Laivas un to motori

vēl merkūram un tohatsu nav špiļka skrūvei, - var sabojāt reduktoru - kas maksā gandrīz tik patcik motors lietots.

osscar, 31.decembris 2013, 17:33


Toties ar to "špiļku" var sabojāt sev copi konkrēti... Nolūzt tā var pat pie mazākā piesitiena, pat straujāk liekot hodā, un tad izvēršas ekstrēma atrakcija "mainām špiļku uz ūdens" ko bez specinstrumentiem (vismaz āmurs un dornis apvalcēto špiļkas atlieku izsišanai no cauruma) paveikt ir jautri. Lielākā daļa man zināmo motoru lietotāju pēc pāris reizēm to nomaina pret apvīlētu naglas gabalu, ko toč var nolauzt tikai kopā ar dzenskrūvi un brauc svilpodami :)

Varbūtība sačakarēt reduktoru, protams, pastāv, it sevišķi ja konkrēti hodā uzbliezīsi pa granīta kluci, bet nu to kluci vēl vajag atrast un arī tad ir vismaz 50/50, ja ne labākas izredzes.
31.decembris 2013, 18:42 | links
 
Gulbis11,
visi tevis pieminētie dzinēji palielam ir vienādi. Hondai ir gaisa dzese, kas to padara skaļāku, taču kā pluss ir automātiskais sajūgs kurš ļāvis atbrīvoties no slēgšanas robos. Ja speciāli nelauzīsi, liesi pareizu eļļ un un labu degvielu, tad kalpos labi. Visiem ir viens mīnus, nav atpakaļgaitas, kas ir ļoti neērti
31.decembris 2013, 17:37 | links
 
nu tas par to reduktoru ir tad ja neskatās kur brauc un kā brauc :D
31.decembris 2013, 17:36 | links
 
vēl merkūram un tohatsu nav špiļka skrūvei, - var sabojāt reduktoru - kas maksā gandrīz tik patcik motors lietots.
31.decembris 2013, 17:33 | links
 
mani 2 centi (santīmi jau tūlīt beigsies :D ) :

honda - gaisa dzese (skaļāks, bet var braukt "vatē", nav jāuztraucas par dzeses sistēmu+šim laikam tas sajūgs nav F/R/N)
tohatsu = 2 taktu - imho garām

pārējie abi ņemami = gaumes jautājums. Brendīgie parasti visi labi kalpo ja laicīgi maina eļļas kājā/dzinējā.

tohatsu=mercury 1:1

Man patīk ka šiem ir eļļas datčiks. Moš vēl kādam citam ar ir. neatceros uz sitiena.
31.decembris 2013, 17:31 | links
 
Varbūt , kāds var ieteikt , kurš no šiem motoriem būtu viss ejošākais, labāk kalpo u.t.t. vairāk nodarbojos tieši ar velci.
TOHATSU M3.5B2 S
Yamaha F2,5A
Honda BF 2.3 SCHU
Suzuki DF2,5S
prasu jo nav pilnīgi nekādas pieredzes ar benzīna dzinējiem, un naudas ir tik cik viņas ir- tūkstošu nav.
paldies iepriekš.
31.decembris 2013, 17:20 | links
 
man 3,6 ar 15zs norm\ali var velcēt :)
22.decembris 2013, 14:42 | links
 
Neko daudz nevajag funktierēt! Viennozīmīgi 20 zs. Velcēt varēsi mierīgi , aptuvenais atrums tukšgaitā ar tavu laivu 3 km/h.
22.decembris 2013, 14:25 | links
 
Izlasīju visas 361 šīs sadaļas lapas, bet netieku skaidrībā par 10/15/20zs laivu motoriem uz gumijas motorlaivas priekš velcēšanas.

Šobrīd ir Bush 4metriga uz ziemassvētku atlaidēm. Mērķis: copēšanai un meiteņu vizināšanai:)
Kāds motors man ir vajadzīgs lai var gan velcēt, gan arī uzgāzēt.

Formumā izskan viedoklis, ka 15zs un 20zs ir par ātru priekš velces, bet ražotājs rekomendē kā optimālo.
Esmu noskatījis Suzuki vai Hondu.
22.decembris 2013, 14:20 | links
 
Sāc vien mācīties somu valodu:))
20.decembris 2013, 10:58 | links
 
Jep! No 2k nokaulēt 2,5k un beigās vēl plusos palikt, to gan tikai laikam tīrasiņu čigānbērns varētu paveikt.

Redzēs kā man te sanāks, kaut kāds plāns ir uzstādīts. :)
20.decembris 2013, 10:17 | links
 
Morda,neaizmirsti ka tur var arī kaulēties.
Es ik pa laikam atvedu kādu laivu čomiem.Esmu nokaulējis 300-2500 EUR.
20.decembris 2013, 09:49 | links
 
Andi, es neaugu, drīzāk jau sapņoju... :)
Pagaidām domāju, kā kaut ko par 2k eiro dabūt, būtu Amerikam rados, ņemto Buster S un kopā ar Ušakovu Rīgā zandartus šlepētu.
20.decembris 2013, 00:23 | links
 
Man bija M ar 50nieku.
Ja vari atļauties, ņem ciet.
19.decembris 2013, 23:33 | links
 
Morda,diezgan strauji audz:)
Citiem tik straujš kāpums prasa 3-4 gadus:)
Vēl drusku un es tev varēšu piedāvāt jaunu Yamarin Cross.
19.decembris 2013, 23:25 | links
 
guntarskl, ar kādu motoru tu savu M baroji?
Nezinu kur šim cena pazuda, bet vēl 3h atpakāl rādīja 4k eiro, sālīti, bet laiva pa pirmo. Tas 20 zirgu motors gan liekās nedaudz par švaku.
http://www.nettivene.com/moottorivene/buster/540082
19.decembris 2013, 23:16 | links
 
Zaraza taisnību raksta,šie divi modeļi nav salīdzināmi.Ja R es pielīdzinātu alumīnija airu laivai,tad M jau ir cita kategorija.
19.decembris 2013, 23:16 | links
 
Zaraza, palabošu, nummuri uz somu laivu bortiem ir.
R no M atšķiras 30 cm garumā un pāris cm platumā, dibena leņķis un vis pārējais tas pats.
19.decembris 2013, 23:07 | links
 
guntarskl...

OK, paldies par labojumu, biju pārliecināts, ka somiem nav reģistrācijas, vismaz nekādu uzkrāsotu vtml. identifikātoru tur nav.
Par Busteru -pag, nu nesalīdzini Buster M ar Buster R, ko te civēks pēta ... Tās ir 2 pilnīgi dažadas operas un klases...
19.decembris 2013, 22:59 | links
 
Urmas ar Zarazu man liecinieki, kādos viļņos mēs jūrā copējām četratā, Busterā. Ar Kazanku es toreiz nebūtu tur rādijies, pat ar progresu ne:)

guntarskl, 19.decembris 2013, 22:56

Eh Tērvetnieks,Tērvetnieks :)
19.decembris 2013, 22:59 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager