Spininga kāti

Brīvdienās iztestēju kātiņu, ko dabūju no Zarazas (jig.lv) - Favorite Blue Bird 1-7gr., kātiņš ĻOTI patika, sākotnēji tas man tika testēts uz slodzi dīķī ar karpiņām 500-700gr., to tas godam izturēja, tad mēģināts uz ducīšiem un asariem, nekādu problēmu ar zivs pieciršanu, noturēšanu un izvadīšanu. Kāts diezgan ass, ir jūtama rezerve, metiens precīzs un pie 1,95m arī adekvāti tāls, nekādas spicītes parazīt-kustības netika manītas. Testēts tika ar džiggalvām 1,5-3gr. + 3cm tvisterīši, pārslogot nemēģināju, bet pēc sajūtām to var droši darīt. Kā sacīt jāsaka, par pirkumu esmu apmierināts. :)
4.augusts 2014, 09:23 | links
 
Par to jau ir šis stāsts. Palasot šādus komentārus tā vien liekas, ka katrs otrais sapircis ,,kristāl trauslus" kātus ar kuriem pat normāli pacopēt nevar, ka tikai kautkas nenotiek.
Man savā praksē vēl nav nācies saskarties ar tādiem sīkumiem, ka kāts būtu salūzis līdzīgu iemeslu pēc. Ir bijuši gadījumi ar spicēm bet arī uz to es īpaši neiespringstu, varbūt pārāk īsi gabaliņi nolūzuši, nezinu, bet es pārlīmēju gala riņķi zemāk un copēju tālāk.
Man vienkārši izskatījās pārāk ,,uzspēlēta" šī tēma. Pieņemot to, ka cilvēks ir visu mūžu krājis un beidzot nopircis sev kātu par kādiem pāris simtiem eiro, taču vajadzētu būt prātam, kā to pasargāt no tīšiem bojājumiem un to nolāpīto vobleri, kas to kātu nemitīgi bojā, galu beigās var tak pie vai zem spoles aizkabināt. Vai to kātu vienkārši atstāt čeholā un mājās aiz skapi atstāt, tad vispār nekas nenotiks.
31.jūlijs 2014, 23:55 | links
 
Kabinu un kabināšu pie tā turētāja un mierīgu sirdi copēšu tālāk. Nu Nekas nav lūzis tajā vietā un salūzt nevar... Bet nu, katrs dara kā grib, nu gluži kā tās cimperlīgās meičas :D
Lai Rīt labi kabinās :)
31.jūlijs 2014, 22:39 | links
 
Skatos, ka vīri ir aizķēruši dikti delikātu tēmu par āķu aizkabināšanas vietām, tā lietderīgumu un iespējamo bojājumu sekām.
Es gribētu šai sakarā izteikt savu viedokli.
Cik noprotu, tad runa ir par kāta apakšējo daļu (resnāko galu), kur tiek iestrādātas cilpas speciāli mānekļu aizkabināšanai. Ja jau mēs tik skurpolozi uz šo lietu skatāmies, tad katrs sevi cienoš copmanis izdomās kā savu kātu no šīs iespējamās traumas pasargāt, piemēram uzlīmējot 10-20 cm garu aizsarg materiāla sloksnīti ap kata daļu, kura neļaus māneklim šo bojājumu izdarīt. Ir taču tik daudz iespējamo materiālu, sākot no parasta plānā porolona līdz pat visādiem tehniskajiem materiāliem un galu beigās zamšaudumam līdzīgu materiālu ar vienkāršu divpusējo līplentas materiālu vai ko tamlīdzīgu. Cik nu kuram iztēle tālu raisās, līdzekļi atļauj un augsti izkoptais profesionalisms uz izteikto jūtīgumu iezīmē savu robežu. Nedomāju, ka tie centimetri padarīs to kātu darba nespējīgu un atņems tam piedēvēto jūtīgumu.

veliks, 31.jūlijs 2014, 22:03


Izdarīt jau var visu, taču par to reti aizdomājas...
Un biezajam grafītam vai stikla šķidrai jau tāda paskrāpēšana un pabukņīšana neko dižu nenodara, adudziem amerikāņu kātiem var pat pa virsu lēkāt vai traktoru dzīt pāri, ko viņi savos reklāmas ruļlos ar lepnumu rāda :) Ja ražotājs āķi ir iestrādājis, tad uz to arī parasti karina un niespringst... Neesmu ne redzējis ne pat dzirdējis, ka tādi kāti lūstu pie ručkas...A ja runa sākas par delikātu japāni un augstā gala smalki-trauslo supejūtīgo virs 99.7% modulāro grafītu , tad gan visi šie smalkumi vajadzīgi...

Ja skatamies tā vispārīgi, tad ir milzums šāda tipa verķīsu un smalkumu ko japāņi taisa, kurus reāli var uztaisīt mājas apstākļos... tikai daudziem patīk copēt nevis ķimerēties... Japāņi un amerikāņi taisa gatavas lietas uzreiz priekš cilvēkiem, nevis tāds ko jāņemas vai jādod profesionāliem meistariem ar "zelta rokām"...
31.jūlijs 2014, 22:16 | links
 
Skatos, ka vīri ir aizķēruši dikti delikātu tēmu par āķu aizkabināšanas vietām, tā lietderīgumu un iespējamo bojājumu sekām.
Es gribētu šai sakarā izteikt savu viedokli.
Cik noprotu, tad runa ir par kāta apakšējo daļu (resnāko galu), kur tiek iestrādātas cilpas speciāli mānekļu aizkabināšanai. Ja jau mēs tik skurpolozi uz šo lietu skatāmies, tad katrs sevi cienoš copmanis izdomās kā savu kātu no šīs iespējamās traumas pasargāt, piemēram uzlīmējot 10-20 cm garu aizsarg materiāla sloksnīti ap kata daļu, kura neļaus māneklim šo bojājumu izdarīt. Ir taču tik daudz iespējamo materiālu, sākot no parasta plānā porolona līdz pat visādiem tehniskajiem materiāliem un galu beigās zamšaudumam līdzīgu materiālu ar vienkāršu divpusējo līplentas materiālu vai ko tamlīdzīgu. Cik nu kuram iztēle tālu raisās, līdzekļi atļauj un augsti izkoptais profesionalisms uz izteikto jūtīgumu iezīmē savu robežu. Nedomāju, ka tie centimetri padarīs to kātu darba nespējīgu un atņems tam piedēvēto jūtīgumu.
31.jūlijs 2014, 22:03 | links
 
Āķis ir mazākā bēda. Iedomājaties kad tiek aizkabināts māneklis, piemēram ar džiggalvu. Un tad kāts tiek ielikts laivā un notiek pārbrauciens pa viļņiem pietiekami lielā ātrumā. Džiggalva tā vien klapē pa kātu. Lai arī apakšējā daļa ir resnāka, vienalga grafīts tiek bojāts.

maituputns, 30.jūlijs 2014, 13:51


Šo es piefiksēju, kad gar krastu vazājos ar džiga kātu. Ejot no vietas uz vietu, kabināju aiz āķu turētāja, kas radīja visu laiku monotonu ausaines dauzīšanos pa kātu. Iztēlojos savā galvā to kā blīva objekta sišanos pret stiklu, tāpēc ātri vien sāku mānekļus turēt rokās, ejot no vietas uz vietu.
31.jūlijs 2014, 16:49 | links
 
Āķis ir mazākā bēda. Iedomājaties kad tiek aizkabināts māneklis, piemēram ar džiggalvu. Un tad kāts tiek ielikts laivā un notiek pārbrauciens pa viļņiem pietiekami lielā ātrumā. Džiggalva tā vien klapē pa kātu. Lai arī apakšējā daļa ir resnāka, vienalga grafīts tiek bojāts.

maituputns, 30.jūlijs 2014, 13:51


sho gan nezinaaju. Liels paldies par praktisu padomu :)
31.jūlijs 2014, 16:16 | links
 
Vajadzīgas atsauksmes no tiem kas ir lietojuši - Vai Graphiteleader Tiro GOTS-792ML zandartu copei nav par mīkstu? Ko teiksiet?
31.jūlijs 2014, 00:26 | links
 
Āķis ir mazākā bēda. Iedomājaties kad tiek aizkabināts māneklis, piemēram ar džiggalvu. Un tad kāts tiek ielikts laivā un notiek pārbrauciens pa viļņiem pietiekami lielā ātrumā. Džiggalva tā vien klapē pa kātu. Lai arī apakšējā daļa ir resnāka, vienalga grafīts tiek bojāts.
30.jūlijs 2014, 13:51 | links
 
...esmu lasījis, ka āķa aizkabinamos neliek tāpēc, ka āķis var ieskrāpet epoksīda virsmu un tā izsaukt lavīnveida bojājumu tajā vietā. Špinings ieplaisā, un sliktākajā gadījumā lūzt. Bet ja cenu šamajam uzliek kartīgu, tad lai pirktu...uzliek arī āķa karināmo, jo tas atmaksājās....

Rxq, 30.jūlijs 2014, 10:42


Tieši tā! Lielākai daļai japāņu kātu šo rinķīšu nav tieši tā iemesla dēļ, ka viņi izmanto augstākās klases ļoti delikātu un plānu grafītu, un uzskata ka nekāds iespējams āķa spices kontakts ar kātu nav pieļaujams. Viņi liek turētājus uz gumijām ar spices fisatoru ar magnētu. Mēs tādus bijām bišķin ievilkuši no Owner, taču nenovērtējām popularitāti- 50gab. izgrāba vienā setā čutj ne kaudamies, a tagad vairs uz šo sezonu no ražotāja nepasūtīsi, jo Owner izceļas ar ļooti lēnām piegādēm ... Meklējam alternatīvu...
30.jūlijs 2014, 13:41 | links
 
...esmu lasījis, ka āķa aizkabinamos neliek tāpēc, ka āķis var ieskrāpet epoksīda virsmu un tā izsaukt lavīnveida bojājumu tajā vietā. Špinings ieplaisā, un sliktākajā gadījumā lūzt. Bet ja cenu šamajam uzliek kartīgu, tad lai pirktu...uzliek arī āķa karināmo, jo tas atmaksājās....
30.jūlijs 2014, 10:42 | links
 
Gribu padalīties pieredzē, vairāk jau sajūsmā.
Gadījās tizli un salauzu auto bagāžniekā savam Croixam xtrīmam kātu. Varētu teikt, atdalīju pāris centimetrus no kāta. Patīkams bija man pārsteigums, ka Croix man samainīja pilnīgi jaunu blanku, nevis tikai to daļu, ko salauzu. Protams, bija jāsūta uz štatiem.
Starp citu, ir viņiem uz blankas parādījies āķu turamais, kurš nebija man uz pagājušā gada modeļa. Tā ka, ir arī tagad viņiem kur aizkabināt āķi. PAt nezināju, ka viņi uzlabo sīkumus ;)
30.jūlijs 2014, 09:44 | links
 
Poņel, ņe durak :))
29.jūlijs 2014, 00:32 | links
 
Kur tev bija adresīte ? Tev tur arī gumijas un vobleri bija cik aceros ?

veliks, 29.jūlijs 2014, 00:24


Avotu 17. Veči, plz rakstiet tādus jautājumus PM, a to admins "iedos pa galvu" par oftopiku un reklāmu un personīgu saraksti. Te davai lamājam un slavējam spininga kātus, diskutējam par tehnoloģijām, riņķiem, blankām, grafītiem un ručkām, ķidājam japāņus pret amerikāņiem un ukraiņiem utml. :)
29.jūlijs 2014, 00:28 | links
 
Atradu atradu :)
29.jūlijs 2014, 00:26 | links
 
Kur tev bija adresīte ? Tev tur arī gumijas un vobleri bija cik aceros ?
29.jūlijs 2014, 00:24 | links
 
JIG.LV
Tad tie kātiņi būs pieejami JIG.lv interneta lapā? Pats neesmu no Rīgas un tapēc arī interesē tieši interneveikali.

DavisSe, 29.jūlijs 2014, 00:14


Varbūt pat šovakar ielikšu, ja neuznāks pilnīgs besis, 4 modeļi no 5 iespējamiem man fiziski veikalā ir.
29.jūlijs 2014, 00:17 | links
 
JIG.LV
Tad tie kātiņi būs pieejami JIG.lv interneta lapā? Pats neesmu no Rīgas un tapēc arī interesē tieši interneveikali.
29.jūlijs 2014, 00:14 | links
 
JIG.LV
Kādu materiālu viņi izmanto riņķiem, tieši to pa kuru aukla slīd ?
Es pagājušā sezonā iepirku divus kātus kuri ievesti LV tirgū no krievijas. Tieši no kurienes nepateikšu. Un štrunts par to kas tos ražo un cik tie maksā bet stāsts ir par to, ka pirmo reiz saskāros ar tādu problēmu, ka aukla sarīvē, vai tiešāk būtu teikt sadrupina spicei riņķi tā, ka tā vienā mirgā spēj pārrīvēt pīto auklu. Sākumā domāju, ka varbūt aukla štruntīga nopirkusies, kaut gan tik pat veca cik pats kāts un spole. Laivā sēžot pacel kātu gaisā un piesien pavadiņu un kamēr kabini karabīnē vobleri, tikmēr aukla pušu.
Padomāju, ka varbūt kāds posms ir trāpijies pa akmeņiem nobraukt, mazums kā gadās un tāpēc pārtrūka. Mēģinu vēlreiz, atkal tas pats. Padomāju uz auklu un noliku kātu malā. Mājās atbraucot jau bez steigas pārbaudu auklu, itkā viss normāli, meģinu siet atkal, kamēr slodzes nekādas nav, izdodas arī piesiet, tad izdomāju pārbaudīt spici un jā, pat nedaudz parīvējot auklu pa riņķi, tā atkal pušu. Un riņķī nav nekāda keramika, drīzāk ļoti ciets plastmas. Tagat tik atliek izdomāt, kā tas tādu bojājumu ir dabūjis.
Uz doto brīdi pirmo rinķi nomainīju un ir okei. Bet uz priekšdienām droši vien pievērsīšu pastiprinātu uzmanību tieši riņķu materiālam.

veliks, 28.jūlijs 2014, 23:27


Konkrēti Blue Bird modeļiem ir standarta SIC rinķi, tipa Korejas ražojums, kādi ir vairumam budžeta klases kātu, citiem (tam pašam minētajam New Spirit) ir arī oriģīnālie Fuji. Tavs stāsts izkalušas pēc mikroplaisas keramiskajā SIC pārklājumā kura tad arī ļauj auklai rīvēt tālāk, kur tāda radusies vai ražošanas brāķis vai trasportējot uzsists to grūti spriest, taču tādi gļuki var gadīties praktiski jebkuram kātam, lai cik tas arī maksātu. Nav gluži tā ka es tikai pataustīju un uz dullo pagrābu, man tiešām reputācija rūp un ar sū... sasieties galīgi nav rezona, prasīju arī atsauksmes no reāliem lietotājiem (arī šai forumā zināmiem) un sportistiem, neviens nelamājās, visi man teica vienu un to pašu, ka tie kāti reāli ir labāks par to, ko vinš maksā...
28.jūlijs 2014, 23:54 | links
 
JIG.LV
Kādu materiālu viņi izmanto riņķiem, tieši to pa kuru aukla slīd ?
Es pagājušā sezonā iepirku divus kātus kuri ievesti LV tirgū no krievijas. Tieši no kurienes nepateikšu. Un štrunts par to kas tos ražo un cik tie maksā bet stāsts ir par to, ka pirmo reiz saskāros ar tādu problēmu, ka aukla sarīvē, vai tiešāk būtu teikt sadrupina spicei riņķi tā, ka tā vienā mirgā spēj pārrīvēt pīto auklu. Sākumā domāju, ka varbūt aukla štruntīga nopirkusies, kaut gan tik pat veca cik pats kāts un spole. Laivā sēžot pacel kātu gaisā un piesien pavadiņu un kamēr kabini karabīnē vobleri, tikmēr aukla pušu.
Padomāju, ka varbūt kāds posms ir trāpijies pa akmeņiem nobraukt, mazums kā gadās un tāpēc pārtrūka. Mēģinu vēlreiz, atkal tas pats. Padomāju uz auklu un noliku kātu malā. Mājās atbraucot jau bez steigas pārbaudu auklu, itkā viss normāli, meģinu siet atkal, kamēr slodzes nekādas nav, izdodas arī piesiet, tad izdomāju pārbaudīt spici un jā, pat nedaudz parīvējot auklu pa riņķi, tā atkal pušu. Un riņķī nav nekāda keramika, drīzāk ļoti ciets plastmas. Tagat tik atliek izdomāt, kā tas tādu bojājumu ir dabūjis.
Uz doto brīdi pirmo rinķi nomainīju un ir okei. Bet uz priekšdienām droši vien pievērsīšu pastiprinātu uzmanību tieši riņķu materiālam.
28.jūlijs 2014, 23:27 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager