. Pella ir airu laiva. To var normāli ilgstoši airēt. Kazanka ir motorlaiva - airēt arī var, taču tā tam nav domāta, lielus gabalus smagi un grūti.

No reāliem argumentiem vairāk nekas prātā nenāk, tālāk tik vispārēja nepierādāma filosofija par to, ka alumīnija laivas ir "trokšņainas" utml.
6.decembris 2013, 21:17 | links
 
Sidrabin, varbūt tomēr vajag kādu brīdi bibliotēkā vai vismaz online palastīties vecos labos "Катера и яхты"... atvaino, jo tiešām nesaprotu kā var rasties jautājums par salīdzinājumu alumīnija kuģim ar plastikāta lipinājumu! Visu cieņu Pelles ražotājiem, bet tak nevar citrusus ar āboliem salīdzināt
6.decembris 2013, 21:13 | links
 
Nu labi, pārliecinājāt, tagad pastāstiet, vai kazanka patiešām ir tik stabila un diviem vietas tur pietiks? cik viņa garumā skaitās? varbūt labāk kaut ko pell veidīgu tomēr?
6.decembris 2013, 20:36 | links
 
Kazanka ar 5zs iet uz 19-20km , izcili.
6.decembris 2013, 19:23 | links
 
Kaut kā neizdevās forumu pārlasot rast atbildi uz manu jautājumu, tad uzdošu jums.
Vārdu sakot ir vajadzīga laiva priekš Burtnieka, motors loģiski ka benzīna, visticamāk 5z

bet par to laivu,
vajadzētu tik lielu, lai 2ivi var droši un ja sanāk kādreiz ar var trešais.

cik skatos tad esmu nokļuvis pie tā sauktās RIB sērijas ar plastmasas ķīli.

vai variet pateikt kaut kādu virzienu, kurā meklēt, jo internets tukš no cenām un neko nevar saprast.
cena varētu būt ap 700.

paldies jau iepriekš

Sidrabins, 6.decembris 2013, 18:12


RIB'i idejiski domāti kā ātrumlaivas, kas ļoti drošas lēkāšanai pa lieliem vilņiem utt.No copes viedokļa arī diezgan pašķidri - neproporcionāli mazs "salons" + visi piepūšamajām laivām piemītošie trūkumi (iespējams pārdurt, nekur neko vienkārši nepieskrūvēt vai nemodificēt u.c.) ... Kur tu pa Burtnieku vālēsi mētrīgos viļņos , pie tam ar 5hp pukšķīti? Cena RIB'am arī nesamērīgi augsta, pie tam, atšķirībā no standarta cietās grīdas pūšļa, tāpat to bagāžniekā iemest nevar, vajag piekabi... Godīgi, neredzu nevienu plusu RIBam pie šādiem nosacījumiem... Ja runa iet par mazo zirgu motoru kurš tāpat neko glisē nepacels tad ņemtu vai nu veco krievu "Kazanku" (laivas cena ss.lv ap 300Ls + nu un piekabi vajag). Tieši "kazanka" nevis citi varianti tiešī dēļ vislabākajām gaitas īpašibām ar mazu motoru.... Vai arī, ja budžets vēl stiprāk spiež tad vislētāk (ņemot vērā, ka var iztikt bez piekabes un ar to saistītām izmakšam) būs kaut kāds 3.6-4.2m parastais cietās grīdas pūslis...
Ja obligāti vajag jaunu, tad var papētīt mūsu tautas daiļamatnieku plastikāta izstrādājumus- Lotta, Amber, Latrex, Ego u.c....
6.decembris 2013, 19:16 | links
 
Kaut kā neizdevās forumu pārlasot rast atbildi uz manu jautājumu, tad uzdošu jums.
Vārdu sakot ir vajadzīga laiva priekš Burtnieka, motors loģiski ka benzīna, visticamāk 5z

bet par to laivu,
vajadzētu tik lielu, lai 2ivi var droši un ja sanāk kādreiz ar var trešais.

cik skatos tad esmu nokļuvis pie tā sauktās RIB sērijas ar plastmasas ķīli.

vai variet pateikt kaut kādu virzienu, kurā meklēt, jo internets tukš no cenām un neko nevar saprast.
cena varētu būt ap 700.

paldies jau iepriekš
6.decembris 2013, 18:12 | links
 
Es savu pūsli arī jau kuro gadu piepūšu un garažā pie griestiem piestiprinu,lai nemaisās pa kājām līdz jaunai sezonai.Un nav na vainas.
26.novembris 2013, 19:51 | links
 
Kad nebija treilera, turēju izžāvētu somā mājas garāžā (siltajā). Tagad stāv uz treilera, piepūsta, bet aukstumā. Problēmu nav bijis.
26.novembris 2013, 19:37 | links
 
Piepūstu ,jebkurā gadījumā, turēt ir labāk.
26.novembris 2013, 18:32 | links
 
Mēs ar čomu turam savu laivu piepūstu garažā, aukstumā un nav ne vainas.

Sveiki kungi, vai kāds ieteiktu kā pareizi uzglabāt piepūšamo laivu ziemā, ja nemaldos 5 slāņu pvh materiāls.
Iespējas piepūsta, bet aukstumā, vai bez gaisa bet siltumā.

hecs7, 26.novembris 2013, 16:20
26.novembris 2013, 16:22 | links
 
Sveiki kungi, vai kāds ieteiktu kā pareizi uzglabāt piepūšamo laivu ziemā, ja nemaldos 5 slāņu pvh materiāls.
Iespējas piepūsta, bet aukstumā, vai bez gaisa bet siltumā.
26.novembris 2013, 16:20 | links
 
Rams,
ja motoru nevar turēt siltumā pa ziemu,
tad pats galvenais izlaist caur dzesēšanas sitēmu antifrīzu.
26.novembris 2013, 15:40 | links
 
Sveiki!
Kur var veikt laivas motora "ieziemošanu" un vai tas ir atkarīgs no motora markas? Interesē Mercury. Pirmā sezona ar savu motorlaivu, tāpēc tāds jautājums..:)

Rams, 26.novembris 2013, 12:33


Ventspilī laivas motoru remonts, apkope un ieziemošana.
t26527727
26.novembris 2013, 15:15 | links
 
 
Sveiki!
Kur var veikt laivas motora "ieziemošanu" un vai tas ir atkarīgs no motora markas? Interesē Mercury. Pirmā sezona ar savu motorlaivu, tāpēc tāds jautājums..:)
26.novembris 2013, 12:33 | links
 
ilmaris, motul ir labs,var nopirkt daudzkur Latvijā : transmisijai : http://www.motul.com/lv/lv/products/244?f[range]=41, ella der arī šāda, pārbaudīta 6 gadus :) http://www.motul.com/lv/lv/products/159?f[application]=139&f[range]=41&f[viscosity]=28
21.novembris 2013, 11:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager