Laivas un to motori

tai pat laikā uzmetam aci kauču Terhi Saiman hunter līnijām un "klājiem" kājāsstāvēšanai un negribas vairāk skatīties uz cirvja tēstām konstrukcijām... nemaz jau nerunājot par kuģiem, kas paredzēti viļņu šķelšanai

Focis, 6.decembris 2013, 23:01


Ja godīgi, tad neko baigi smuku tai Saiman hunter neredzu, bet nu gaumes atšķiras... Bet nu tā ir airu laiva (ar iespēju lietot mazjaudas motorīti), ko uzreiz norāda tranča forma, tādas es neesmu pētījis, jo nav bijis interese...
6.decembris 2013, 23:12 | links
 
Focis,
nu protams, ka tādas elementāras leitas kā laivas mums vajadzētu ražot pašiem, nav jau Mercedes.
Bet vienu no iemesliem es tev jau teicu,
otrs iemesls ir tanī, ka Latvijā nav patiešām kvalificētu speciālistu šajā nozarē, tie kuri ir paši kaut ko konstruē, ražo, pārdod. Noalgot profesionālu konstruktoru, kas varēs pieversties tikai un vienīgi šai leitai, nevar.
6.decembris 2013, 23:11 | links
 
zaraza,
nē, Latvijā nav nevienas ražotnes, kas ražotu līdzīgi kā Terhi
6.decembris 2013, 23:08 | links
 
Coplietdraug,
tai pat laikā, kad es aizbraucu uz kādu ūdenstilpi, kur ir laivubāze un ieraugu LV ražotās laivas, man ir prieks, ka varu "piedalīties" mūsu pašu 'circle of life' :D kamēr ir pircēji, vajag nodrošināt piedāvājumu... tik es par to, ka grib'tos arī iekārot LV radītu laivu ;)
6.decembris 2013, 23:08 | links
 
lacuks007
ja tu to prasi man, tad
LATREX 275 / 335 sānu ķīļu aizliešana ar putām - 25 LVL
Pārējām manām laivām ir taisna grīda.
6.decembris 2013, 23:06 | links
 
Coplietdraug,
Neapvainojies, es nebraucu augumā par ieguldījumiem, bet par produkta izskatu. Varbūt nevajag noklāt "visu potenciālo" tirgu, bet veltīt pūles viena iekārojama modeļa izveidei, kas varētu kļūt par "dzimtas" iesācēju. Pagaidām no LV ražojumiem neesmu redzējis nevienu (ārpus pūšļu/puspūšļu(rib) klases), kas varētu paspīdēt ar 'personību'. Lai tev nerastos iespaids, ka gribu "tikai nodirst", man ļoti gribētos atrast vietējā ražojuma laivu (laikam jau tomēr motoreni, lai nerastos pārpratumi), kas brēktu pēc naudas, kas "gruzd" manā makā. ;)

Focis, 6.decembris 2013, 22:54


Nu, paga, visu jau izsaka budžets... Mūsu vietējie un arī kaimiņvalstu ražotāji jau pa lielam visu taisa uz Skandināvijas pasūtījuma... Kādas tur pieprasa, tādas arī taisa, vietējam tirgum domāti galīgākie "pa lēto" varianti ar cenu kas var konkurēt ar vietējā ražotāja "pūsli" vai padomju mantojuma alumīniju... Skandināvijā tirgus cena ir 2-3x reizes uz augšu un tirgus vismaz 20x lielāks... To neafišē, bet ar mūsu bāliņu un kaimiņu taisītas laivas zem citiem brandiem tur ir biezā kārtā. Pie tam arī tiešām augsti tehnoloģiskās un dizainiskās... Es savulaik arī ļoti nopietni meklēju un pētīju, biju vairākās ražotnēs... Var visu kaut ko...
Nosaki ciparu un parametrus un noteikti var atrast... Bet price/performance būs labāka krievu korpusam, jo vienkārši par tādu cenu pašlaik duralumīniju uztaisīt nevar...
6.decembris 2013, 23:05 | links
 
pastāsti cik daudz laivu sadārdzina taisnas grīdas izveidošana?
6.decembris 2013, 23:04 | links
 
tai pat laikā uzmetam aci kauču Terhi Saiman hunter līnijām un "klājiem" kājāsstāvēšanai un negribas vairāk skatīties uz cirvja tēstām konstrukcijām... nemaz jau nerunājot par kuģiem, kas paredzēti viļņu šķelšanai
6.decembris 2013, 23:01 | links
 
