Es te tā padomāju, vienas no sūdzībām ir par to, ka nav pietiekoši laba apkalpošana, nav labi izskaidrots vai pievērsta uzmanība, pārdevējs aizņemts ar ko citu utt. Pieņemsim, ka Salmo pieņem lēmumu izdot super duper platīna VIP karti. Karte nodrošina personīgo konsultantu, par 20% lielāku atlaidi nekā pārējiem ierindas pircējiem, ātrāk saņem jaunumus un papildus pakalpojumus sākot no auklas uztīšanas spoles, āķa vai pavadiņas piesiešanas, beidzot ar bateriju ievietošanu lukturītī. Dzīvē tas varētu izpildīties tā, VIPists (VIP kartes īpašnieks) ienākot veikalā parāda savu karti, viņam tajā pašā brīdī pielīmējas labākais veikala konsultants, kurš piereģistrē VIPista ierašanos, un neatkāpjas no viņa ne soli, līdz piereģistrē došanos prom no veikala un VIPists ūberlaimīgs saņemot nedalītu uzmanību un konsultāciju ar vai bez pirkumiem pamet veikalu. Saprotams īpašs statuss prasa sevi apliecināt ar attiecīgiem ieguldījumiem, tas būtu aptuveni 50 EUR stundā papildus par konsultanta darbu un nedalītu uzmanību. Tagad jautājums tiem, kuriem neapmierina apkalpošanas kvalitāte, cik no Jums iegādātos super duper platīna VIP karti?
22.jūnijs 2014, 09:12 |
links