Laivas un to motori

Runājot par pūšļu pārvadāšanu:
Autiņa vidējais degvielas patēriņš ir ap 6L/100km.
Vedot laivu uz jumta 8-9L/100km (atkarīgs no braukšanas stila)
Vedot to pašu pūsli uz laivu piekabes ap 7L/100km.
Vedot laivu uz bortinieces piekabes 8-9L/100km.
Neaizmirstam, ka atļautais ātrums ar piekabi ir 80km/h.
Vedot laivu uz jumta veidojas "bura"/gaisa pretestība, tamdēļ ari patēriņš tads ir kā ir.
Uzrādītie dati ir braucot divatā. Ja brauc četratā tad uz laivu piekabes 2-vi pūšļi. Līdz ar to degvielas patēriņš jau ap 10L/100km.
Viss pārbaudīts dzīvē.
7.jūlijs 2014, 07:15 | links
 
Ceļa malā Jēkabpils-Jaunjelgava-Ķegums-Daugmale-Rīga atrasts Bush laivas sols un tālāk arī polsteris - soma. Pašas laivas vai kaut kā vēl izskatījās, ka nebija. :) Atdošu tam, kas pateiks, kas somā.
7.jūlijs 2014, 00:34 | links
 
Neredzu jēgu tik tālu stiept uz jumta piepūstu laivu. Lai ieliktu grīdu tāpat jālaiž gaiss ārā un pa jaunam jāpumpē. Es vēl saprastu ja pārdesmit km, bet tad ar visu grīdu. Domāju, ka tukšu var uzcelt arī viens.
6.jūlijs 2014, 23:11 | links
 
BKasis bet tad ar piekabi lidziigi..

Ri4i20, 6.jūlijs 2014, 20:12


Es arī mērījos cik daudz vairāk degvielas aiziet vedot FFokusam piepūšamo laivu uz jumta. Sanāk ka viss ir atkarīgs no tā cik ātri gribas braukt, ripojot tā uz 80 man īpaši vairāk neaiziet bet ja sāk steigties tad parasto 5.0-5.5 sanāk nu tā ap 7l dizeļa. Braukt zem 90 kad fūras sāk stumt nav diez-ko forši. Ja gribas braukt tādus gabalus var nolaist laivai gaisu - ja bez cietās grīdas, tad vienkārši sarullē un iemet mašīnā.
6.jūlijs 2014, 21:34 | links
 
mmartins tad jaapadomaa.......
Izdomaju:)
Uz turieni jaaved masiinaa, atpakalj ja lielais loms , tad uz jumta:DD
6.jūlijs 2014, 21:20 | links
 
Ri1i20
Bija stāsts no čomiem, kas veduši uz jumta laivu uz Peipsi.
Lētāk esot noīrēt laivu tur uz vietas ;)
6.jūlijs 2014, 20:47 | links
 
Bij arī tā. Vilku savu Amberu 430 uz un no Alūksnes, bij ap 12l/100km.
Bet tagad jau cits auto tādām lietām iegādāts.
6.jūlijs 2014, 20:15 | links
 
BKasis bet tad ar piekabi lidziigi..
6.jūlijs 2014, 20:12 | links
 
Ri4i,,,
Man ar Voyager'i (3.3l automāts), braucienā uz vācu zemi bez jumta bagāžnieka aizgāja vidēji 10.1l/100km (tā kompis rādija). pagājušo vasar atkārtoju to pašu braucienu ar jumta bagāžnieku - zem 12l/100km nevarēju dabūt.
nu tad rēķini...
Nu x2 nebūs,bet x1.4 - 1.6 būs gan.
6.jūlijs 2014, 20:05 | links
 
Vai tiesaam degvielas izmaksas taa paaugstinaasies?
6.jūlijs 2014, 19:55 | links
 
Sveiki kungi!Lieta tāda, pienācis laiks pirkt laivai jaunu akumulatoru, bet nevaru saprast cik jaudīgu vajag ņemt. Līdz šim bija vecais mašīnas aķis 74 ah.bet vai vajag tik lielu, priekš 30 hp, 4t motora.porto, 5.jūlijs 2014, 22:52Yamaha iesaka 70 Ah sākot no 30 ZS,25 ZS vēl pietiek ar 40 Ah.Citiem nezinu kā ir.

andis47, 5.jūlijs 2014, 23:16

Man 30 niekam ir 45 Ah un neteiktu ka vajadzētu lieklāku... pietiek atliektiem galiem...
6.jūlijs 2014, 00:20 | links
 
Paldies!
6.jūlijs 2014, 00:12 | links
 
Sveiki kungi!
Lieta tāda, pienācis laiks pirkt laivai jaunu akumulatoru, bet nevaru saprast cik jaudīgu vajag ņemt. Līdz šim bija vecais mašīnas aķis 74 ah.bet vai vajag tik lielu, priekš 30 hp, 4t motora.

porto, 5.jūlijs 2014, 22:52

Yamaha iesaka 70 Ah sākot no 30 ZS,
25 ZS vēl pietiek ar 40 Ah.Citiem nezinu kā ir.
5.jūlijs 2014, 23:16 | links
 
Sveiki kungi!
Lieta tāda, pienācis laiks pirkt laivai jaunu akumulatoru, bet nevaru saprast cik jaudīgu vajag ņemt. Līdz šim bija vecais mašīnas aķis 74 ah.bet vai vajag tik lielu, priekš 30 hp, 4t motora.
5.jūlijs 2014, 22:52 | links
 
Droši, ka būs normāli, ja degvielas problēmu nav - 2x ;))
5.jūlijs 2014, 22:22 | links
 
Sveiki!
Veelos dzirdeet Juusu domas, varbuut kaadam bijusi pieredze....

Katrs ir sastapies ar piepuusamo laivu paarvadaasanas probleemaam, tapeec plaanoju uztaisiit...

Uz relinu jumta koka raami uz kaa uzlikt laivu, raami vienkaarsi pieskruveet pie reliniem.
Laivu virsuu bez cietas griidas, lai viens var nocelt/uzcelt. Laivai apkaart un caur rokturiem izveert divas stropes....
Laiva 3,30m gara vai buus normaali paarvadaat uz ,,talaam" distanceem liidz 170km viens gals!?
5.jūlijs 2014, 22:17 | links
 
Ja kādam ir interese par Alumacraft laivām, tad droši zvaniet. Ir iespēja apskatīt, izmēģināt.


Gints 29215040
4.jūlijs 2014, 16:00 | links
 
Kāds alumacraft?Kas to var atļauties?Vienkārši paņem vecu progresu,attīri no krāsas,uzlabo konstrukciju,atbilstoši nokrāso,uzliec labu motoru un brauc un priecājies par dzīvi!
4.jūlijs 2014, 11:22 | links
 
Sveiki,
Jautājums biedriem moderiem- kāpēc copes kajaku tēma slēgta ? negribas motoru sadaļu ar mazajām laivām jaukt kopā. paldies.

osscar, 3.jūlijs 2014, 17:52

kādam kkādi kompleksi vai kas? ļoti sakarīgs topiks bija.
3.jūlijs 2014, 22:25 | links
 
Alumcraft tiešām ir vienas no labākajām laivām, ja runājam nevis par basenēm bet mūsu ūdeņiem piemēroto Deep-V formu. Cipars protams ir liels, taču principā adekvāts, ja var kaut ko tur vēl parunāt... Es jau baigi nolaizījos apkārt, bet nu pašlaik citas investīciju prioritātes....
3.jūlijs 2014, 21:40 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager