Laivas un to motori

gintsgg,
jā, Somi malači,
bet šajā gadījuma runa neiet par dizaina kopēšanu, bet gan par pašu ražošanas procesu.

coplietdraug, 7.decembris 2013, 11:39


Nu sākotnēji Focis jau tieši runāja par dizainu un ārējā veidola atšķirību mūsu un, kā piemēru, Tehri, ne par tehnoloģijām.
7.decembris 2013, 13:51 | links
 
gintsgg,
jā, Somi malači,
bet šajā gadījuma runa neiet par dizaina kopēšanu, bet gan par pašu ražošanas procesu.
7.decembris 2013, 11:39 | links
 
lacuks007,
tad kapēc tu citiem melo ka tev ir mercedes ?
7.decembris 2013, 11:37 | links
 
Lasīju , lasīju visu šito un kļuvu lepns , liktenis tā ir lēmis , ka man ir TERHI . Jāsāk kopēt un jāsāk taisīt kārtīgas laivas .
7.decembris 2013, 10:02 | links
 
par brendu protams ka labs cipars jāpiemākšā, bet ražot zapiņu, pārdot kā opeli un meiģināt iestāstīt ka tas ir mersis- īsts latvieša stils :D
7.decembris 2013, 07:33 | links
 
Ei nu, vai tad ambīciju tik vien kā sekliem ūdeņiem pietiek?! :) Tas tik joks, protams, bet igauņiem atdotās Roņusalas apkārtnē zvejasvietu netrūkstot ;)

Focis, 7.decembris 2013, 00:24


Ambīcijas var būt jebkādas, bet to realizācijas līdzekļiem jābūt atbilstošiem un samērīgiem :)

Nu ja runājam par copi, tad man personīgi tādu "ambīciju" pilnīgi noteikti nav... Man patīk un ir komfortabli copēt noteiktos apstākļos, ūdeņu tipu, dziļumu un mērķzivju tipu apstākļos, ar noteiktu metožu izvēli.. Pa lielam atbilst kontinentālās Eiropas, Skandināvijas, Ziemeļamerikas ziemeldaļas iekšējiem ūdeņiem.
Jūrā uz lieliem dziļumiem var ielīst Norvēģijā vai tepat, bet stipri pa retam... Eksotisko valstu un jūras/okeāna cope ar "nesaprotamu" izmēru un citu parametru zivīm nesaista... Pamēģināt pa reizei, ja ir iespēja, var un vajag visu kaut tīri ķeksītim, bet nu sistemātiski nevelk...
7.decembris 2013, 00:52 | links
 
Ei nu, vai tad ambīciju tik vien kā sekliem ūdeņiem pietiek?! :) Tas tik joks, protams, bet igauņiem atdotās Roņusalas apkārtnē zvejasvietu netrūkstot ;)

Da nē, Zaraza. Pietiktu ar KingFisher-850... :D

Focis, 6.decembris 2013, 23:50

A priekš kam? Laivai jābūt piemērotai ūdeņiem un izmantošanas veidam... Var jau hotj ar kreiseri "Aurora" velcēt pa Burtnieku, tikai praktiskas jēgas no tā pamaz, tas tikai rada anomālu milipontu izstarojuma kvadrātmetrā uz purnstundu lēcienu :)

zaraza, 7.decembris 2013, 00:14
7.decembris 2013, 00:24 | links
 
Da nē, Zaraza. Pietiktu ar KingFisher-850... :D

Focis, 6.decembris 2013, 23:50


A priekš kam? Laivai jābūt piemērotai ūdeņiem un izmantošanas veidam... Var jau hotj ar kreiseri "Aurora" velcēt pa Burtnieku, tikai praktiskas jēgas no tā pamaz, tas tikai rada anomālu milipontu izstarojuma kvadrātmetrā uz purnstundu lēcienu :)
7.decembris 2013, 00:14 | links
 
zaraza,
dārgs va idaduz maksā ??
nevar braukt ar Mersi par Opeļa cenu

coplietdraug, 6.decembris 2013, 23:47


Dārgs un lēts ir nosacīti subjektīvi jēdzieni, kas katram individuāli un kategoriski atšķiras dažados tirgos ... Katra manta maksā tieši tik cik konkrēts mērķpircējs ir gatavs par to maksāt... Mērķpircēju skaitam jābūt vairāk par 1, savādāk tā vairs nav prece bet muzeja eskponāts... Ja kāds to nevēlas/nevar tad tas nav konkrētas mantas mērķpircējs... Protams, ka nevar nopirkt Mersi par Opeļa cenu... Var Opeli tjūnēt un apkarināt ar visu kaut ko, kas to pēc tehniskiem parametriem un komforta to pietuvinātu Mersim, bet tas protams būs tikai kruts opelis un pēc nemateriālās vertības (prestižs, luksuss utt.) nekad nepietuvināsies mersim, lai gan funkcionāli būs tuvu..

Tur jau tā lieta, ka postsovjetu telpā ir unikāla situācija ka par kapeikām piejami "opeļi" - rūpnieciski duralumīnija korpusi, kur pašreizējā tirgus vērtība pat ņemot vērā to iespējamās esošās kvalitātes problēmas, būtu reizes 5-10 augstāka. A tālāk jau tjūnē cik maks un fantāzija ļauj. Šāda situācija, protams nebūs mūžīga, vienrezi jau izbeigsies PSRS mantojums...
7.decembris 2013, 00:10 | links
 
Da nē, Zaraza. Pietiktu ar KingFisher-850... :D
6.decembris 2013, 23:50 | links
 
zaraza,
dārgs va idaduz maksā ??
nevar braukt ar Mersi par Opeļa cenu
6.decembris 2013, 23:47 | links
 
Un vispār, vīri, lai izbeigtu spekulācijas, nav nekā iekārojamāka par krievu alumīja kuģi ar jūrasspēju CE un kabīni... amen!

Focis, 6.decembris 2013, 23:28


Da nē , man visiekārojamākais būtu moderna mūsdienu alumīnija kuģis no Lund, Alumcraft, Tracker, Linder, Faster, Anytec u.c. tādas klases... Bet metāls mūsdienās nu ļoooti dārgs :(
6.decembris 2013, 23:45 | links
 
Focis,
nu tas ir padomju laivas kurām nav ne gaisa sekcijas pietiekošā tilpumā, nedz arī putas.
Līdz ar to piesmeļot laivu, tā nespēj noturēt pat vienu cilvēku.
6.decembris 2013, 23:44 | links
 
zaraza,
neviena no tevis pieminētajām ražotnēm nav augsti tehnoloģiska.
citi tirgo savus ražojumus zem citiem brendiem,
es zem sava www.latrex.se
6.decembris 2013, 23:43 | links
 
piekrītu, šausmīgi vecs rakstagals, bet neba bez savas taisnības devas...
6.decembris 2013, 23:42 | links
 
 
zaraza,
nē, Latvijā nav nevienas ražotnes, kas ražotu līdzīgi kā Terhi

coplietdraug, 6.decembris 2013, 23:08


Par tehnoloģisko procesu nestrīdos, to tu noteikti pārzini labāk, bet to, ka LV ražotas laivas zem cita brenda tirgo Skandināvijas tirgū, taču arī tev labi būtu jāzin ... Neviens ar to nelielās, taču par baigo noslēpumu arī netur... EGO=Rival, Intra=Ricomarboats California Skiff modeļi , leišu Armplast = YO! un Westportmarine utt. To gan nezinu precīzi, taču kļist info ka tepat taisa arī "biezā gala" alumīnija korpusus to ļi Faster, to ļi Anytec... Latvijā daudz ko var uztaisit lētāk un atbilstoši kvalitātei, skandināvu galā tikai veicot gala kosmētisko apdari un uzlipinot pareizus nosaukumus.
6.decembris 2013, 23:37 | links
 
Un vispār, vīri, lai izbeigtu spekulācijas, nav nekā iekārojamāka par krievu alumīja kuģi ar jūrasspēju CE un kabīni... amen!
6.decembris 2013, 23:28 | links
 
Zaraza,
Ir grūti noliegt tā huntera sānu lījas pievilcību un abu "galu" platformas copei divatā ir pievilcīgas, bet vispār jau man gribētos piekrist par degsmi dinamikas virzienā un alkām pēc motara jaudu prasošākas konstrukcijas. Mans piemērs bija saistīts ar tāda tipa laivu, kas piemērotāka LV tigum ('šķietami, jo neesmu pētījumu veicis)
Peace!
6.decembris 2013, 23:18 | links
 
tai pat laikā uzmetam aci kauču Terhi Saiman hunter līnijām un "klājiem" kājāsstāvēšanai un negribas vairāk skatīties uz cirvja tēstām konstrukcijām... nemaz jau nerunājot par kuģiem, kas paredzēti viļņu šķelšanai

Focis, 6.decembris 2013, 23:01


Ja godīgi, tad neko baigi smuku tai Saiman hunter neredzu, bet nu gaumes atšķiras... Bet nu tā ir airu laiva (ar iespēju lietot mazjaudas motorīti), ko uzreiz norāda tranča forma, tādas es neesmu pētījis, jo nav bijis interese...
6.decembris 2013, 23:12 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager