zaraza,
- bildēs skatos, tā V veida apakša nav tik asa, lai man būtu neērti makšķerēt, tas tikai pēc bildēm skatoties.
- zvalstīgums, ļoti labs arguments, tik traki?
- piegāde, uz Somiju pats varētu aizbraukt pakaļ, tika daudz cik degviela un prājma biļete.
- legalizācija, būtu labi, ja par šo tu nedaudz izplūstu :)
- zviedrs vs krievs, nēsmu īsti pētījis krievu laivas, bet cik esmu tajās braucis, tad vienmēr ir licies, ka purna dēl ir diezgan maz vietas, liekās ka busteriem cockpits lielāks + ir jau konsole un vizuālais arī labāks, kas galīgi nav masvarīgi, protams, ja laiva nav stabila, tad vizuālais var ieskrieties.
Rams, jauns 4m pūslis 700Ls maksā.
Morda, 19.decembris 2013, 21:59
- Lūk šī sludinājuma foto ļoti labi tas V leņķis redzams:
http://www.nettivene.com/en/moottorivene/buster/511951
- nu piegāde poļubomu būs vairākos simtos, kas plusējas laivas cenai...atkarībā no vietas Finlandē var būt vairāk par 1000km turp/atpakaļ. Pie tam ar piekabi, kas prāmja biļetes cenu pacels 2x un degvielas patēriņu arī nopietni iespaidos.
- legalizācija. Somiem nav reģistrācijas ne uz laivu, ne motoru, ne piekabi... Attiecīgi, lai viņu "legalizētu" un reģistrētu pie mums jāsavāc pareiza papīru (invoiss utt.) pakete, jāreģistrē ar visām numuru salīdzināšanām utt. , kas arī ir laiks un izmaksas. To smalki jānoskaidro CSDD. Otra lieta ir somu gala pārdevējs... Ja pērk no lietotu laivu dīlera, tad viņi visi angliski runā un par dokumentiem sajēdz, taču ja no privātā tad ļoti liela varbūtība uzrauties uz ģerevņas Kurvakainenu kas īsti nevienā valodā nerunā, nesaprot kāpēc no viņa prasa kādus papīrus un vispār negrib gemoroju tirgot ārzemniekam kaut ko. Tas sākumā viss smalki jānoskaidro un jāaprunā...
- Nu šiem konkŗetajiem Busteriem konsoles gan ir pilnīgi lētās uzkarināmās, smukuma toč nekāda... Jā, krievam (Progress, Krim utml.) standarta izpildījumā salons ir mazāks dēļ slēgtās priekšas un priekšējā vējstikla. Oriģinālā vadība arī jāmaina pret jaunu, ja negrib čakarēties ar abpusējām trosēm un stūri kreisajā pusē... Bet atkal cipari...
Krievs "pamatkomplektā" labā stāvoklī, jau reģistrēts CSDD izmaksās ~ 400Ls. Priekšejo vējstiklu nost un uzliekam jaunu smuku sānu konsoli ar stūri un trosēm ~ 200-250Ls... Iegūstam normālu laivu... Purnu var izzāģēt vai modificēt ar sēdekli utml., bet nu tas jau tad atsevišķs stāsts par tjūningu, fantāzijas lidojumu un budžetu......