Focis,
no stiklplasta no teikti ta laiva nebūs, ko foršu, sarežģītu formu, sarežģītas konstrukcijas laivu ir grūti, ilgi, dārgi ražot no stiklplasta. To var izdarī, bet tad cena būš tādi pati kā Terhi. Stiklplasts arī nepārspēc Terhi laivas kvalitates ziņā, lai par tām varētu prasīt attiecīgu naudu, jo pati Terhi ražošanas tehnoloģija paredz pilnīgu cilveciskā faktora izslēgšanu, kas ir 99,99% kvalitātes garants.
Lai ražotu laivas pēc Terhi tehnoloģijas ir jaražo uzreiz daudzi modeļi un attiecīgi daudz viņu arī jāpārdod, līdz ar to arī lieli investīciju apjomi.
Bet kaut kad ja būs :)
6.decembris 2013, 23:01 | links
 
Coplietdraug,
Neapvainojies, es nebraucu augumā par ieguldījumiem, bet par produkta izskatu. Varbūt nevajag noklāt "visu potenciālo" tirgu, bet veltīt pūles viena iekārojama modeļa izveidei, kas varētu kļūt par "dzimtas" iesācēju. Pagaidām no LV ražojumiem neesmu redzējis nevienu (ārpus pūšļu/puspūšļu(rib) klases), kas varētu paspīdēt ar 'personību'. Lai tev nerastos iespaids, ka gribu "tikai nodirst", man ļoti gribētos atrast vietējā ražojuma laivu (laikam jau tomēr motoreni, lai nerastos pārpratumi), kas brēktu pēc naudas, kas "gruzd" manā makā. ;)
6.decembris 2013, 22:54 | links
 
Focis,
lai taptu laivas kā Terhi, ieguldījumi sākas (sākas ! ! ! ) ar 1 mlj. LVL.
Nosaukt arī pārējos faktorus ? :D
6.decembris 2013, 22:43 | links
 
Coplietdraug,

Nu lai nav tālu jāmeklē, ieskatamies kauču Terhi piedāvājumā visviens kādā garumā/klasē...
te jau ir tā problēma, ka mēs sākam ar dalījumu no kāda izmēra kuģiem vispār kautkam esam gatavi pievērst uzmanību, bet lai kāds pirktu produktu, tam ir jābūt ne tikai funkcionālam, bet arī "iekārojamam"
6.decembris 2013, 22:38 | links
 
Morgan spiced, kas jums?
:)
6.decembris 2013, 22:37 | links
 
Focis,
par kāda izmēra laivām iet runa ?
6.decembris 2013, 22:30 | links
 
Es domaaju , ka kazanka 15-20zs ir okei, bez straujiem pagriezieniem, protams aaķi nevar ieraut un tt., laba laiva copei, bet ne atrumam, kads teiks , ka par leenu , bet 10-15 min neko neatrisina, lielie motori velcei arii neder.

opusums, 6.decembris 2013, 22:20

Pa lielam copei vulgaris jau neko lielāku ari nevajag. Tas, ja netaisies n-tos km pa ūdeni dzīties līdz copes vietai. Kā jau daudziem zināms-pa ūdeni aizbraukt līdz copes vietai sanāk x reizes dārgāks brauciens, kā laivu aiztransportēt pa krastu līdz tuvākajam slipam. No tā ari izriet cik katrs esam gatavi tērēties copes reizei, attiecīgi ari rīkojamies. ;)
6.decembris 2013, 22:27 | links
 
Coplietdraug, atvaino par tiešumu, bet kāpēc mūsu pašmāju ražojumu "cietās" laivas ir tik dramatiski vizuāli neizskatīgas, ka grūti iedomāties sevi iekārojam tādā sēdēt un baudīt atrašanos ūdeņos, nemaz neņemot vērā primitīvus hidrodinamikas nosacījumus? Negribu iesaistīties jūsu diskusijā par Kazankām un citiem alumīnija kuģiem, bet tai pat somzemē piemēru labam dizainam netrūkst..
6.decembris 2013, 22:27 | links
 
jo jā pusli 3.6 ar 15nieku var izjaukt, var uzlikt uz jumta, bet zb totāli jau. tāpat jādomā par piekabi. tad jau vairs nav šķirba, ko laist lejā, cieto vai pūsli no piekabes
6.decembris 2013, 22:24 | links
 
opusums,
protams ka 15 pilnībā pieliek, viņa tak plakana.
Tāpēc ar rakstīju ka ar 30tnieku vienā momentā var apmest.
6.decembris 2013, 22:23 | links
 
te nu jāpiekrīt zarazam!es ar sāku štukot par pūšļa notirgošanu un cietās laivas ņemšanu! paskatoties zarazas meistarojumu iedvesmu var noraut labu! tik man vairs nav garāžas :(
6.decembris 2013, 22:22 | links
 
Es domaaju , ka kazanka 15-20zs ir okei, bez straujiem pagriezieniem, protams aaķi nevar ieraut un tt., laba laiva copei, bet ne atrumam, kads teiks , ka par leenu , bet 10-15 min neko neatrisina, lielie motori velcei arii neder.
6.decembris 2013, 22:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager