Laivas un to motori

laiva LATREX 440
1.februāris 2014, 16:11 | links
 
 
jeeska,
man pardošanā tagad ir labāka Pella : [http://latrex.lv/lv/motorlaivas/latrex-440-airu-motor-laiva]Laiva[/url]
1.februāris 2014, 10:06 | links
 
Toni
Eh, kādas pellas ražoja krievu laikā (pella fjord 1982)...vēl tagad braucam i bailes nejūtam:-)
Tagad jaunās laivas liekas, ka iekāpjot jau sašķīdīs.
Pirms diviem gadiem tādu nopirkām....tiešām trausla kā stikls.:-)
Nevar sapraust taupība.....
31.janvāris 2014, 22:23 | links
 
It kā jau bezvējā tā tupelīte slīdēja labi,bet kad tas dēlis no grīdas izlīda,un vēl garām motorene vilni uzsita , mans čoms Sagis,palika bāls un teica,-braucam labāk malā....:))
31.janvāris 2014, 22:18 | links
 
zaraza,
taisam no parastajiem sveķiem, izmantojam standarta GELCOAT nevis īpaši izturīgo, netaisam tranci 2,5 cm biezumā, neliekam grīdā rāmi un dubulto grīdu pāri, netaisam sēdekļus korpusa biezumā, , dodam ražot bomžiem pa 10 EUR / gab. (protams bez nekādas garantijas )............. tad ar sanāks pa lēto !

coplietdraug, 31.janvāris 2014, 21:31


"Pa lēto", "pa dārgo" utt. ir tādi neskaidri kritēriji...
Mans viedoklis ir subjektīvs, bet mani šī modeļa price/performance nepārliecina... Es, protams, nezinu kādam mērķa klientam un tirgus kapacitātei Tu šo produktu pozicionē...
Protams, ka katram produktam ir sava pašizmaksa un katrs ražotājs ir tiesīgs noteikt tādu cenu kādu uzskata par adekvātu... Bet tālāk jau iestājas tirgus pieprasījuma/piedāvājuma pašregulācija... Ja ir pietiekošs pieprasījums un mērķtirgus ir gatavs šo cenu maksāt, tad ideāli...
A vot ja nav, tad kaut kas jāmaina...
31.janvāris 2014, 22:05 | links
 
a huliš sākotnējo modeli jātirgo, nevis pašiem jāiztestē.Toni, varēji garantijas laikā atdot atpakaļ ,jeb šamie spirinājās kā kurpju pārdevēji, ka lietots slapā vidē?
31.janvāris 2014, 22:02 | links
 
ĀĀĀ...
31.janvāris 2014, 21:55 | links
 
coplietdraug,
konkrētā modeļa sākotnējā versijā tika iestrādātas divas finiera sliedes lai samazinātu arkveidīgās formas locīšanos.
31.janvāris 2014, 21:52 | links
 
ĀĀ,tātad tā bij tikai imitācija,dēlis tik tā skatam ielikts bij...:)
31.janvāris 2014, 21:49 | links
 
Tonis,
laivai kuru tu nopirki nav dubultās grīdas.
31.janvāris 2014, 21:43 | links
 
Kaut kā jaunības trakumā nopirku to faino latreh laivu ar to dubulto grīdu,bet bļin, jau otrajā braucienā no tās grīdas dēlis izlīda...Tagad sēžu un domāju,vai tas dēlis pa cietu ielikts ,vai tie sēdētāji pa smagu trāpījušires...:)
31.janvāris 2014, 21:40 | links
 
zaraza,
taisam no parastajiem sveķiem, izmantojam standarta GELCOAT nevis īpaši izturīgo, netaisam tranci 2,5 cm biezumā, neliekam grīdā rāmi un dubulto grīdu pāri, netaisam sēdekļus korpusa biezumā, , dodam ražot bomžiem pa 10 EUR / gab. (protams bez nekādas garantijas )............. tad ar sanāks pa lēto !
31.janvāris 2014, 21:31 | links
 
Pīpāt naav labi un beņčikus i nedomājat pār laivu mest!
Tikai tai pašā kolas pudelītē un ķeselītē iekšā...:)
Dzīvosim zaļi!
P.S. -zilos lūgums netraucēt...:)
31.janvāris 2014, 21:25 | links
 
Ja jau reiz aizgāja runa par šo tēmu, tad man ir viens jautājums zinātājiem:
Kuriem autiņiem,no vecajiem modeļiem, durvju "kabatiņā" bij nodalijums kafijas glāzes/pudeles turētājs?. Jo ir vēlme tādu "kabatiņu" iegādāties šrotā un pieskrūvēt pie laivas borta iekšpusē. Atsevišķi salokāmos turētājus var nopirkt. Bet interesē abi kopā.
31.janvāris 2014, 21:21 | links
 
Un tad vēl piekabi laivai,kur šito visu nosaukto var sakraut:)
31.janvāris 2014, 21:20 | links
 
Kur piesiet enkuru, kukanu, tīkliņu ar dzīvajam zivīm un glābšanas riņķi, vieta sačokam.
31.janvāris 2014, 21:13 | links
 
Jā , un piepīpētājs arī .
31.janvāris 2014, 21:10 | links
 
Un vēl skaistu meiču, kas salej.. kolu :))
31.janvāris 2014, 21:10 | links
 
Es arī esmu par akvāriju kur zivtiņas uz dzīvo salaist .
31.janvāris 2014, 21:10 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager