Laivas un to motori

Ja labi apstrādā egles dēlīšus, no kuriem iztaisa tilodas ( laivas grīda), tad kalpo laivas mūžu. Kā to zinu? Man koka laivas..... Beidzamajai apstrādāju ar mērcēšanu Bochemit Forte šķīdumā. Pagājuši aptuveni 10 gadi. Koks vesels. Taisot tilodas no dēlīšiem, šķirbas samazina slīdēšanas iespējas. Taisot pa daļām, vieglāk izņemt, ūdeni izsmelt. Ja veido šķirbu zem dēlīšiem, tad sakrājies ūdens nemaisa, kamēr nesakrājās līdz tilodas augšmalas slapināšanai.
29.aprīlis 2014, 22:31 | links
 
uzsvars uz vārdu mitrumizturīgais finieris. biju laivai šuvi uzlicis uz borta no mitrumizturīgā finiera, sezonu nobraukāju, nekas ārā nejuka. maksās gan vairāk nekā parastais finieris.
29.aprīlis 2014, 22:11 | links
 
Keda. Esi pārliecinājies vai tā tikai domā? No finiera man bija laipai pakāpieni, diemžēl divi gadi un sāk jukt ārā. Pieļauju kad vēl finieri kautkā papildus apstrādāt. malas piesūcināt vai kā tā?
29.aprīlis 2014, 21:36 | links
 


Neredzu problēmu ar mitrumizturīgo finieri!
29.aprīlis 2014, 21:14 | links
 
Sveiki spečuki un vienkārši makšķernieki! Gribētu Jūsu viedokli. Alumīnija laivai jātaisa grīdiņa,alumīnija plāksnes būs dārgas un diezvai ilgi neuzradīsies kājas, koka tomēr pūst utt. Ko ieteiktu Jūs, saplāksni, plastikātu vai ko vēl?
29.aprīlis 2014, 20:58 | links
 
Rīgas līča piekrastē nav nevienas vietas, kur laivu ar treileri var ielasit iekšā? Urmaas, "pie manis" :) Es tur vakar biju aizbraucis, mikro asarītis joprojām ķerās, vienu breksi aiz spuras aizkabināju. Starp citu likums un daba ir baigi labi visu sarunājuši, nu jau vietām sāk ārā līst lēpes, tas nozīmē, ka no krasta pastrādāt būs grūtāk, par laimi drīz varēs no laivas šancēt. Pie velllla! :)
29.aprīlis 2014, 17:09 | links
 
Ideāla karte, paldies! Kāds varētu uztaisīt papildinājumu un pielikt slipus vai vietas, kurās iespējams iestumt vai ienest laivas jūras piekrāstē no Saulkrastiem līdz Salacgrīvai. 11:49

Morda, 29.aprīlis 2014, 14:37

Diemžēl ne šajā kartē. Es šajā kartē norādu TIKAI tās vietas, kur iespējams laivu nolaist/pacelt no treilera.
29.aprīlis 2014, 15:02 | links
 
Morda
Pie tevis jau ar itkā ir iespējama slipa vieta. Pie pirts tik "puķupods" jānovāc. Tas kurš stūrī pie betona sienas. :))
29.aprīlis 2014, 14:45 | links
 
Paldies, bet kur var iegādāties to plāksni, pats jau laikam nemācāšu uzbūvēt.

agriss23, 29.aprīlis 2014, 14:03


Es taisīju pats, ierakstīju mātē googlē "Hydrofoil Stabilizers" un uz priekšu.
Par pamatu ņēmu šādu formu
29.aprīlis 2014, 14:40 | links
 
Ideāla karte, paldies! Kāds varētu uztaisīt papildinājumu un pielikt slipus vai vietas, kurās iespējams iestumt vai ienest laivas jūras piekrāstē no Saulkrastiem līdz Salacgrīvai. :)


maz esošo vietu kur nolaist laivu no piekabes
kutis, 29.aprīlis 2014, 08:47
nu cik ir tik ir...
Pirms sezonas sākuma aktualizēšu šo tēmu:
https://maps.google.com/maps/ms?msid=212366165942837126822.00049f1690d7bd41171f2&;msa=0

Dadziic, 29.aprīlis 2014, 11:49
29.aprīlis 2014, 14:37 | links
 
Sveiki! Ir 1 jautājums, vai ir vērts uzstādīt antikavitācijas plāksni motoram Honda 5 Zs, laiva Bush CR-K 360. paldies

agriss23, 28.aprīlis 2014, 11:08

Sveiki! Ir 1 jautājums, vai ir vērts uzstādīt antikavitācijas plāksni motoram Honda 5 Zs, laiva Bush CR-K 360. paldiesagriss23, 28.aprīlis 2014, 11:08Ja viens brauksi - varbūtVairis30, 28.aprīlis 2014, 19:55sākas..:) Vakar Kutis kungs apgalvoja, ka tieši divatā laivu izceļ glisē, kas iepriekš nebija iespējams. Politkorekti runājot, kāds kautko smagi jauc:))

kraft, 28.aprīlis 2014, 20:56

Paldies, bet kur var iegādāties to plāksni, pats jau laikam nemācāšu uzbūvēt.
29.aprīlis 2014, 14:03 | links
 
Lielāka laiva mums dod tikai ērtības copējot. Mazā ūdenstilpnē tai varētu karināt ari mazo dzinēju. Bet tā kā lielākās peļķēs slipu ir tik cik ir un no viņiem vēl jātiek līdz copes vietai, tad negribu pus dienu ar mazo motorīti purkšķināt tos km. Jebkurā gadijumā pārvietoties pa krastu ir lētāk kā pa ūdeni. Ērtības prasa papildus ieguldijumus. Ja to vēlamies un varam atļauties, tad tas tikai priecē.
p.s.
Zivis var noķert gan no krasta, gan ari no peldlīdzekļiem. Visam ir savi plusi un mīnusi. Ne asakas jaunajā laivošanas sezonā. :)
29.aprīlis 2014, 12:09 | links
 
maz esošo vietu kur nolaist laivu no piekabes
kutis, 29.aprīlis 2014, 08:47

nu cik ir tik ir...
Pirms sezonas sākuma aktualizēšu šo tēmu:
https://maps.google.com/maps/ms?msid=212366165942837126822.00049f1690d7bd41171f2&msa=0
29.aprīlis 2014, 11:49 | links
 
Apetīte aug ēdot. Kad man bija elektro. Daudz vairāk copēju. Tagad, kad ir 2.5zs, vairāk braukāju, jo liekas, ka tur tālāk būs tā lielā :))
29.aprīlis 2014, 11:39 | links
 
Labs video (uzņēmis Stakeris) tieši par Dulkan 325 ar 4zs motorīti. Labi ceļ uz glisi, bet šeit ir viens "bet", šī laiviņa ir īsāka, šāurāka un vieglāka.
29.aprīlis 2014, 11:01 | links
 
Mana izvēle uz Dulkan 325 krita tieši dēl mobilitātes. Un laiva tika ņemta lai to varu sapakot autiņā... Lielāku sedanā (manā) būtu grūti iestumt:)
Laivu kustina Yamaha F5 (5 Zs). Pagaidām esmu motora iebraukšanas posmā, bet varu teikt ka glisē (mani vienu, 85 kg.) izceļ uz pus gāzes. Laivas izmērs lai copētu vienam ideāls, divatā normāli... trijatā... nu tā vairs nav cope:)
29.aprīlis 2014, 09:33 | links
 
Viss labākā laiva ir BMP vai BTR (bruņutransportieris):) Nevajag piekabi, var piebraukt visur kur vajag un pats galvenais iebrauc ezerā un copē:)
29.aprīlis 2014, 09:16 | links
 
Ja runa iet par lieliem motoriem un laivām tad kā plusu var minēt komfortu un lielāku pārvietošanās ātrumu bet kā mīnusus to ka vajag vairāk vietas kur visu to turēt un arī ļoti maz esošo vietu kur nolaist laivu no piekabes, attiecīgi mobilitātes samazināšanās, par kopējām izmaksām nemaz nerunājot. Tāpēc katram jāizvēlas ko viņš spēj panest gan fiziski gan materiāli, bet laivas visas ir labas kuras stabili turas uz ūdens un jebkurš motors būs spēcīgāks par airiem ilgstošā lietošanas periodā.
Visiem veiksmīgu navigācijas sezonu.
29.aprīlis 2014, 08:47 | links
 
Labvakar!
Ceturdien Jaanrags pliisiis??:)
Par to glisi.......
5zs motors gaadu laivu izceela glisee divataa?

Ri4i20, 28.aprīlis 2014, 21:54


Trīs metru Dulkan bez piepūšamā ķīla, bet viss atkarīgs kādi vīri, vispār rādītājs ir kopējais svars nevis skaits.Manā variantā svars ko spēj izcelt glisee pieauga apmēram par 50kg.
29.aprīlis 2014, 08:18 | links
 
Kungi. Jaudīgs (salīdzinoši ar tādu, kas kūtrāk, bet mērtiecīgi kustina laivu) motors veicina lusti uz lielu un ātru braukāšanu, jo ātrāk brauc, jo
tālāk grib tikt, jo tālāk jātiek, jo ātrāk jābrauc, utt:) Nevajag aizmirst, ka iekšdedzes dzinējs neiet uz gaisu:) Gribu tikai teikt, to, ka izdevumi nebeidzas ar jaudīga motora iegādi, tie parasti tikai sākas, bet ja tā nav problēma, tad aidā jūriņā:)

kraft, 29.aprīlis 2014, 00:05


Nu visam jābūt sprāta robežās, kuras katram savas... Man pašlaik šīs robežas ir 30Zs uz pārbūvētā "Krim" laivas uz 75Zs uz Glastron kutera... Tas dod iespēju ar šīm laivām brīvi celties glisē (kas ļoti svarīgi) un sasniegt 45-50 km/h (principā nav tik svarīgi ar 20-30km/h arī ir OK). Reāli Bet ne jau Zs ir laime , bet mobilitātē, iespējā aktīvi meklēt zivi lielākā akvatorijā, pārbaudīt dažadas vietas, meklēt jaunas utt.... Ja patīk velcēt, vai kvokot, vai pludiņot vai spiningot tikai pie savām tēvu un vectēvu pārbaudītām kantīm un bedrēm, tad tie lielie motori galīgi nav vajadzīgi...
29.aprīlis 2014, 01:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager