Laivas un to motori

Kā jaunā laivas versija ?
http://www.copeslietas.lv/site/bildes/bilde-63910.htm?msg=ok
29.maijs 2014, 08:12 | links
 
Paskatījos savam 4hp (vecais pelēkais), arī virsū stāv skrūve ar soli 8

mmartins, 28.maijs 2014, 12:53


Tagad jaunie arī ir atkal ir pelēkie:)
28.maijs 2014, 13:09 | links
 
Paskatījos savam 4hp (vecais pelēkais), arī virsū stāv skrūve ar soli 8
28.maijs 2014, 12:53 | links
 
Par dzenskrūvi nezinu,nu tāda ka jau visiem standarta yamahas 4 HP.

koki, 27.maijs 2014, 19:53


Uz skatu visas dzenskrūves ir vienādas, bet īstenībā viņas ir vairākas ar dažādiem leņķiem jeb soļiem. Yamaha 4, 5 un 6 Zs motoriem nāk dzenskrūves ar soļiem 6, 7 un 8 (uz dzenskrūves rakstās 7 1/2x8 pēdējais "8" ir tas solis). RU forumos pat tiek minēts propellers ar soli 5.
Jo zemāks solis jo lielāka starta jauda, bet mazāks maksimālais ātrums. Jo lielāks solis atkal otrādāk mazāka starta jauda jeb uzrāviens, bet lielāks maksimālais ātrums.

Un tapēc gribu atrast kam ir Yamahas dzenskrūve ar soli 6 vai 7 (jo manam ir solis 8) un sarunāt notestēt dzenskrūvi vai mans F5 motors cels lielāku svaru kā manējā dzenskrūve.

Ps. Jo braucot vienam glisē (pēc antikavitācijas spārna izgatavošanas) izziet ap pus gāzi, bet braucot divatā ar visām pekelēm jūtams ka nedaudz pietrūkst šī uzrāviena. RU forumos lasīju atskaites (bija pat video) kur divatā ar F4 motoru iet glisē, bet motoram bija virsū dzenskrūve ar soli 6.
28.maijs 2014, 00:05 | links
 
Paldies Skiper!
27.maijs 2014, 20:49 | links
 
 
Un english only un the google USSR manuāl:(
27.maijs 2014, 20:32 | links
 
koki, vai goglei prasīji?
27.maijs 2014, 19:55 | links
 
Man jau motors ari tagad strādā normāli un atpakaļ atbraucu tā tika nekas nebūtu bijis. Kāds nezin kur var dabūt lietotajā rokasgrāmatu nu vismaz krievu valoda. Ir visādas bet ne latviski. Laikam jau uz pilnu gāzi nepatīk motoram braukt. Par dzenskrūvi nezinu,nu tāda ka jau visiem standarta yamahas 4 HP.
27.maijs 2014, 19:53 | links
 
Ātrāk motoru nokaus visu dienu braucot uz pašu mazāko gāzi, nekā uz pilnas gāzes.
27.maijs 2014, 18:41 | links
 
Katram dzinējam ir savs resurs ar noteiktu apgriezienu skaitu,cik ilgā laikā to izlietosiet atkarīgs no jums pašiem. Nav starpība vai brauc pusstundu vai piecas stundas pilnā gāzee jo temperatūras režīms ir vienāds un dilstošās detaļas tiek noslogotas vienādi.
27.maijs 2014, 16:30 | links
 
Tamdēļ jau man bija shoks! Pabraucu 5 min un pluk! Padalas pieredze kuriem ir no 2,5 līdz 4hp ka braucot un uz cik ilgu laiku var dot pilna ruchka.

koki, 26.maijs 2014, 21:54


Tohatsu 4Zs dot uz pilnu var kaut visu dienu, bet jāpievienojas tiem, kas saka par benzīna patēriņa palielināšanos.
27.maijs 2014, 15:29 | links
 
vajag nedaudz "jaudīgāku" dzenskrūvi.

Hmm, nezināju, ka mēdz būt jaudīgākas un mazāk jaudīgas dzenskrūves :D
27.maijs 2014, 14:36 | links
 
Normālam motoram nevarētu būt nekādu problēmu ar darbības laiku. Ja ar dzesēšanu viss ir kārtībā, laiks ''pilnā gāzē'' nav ierobežots. Degvielas patēriņš, protams, palielināsies. Ar Veteroku savā laikā esmu gājis vairākas stundas pilnā gāzē bez problēmām.

skiperis, 26.maijs 2014, 22:18

laivu motorien ir nedaudz cita tehnologjija detalju izgatavoshanaa, bet lai buutu saprotamaak padomaa- cik ilgi vieglaas a/m dzineejs var straadaat uz pilniem apgriezieniem...
27.maijs 2014, 09:49 | links
 
Nav kādam dzenskrūve priekš Yamaha (4,5 vai 6Zs) ar soli 7 1/2x7???
Man ir 7 1/2x8 gribu notestēt vienu soli mazāk jo pilnā komplektā ar diviem copmaņiem sajūtas ka vajag nedaudz "jaudīgāku" dzenskrūvi.

Koki - kāda dzenskrūve nāk tavam F4?
27.maijs 2014, 09:13 | links
 
par 4 hp yamaha novērojums ļoti līdzīgs, kā Hotentotam. Nav jēgas gāzēt vairāk, kā 3/4 ručkas.
Pārbraucot Burtniekam gareniski paiet pusstunda, vai vairāk un nekāda vainīte.
27.maijs 2014, 00:02 | links
 
jebkuru iekšdedzes motoru vajadzētu varēt bez problēmām griezt līdz galam kaut vai dienu no vietas. tas pie nosacījuma, ja dzese, eļļošana uc lietas ir kā inženieri iecerējuši. bet vai vajag? motoru vajag izjust, īpaši mazos. gps rokā, ausis un pakaļu uz uztellē uz jūtīgo un uz priekšu.
26.maijs 2014, 22:24 | links
 
Normālam motoram nevarētu būt nekādu problēmu ar darbības laiku. Ja ar dzesēšanu viss ir kārtībā, laiks ''pilnā gāzē'' nav ierobežots. Degvielas patēriņš, protams, palielināsies. Ar Veteroku savā laikā esmu gājis vairākas stundas pilnā gāzē bez problēmām.
26.maijs 2014, 22:18 | links
 
Tamdēļ jau man bija shoks! Pabraucu 5 min un pluk! Padalas pieredze kuriem ir no 2,5 līdz 4hp ka braucot un uz cik ilgu laiku var dot pilna ruchka.

koki, 26.maijs 2014, 21:54

Merks 2.5zs, var visu bāciņu izbraukt uz 2/3 gāzes.. vairāk arī var dot, bet nav jēgas iepriekšminēto iemeslu dēļ...
26.maijs 2014, 22:13 | links
 
Koki, pie apkopes Honda 5hp cilindrā ir jāielej neliels daudzums eļļas, tā vismaz ir rakstīts pamācībā. Gan jau tavam motoram kas līdzīgs arī tika darīts, un kaut kā tai mantai no cilindra ir jātiek ārā.

jjanis, 26.maijs 2014, 21:23
Nu interesanti! Visāda zināja kas tik neatklājas. Un ka sveci neaizmeta ciet? Ja un vel cik ilgi shitos mazjaudas var braukt ar maksimālo ātrumu? 5 min, 10 min vai vairāk. Man pēc shita gadījuma visa pona pazuda.

koki, 26.maijs 2014, 21:30


Ar pilnu gāzi braukt ne vienmēr var būt jēga. Motoru pērkot klerks teica, ka pilnu gāzi dot jau var, skaisti rūks, bet degvielas patēriņš būs ievērojami lielāks kā braucot uz 2/3, bet atceve maa.
Ar GPS pamērīju - tā arī ir. Pie ~2/3 vai 3/4 no max ātrums ar apstājas. Tālāk tikai skaļāk rēc, bet ātrāk nebrauc.
Var jau būt, ka kaut ko saregulējot var dabūt arī pilnu atdevi, bet nekas šajā ziņā darīts nav.
Suzuki 2,5 ZS motors.
26.maijs 2014, 21:55 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager