Laivas un to motori

Kopš pēdējās reizes kad biju darbinājis laivas motoru Yamaha F5 ir pagājušas 3 nedēļas. Un tajā reizē pa stipru lietu vācu visu autiņā.
Motoru turu garāžā un to parasti apsedzu... lai nav lieki acīs kam nevajag...
Vakar motoru piedarbinot tas sprausloja, šķaudīja... un uz maziem apgriezieniem "sprāga" nost. Lielākās problēmas bija likt robā jo nometot gāzi tas slāpa. lekt leca labi vienīgi vajadzēja katreiz pagriezt rumpeli... ko agrāk nekad nedarīju jo leca ar nogrieztu gāzi.
Mēģināju kārtīgi izsildīt, bet pēc vairākiem nobrauktiem km nekas nemainijās... arī pēc pirmās un otrās nobrauktās bākas (intigrētā) tas uz maziem apgr. sprausloja:) un slāpa.
Tad pēc kādas pauzes un uz copes beigām to iedarbinot tas strādāja kā "jauns".
Pieļauju ka kaut kur bija ticis kāds mitrums.

Ko tādās reizēs darīt?
Un varbūt nav pareizi ka motoru apsedzu, jo atbraucot no copes liekot motoru statīvā tas bieži ir vel silts.
14.augusts 2014, 13:47 | links
 
skate grīda ir taisna, līdz ar to ērtāka darbošanās
13.augusts 2014, 17:51 | links
 
Sveiki,
padalaties ar info ko labāk pirkt Bush Crab 330 vai bush Skate 350.Skate modelim ir savādāks purns,bet kā teica veikalā motors dzen labāk uz priekšu.Ko iesakat.Paldies
13.augusts 2014, 15:38 | links
 
Mazajam suzuki, ja ar motoru viss ir kārtībā, arī velcējot karterī neveidojas emulsija. Emulsija rodas, ja ir neliela problēma ar termostatu. Nezinu kādā veidā, bet karterī pie eļļas tiek piespiests klāt dzesēšanas ūdens. Termostatā ir sarautas smiltis un tas īsti nenoslēdzas, iztīrīju un velcējot nekādu problēmu pagājušā gada nogalē un pat janvārī ar emulsijas veidošanos nebija. Vēl 2,5 Zs suzuki vajag veikt nelielu degvielas padeves regulāciju, kā ieteica BUMS. Jāizborē blombe un siltam motoram jāpieregulē degvielas padeve. Info https://www.youtube.com/watch?v=pqwY5lDBzz8
12.augusts 2014, 23:14 | links
 
pilnmēness vai kas? es jums, saku, ka man viss ok, bet jums viss būs slikti, pat ja vēl nav. :D un emulsija nav nekas traģisks, ir jebkuram iekšdedzes dzinējam tādos bezslodzes apstākļos. pabrauksi, kā pienākas, viss izgaros.
12.augusts 2014, 12:26 | links
 
To KKAS
Vēlā rudenī kad novelcēsies pa vēsu laiku...apskati eļļu karterī :). Tas figoriņš it kā tikai 2.5 Suzam - emulsija tīrākā.
12.augusts 2014, 09:11 | links
 
Man viena apkope bijusi. Viss ok.
12.augusts 2014, 08:57 | links
 
Usis
Man arī hondai bija lidziga problēma , vedu uz hondu lai regulē un divas reizes :). Toties tagad vis ir ok strada kā puķe.....
12.augusts 2014, 07:45 | links
 
usis
Arī slavenu ražotāju brendiem gadās brāķi saražot.
It sevišķi, ja no Ķīnas ar zirga ratiem tik tālu jāved, tad pat iepakojumam pareizie burti nokrīt, ne tikai preces kvalitāte cieš.
Bet labs ir viss kas labi beidzas, nu varēsi atkal vālēt kamēr aizmirsīsies:)
11.augusts 2014, 23:27 | links
 
sveiki! man tāds jautājums Jums: kā sauc to pūšamo vielu ar kuru ieziemo motorus ? - sveci izskrūvējot ārā un pūšot iekšā to vielu.
paldies !
11.augusts 2014, 21:49 | links
 
kautkas noticies čoma hondai 5zs, auksta un 10 min pastāvējusi lec normāli, ja jāpielaiž kādu min pēc apstāšanās, tad nekā, jāgaida- ko nu?

usis, 5.augusts 2014, 21:36


čalis nomainīja sveci, iet kā bitīte, jocīgi, nesen bija jau mainīta, bet galvenais, ka strādā labāk.
11.augusts 2014, 21:42 | links
 
kkas

Tavam motoram vēl ,,meistari,, nav tikuši klāt.
Aizvedīsi uz apkopi, samaksāsi naudu un arī tev šāds navarots parādīsies.
Viņi padevi regulē knapi siltam motoram, tapēc tā notiek.
Tiem , kuriem šāds navarots jau ir, izskrūvējiet sveci un paskatieties kādā krāsā ir svece, gaiša, vai melna un zināsiet uz kuru pusi padevi paskrūvēt. Visas citas skrūves ir zem rūpnicas blombēm (jācer ka tā vēl ir).
11.augusts 2014, 21:35 | links
 
Man ir pirms gada pirkts 2.5 suzuki un nekas tāds nebija ne piebraukšanas laikā, ne tagad. Kā dod mizā tā iet, nekad neraustās un nevibrē.
11.augusts 2014, 20:20 | links
 
Savam suzukam 2,5 DF veicu pirmo tehnisko apkopi. Pec akpopes servii sareguleja visu, teica ka tagad ari bus jestrāks. Motors liekas jaudigāks bet ka ja iedod pusrucķā tada sajuta ka motors nedaudz noraustas ik pa bridim, abaroti un viss stradā normali, bet ir tā ir tada ka paša motora novibrēšana. Likas ka pirms tam tā nebija. idejas kur vaina? vai vienkarši suzuks taa uzvedās ? :D

holmz, 11.augusts 2014, 17:31

Suzukam 2.5 ar ko es ir vizinājies ir niķis ka tam nepatīk ka strauji dod virsū vai met nost apgriezienus - tad tas cenšas nomir un uz kādu brīdi pakratās bezspēka konvulsijās - bet nu tas uz sekundi divām un tad sāk strādāt normāli, ja pēc ilgākas braukšanas virs 50% no gāzītes nomet abgriezienus tad ar cenšas noģīpt, ja noģīpst tad grūti uzraut pa jaunam - jāļauj kāda minūte pastāvēt. Bet pie tā ir pierasts un faktiski tas nemaisa.

snitraM, 11.augusts 2014, 18:25


Tik traki man nav, it ka jaunajam suzukam esot uzlabots karbuzis utt. motorlaivas.lv bija info kur tas aprakstits, kas viņam jauns. Man vel salidzinoši tad ir okey, motors strada ka bitite bet liekas ka vinsh pats ta ka nokratās ik pa bridim, bet tas ari virs 50% jaudas
11.augusts 2014, 18:58 | links
 
Savam suzukam 2,5 DF veicu pirmo tehnisko apkopi. Pec akpopes servii sareguleja visu, teica ka tagad ari bus jestrāks. Motors liekas jaudigāks bet ka ja iedod pusrucķā tada sajuta ka motors nedaudz noraustas ik pa bridim, abaroti un viss stradā normali, bet ir tā ir tada ka paša motora novibrēšana. Likas ka pirms tam tā nebija. idejas kur vaina? vai vienkarši suzuks taa uzvedās ? :D

holmz, 11.augusts 2014, 17:31


Suzukam 2.5 ar ko es ir vizinājies ir niķis ka tam nepatīk ka strauji dod virsū vai met nost apgriezienus - tad tas cenšas nomir un uz kādu brīdi pakratās bezspēka konvulsijās - bet nu tas uz sekundi divām un tad sāk strādāt normāli, ja pēc ilgākas braukšanas virs 50% no gāzītes nomet abgriezienus tad ar cenšas noģīpt, ja noģīpst tad grūti uzraut pa jaunam - jāļauj kāda minūte pastāvēt. Bet pie tā ir pierasts un faktiski tas nemaisa.
11.augusts 2014, 18:25 | links
 
Savam suzukam 2,5 DF veicu pirmo tehnisko apkopi. Pec akpopes servii sareguleja visu, teica ka tagad ari bus jestrāks. Motors liekas jaudigāks bet ka ja iedod pusrucķā tada sajuta ka motors nedaudz noraustas ik pa bridim, abaroti un viss stradā normali, bet ir tā ir tada ka paša motora novibrēšana. Likas ka pirms tam tā nebija. idejas kur vaina? vai vienkarši suzuks taa uzvedās ? :D
11.augusts 2014, 17:31 | links
 
Šodien biju DULKAN ražotnē Ķengaragā. Manai laivai vajadzēja nomainīt ventili (paši salauzām :)), vēl šo to mazliet pārbaudīt un pielabot.
LIELS PALDIES darbiniekiem par attieksmi, darba dinamiku un rezultātu! Vislabākās atsauksmes par Jums!
Tauta ik pa laikam kaut ko lauž un ved uz remontu - bija nepārtraukta plūsma ar dažādiem ļaudīm dažādu laivu ķibeļu dēļ. Viss notiek - aktīvā atpūta uz ūdeņiem rullē!
11.augusts 2014, 17:00 | links
 
Paldies Lizyy. jādomā pie tā paša minn kota būs jāpiedomā.

Reims, 8.augusts 2014, 15:07


Ja nepieciešama nopietnāka konsultācija, dod ziņu.
8.augusts 2014, 15:24 | links
 
Paldies Lizyy. jādomā pie tā paša minn kota būs jāpiedomā.
8.augusts 2014, 15:07 | links
 
No šodienas līdz svētdienai Rīgā notiek Riga Boat Show laivu izstāde uz ūdens.
Piedalamies ar makšķernieku iecienītajām amerikāņu Alumacraft laivām un laipni aicinām visus interesentus nākt apskatīt un iemēģināt!
Uz tikšanos!
8.augusts 2014, 15:02 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager