Laivas un to motori

klau , šādi tu gudrāks netiksi, paņem nomā motoru un izmēģini, atceroties par glābšanas līdzekļiem:)
1.jūlijs 2014, 14:40 | links
 
Hmm, bet pēc būtības 5hp vai 8hp nevajadzētu būt starpībai...
1.jūlijs 2014, 14:31 | links
 
Sveiki!
Kur lai uzzin, vai attiecīgajā ezerā drīkst braukt ar benzīnmotoru, vai ūdensmoci?
1.jūlijs 2014, 14:05 | links
 
Pārāk liels svars uz tranci pie viļniem arī var darīt savu, ar visu prātīgo ručkā došanu.
1.jūlijs 2014, 13:32 | links
 
Tad vēl ir jautājums ar jaudu - kā izpaužas pārāk jaudīgs motors? T.i. saprotu, ka var ieskrieties pārāk ātri un laiva var kļūt nestabila/apgāzties, bet ja domā ar galvu un nedod ručkā vairāk kā spēj laiva, tad kur problēma? Ar auto jau arī var ieskrieties virs atļautā un/vai drošā ātruma un sataisīt kakas kādā līkumā...
1.jūlijs 2014, 13:24 | links
 
http://www.electrostore.lv/47-elektromotori

nezinu kaa tas laivas saucas , tadas laivas ir baltezeraa nomaa , ja nemaldos 3 vietigas.

kuru labaak nemt jaudas zinjaa!???
1.jūlijs 2014, 12:59 | links
 
manuprāt 2T būtiskākais mīnuss ir tas, ka mazo jaunu nez vai tagad nopirksi. Degvielu viņš ēd pa kapeiku vairāk un nav tik ekoloģisks, bet ir arī plusi - daudz vieglāks un vienkāršāks par 4T.

daddy_j, 1.jūlijs 2014, 11:12



Ar to degvielas patēriņu mazam motoram šķirba diezi vai būs. Man ir tāds draņķīts - Parsun 5ZS (4T). Bāka 1 litrs. Līdzi visu laiku staipu kanniņu ar 5l rezerves degvielu, bet tā arī nav izdevies pa dienu nodedzināt to, kas ir bākā. Droši, ka 2T neko līdz 5ZS vairāk nestrebs, ja ir kārtībā.
1.jūlijs 2014, 12:44 | links
 
Jaunu 2T tirdzniecība aizliegta ES. Iekš RU (NVS) var nopirkt arīdzan jaunus mazos, lielos un vidējos. Man ar nav skaidrs kāpēc velcei 2T neder? Kaut kur pat lasīju, ka veči bija secinājuši, ka uz 2T vecējot ķeras labāk nekā ar 4T (iespējams, ka šeit pat iepriekš bija rakstīts)-pukšķina savādāk.
1.jūlijs 2014, 12:36 | links
 
kapēc neder? es ar 15zs 2t velcēju.
1.jūlijs 2014, 12:16 | links
 
Mjā, ja jau velcēšanai neder tad jāmeklē būs vien 4t motors.
1.jūlijs 2014, 12:06 | links
 
manuprāt 2T būtiskākais mīnuss ir tas, ka mazo jaunu nez vai tagad nopirksi. Degvielu viņš ēd pa kapeiku vairāk un nav tik ekoloģisks, bet ir arī plusi - daudz vieglāks un vienkāršāks par 4T.
1.jūlijs 2014, 11:12 | links
 
Ā, un vēl jautājums - 4taktu vai 2taktu? Saprotu, ka 4taktnieks labāks, bet kādi ir 2taktnieka būtiskie mīnusi?

AndrisCopee, 1.jūlijs 2014, 10:56

Divtaktu velcei neder
1.jūlijs 2014, 11:10 | links
 
Ā, un vēl jautājums - 4taktu vai 2taktu?
Saprotu, ka 4taktnieks labāks, bet kādi ir 2taktnieka būtiskie mīnusi?
1.jūlijs 2014, 10:56 | links
 
Doma ir to elektromotoru prom nemest, atstāt rezervei - vietām, kur benzīnnieks nav atļauts.
Elektromotora galvenie trūkumi: max ātrums tikai 6km/h (tas vēl būtu ciešams) un galvenai - ierobežotais darbības laiks. Ar 100Ah aķi ar mazo pellu sanāk nobraukāt ~8-10km. Gribās lai tomēr ir zināma rezerve attālumiem.
Visādi citādi jau ērti - kluss, nav jāpiedarbina katru reizi, pats motors sver maz, apkopi praktiski neprasa.
A kas ir ja teiksim tas pats 5zs motors ir "par jaudīgu" kādai laivai - teiksim ja nedod ručkā, vai ir vēl kāda problēma?
1.jūlijs 2014, 10:43 | links
 
skatos, ka viedokļi dalās - vai elektromotros ir labāks velcēšanā par benzīnnieku. Bet kā ir patiesībā laikam gudrs netiks neviens. Lasīju pēdējo Copes Lietas žurnālu, tur pečuks saka, ka benzīnnieks nav domāts velčešanai, tikai zivis baidīt .. haha .. var jau būt, pats neesmu piekopis šo slinko nodarbi ;)
30.jūnijs 2014, 23:51 | links
 
vairākos ezeros benzīnnieki nav atļauti, tas jāņem vērā, jaudīgais elektromotors tev jau ir uz puszirgu, tad kāda jēga no 2,5 nieka, neko sevišķu ātrumā neiegūsi,skaties 5zs, tik to atkal ne visām nomas laivām uzliksi, pat bīstami.nesen pabraukāju pa Lielupi ar 55 nieku , nomas laiva ar 5 ātrumu gāja 11-12km , 130ah želejnieku pa 6 stundām nenobraucām, vēja un viļņu pietika , braukt nav problēmu.
30.jūnijs 2014, 23:45 | links
 
Labvakar!

Ir doma iegādāties benzīna motoru - tagad domāju, kāds varētu derēt.
Šobrīd lietoju jaudīgāko no elektromotoriem (laikam ~600w). Laivas savas nav, lietoju laivu bāzēs pieejamās - kocenes, mazās pellas, samus utt - kas kurā ūdenstilpnē pieejams.
Kādu motoru ieteiksiet šādām izdarībām?
Un vai ir vērts finansiāli iespringt uz 4taktu, vai arī iesākumam 2taktnieks būs ok?
Budžets - hvz, pašlaik skatos gan lietotus, gan jaunus motorus... ja jaunu tad līdz 1k eur, lietotu gribētos līdz 400-500 iekļauties..
30.jūnijs 2014, 23:28 | links
 
mix-master,

6. 5zs motors uz glisi izceļ 3-3.3 laivu ja nav spēcīgs pret vējš vai lieli viļņi.

jjanis, 30.jūnijs 2014, 22:34


tas ja laivā esi viens
30.jūnijs 2014, 22:46 | links
 
Vairāk jau sliecos uz to Tahatsu 2.5Hp jo pa ļoti ļoti labu cenu varu dabūt nelietotu!:)
30.jūnijs 2014, 22:45 | links
 
navigators nav apvienojams ar 5hp-aizmirsti, pakrāj un nopērc ko normālu,
bet ar 5hp arī lielus plašumus neizbraukāsi- divatā uz glisi praktiski neizceļ, vienu izceļ.
skaties uzreiz ap 8-9-10hp

jurciks000, 30.jūnijs 2014, 22:39

Nu divatā izceļ gan jo ja nav divi vīri pa 100kg tad izceļ jo man ir gulbja svars un līdzbraucēji ir ap 75Kg!:)
30.jūnijs 2014, 22:44 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager