Kāda krāsa ir vajadzīga priekš numura zīmēm uz gumijas laivas, lai tā nelobītos un nesprēgātu?
15.septembris 2014, 12:16 | links
Antikavitācijas plāksne manam 5 Zs tohatsu nedeva neko. Maksimālais ātrums samazinājās par 3 km/h, vienīgais efekts.
Nicknice, 14.septembris 2014, 02:06
Lai antikavitācijas plāksne strādātu vajag arī pareizo izmēru. Savam pats taisīju un strādā uz visi 100%. Sēdi aizmugurē un laiva (Dulkan 325) glisē izziet pie pus gāzes (Yamaha 5Zs).
Bildes, izmērus un aprakstu liku galerijā:
http://www.copeslietas.lv/site/bildes/albums/antikavitacijas-plaksne-nr-2/
kaspars71, 15.septembris 2014, 10:18
Antikavitācijas plāksne manam 5 Zs tohatsu nedeva neko. Maksimālais ātrums samazinājās par 3 km/h, vienīgais efekts.
Nicknice, 14.septembris 2014, 02:06
Pamatā jau vajag iedziļināties kam tā plāksne domāta. Būtībā viņas nozīme ir neļaut laivai purnu raut gaisā.Labākais variants ir ja tā būtu regulējama .Princips kā augstumstūrei lidmašīnām-tikai dinamika otrādi. plāksne uz leju -spiež laivai purnu uz leju.Ir viena fiška tajā pasākumā - plāksnes efektīvais laukums.95% tas ir par mazu.Tāpēc vislabākais variants ir to dziļuma stūri iebūvēt pašā laivas konstrukcijā.Zinu tikai vienu laivu kurai tāda ir.Kaut kas līdzīgs kā kazankas spārni-tikai kustīgi.Pie jebkura ātruma pieregulējot laiva iet pa plakni- iegūst maksimālu slīdi ,nestumj ūdeni un nerada lieku nelietderīgo slodzi motoram . Itāļi,aziāti,visi kuriem daudz darīšanu uz ūdens savām laivām liek milzīgas stabilizācijas plāksnes laivas aizmugurē - vienkāršākais un efektīvākais paņēmiens lai neiespiež pakaļgalu ūdebnī ,bet mīnuss -palielinās laivas gabarīti.nevajag lielus spārnus-pietiek kākazankai -un domāju pie mūsdienu tehnoloģijām var arī tādus uztaisīt ar motoriņu regulējamus. Patreiz cik zinu neviens tādus pasaulē rūpnieciski neražo .
Bralitis, 14.septembris 2014, 09:27
Varētu šādu "trolling plate" uzlikt ātruma ierobežošanai:
http://www.ebay.com/itm/DAVIS-INSTRUMENT-462-DAVIS-LIL-FELLA-TROLLING-PLATE-/251603005336?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&hash=item3a94b52f98&vxp=mtr
Vai arī jāliek priekšgalā elektromotors un aķis. Vismaz svars izlīdzināsies. :)
Nicknice, 14.septembris 2014, 17:40
te ir visa infa par tohatsu ražotājiem : http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/profile.html
par merkūru gan neatradu nevienu informāciju ka ražo uz viena konvejiera bet cik noprotu dzinēji ir augstvērtīgi.
Pat Latvijas dīleri ir japāņu mājas lapā :
http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/sales/index.html
Pašam nav dzinēja bet vēlme ir. Kādas ir atsauksmes par šīs markas dzinējiem ? Ko te palasījos - izklausās vairāk pēc reklāmas saukļiem ne subjektīvām domām.
Bralitis, 14.septembris 2014, 09:43
Vispār jau pirmo apkopi vajadzēja veikt pēc 10 darba stundām. Un statoil nav tā vieta, kur vajadzētu iegādāties eļļu. Ūdens 4 taktu motoriem ir paredzēta speciāla 4T eļļa uz iepakojuma,vismaz, būtu jābūt piebildei MARINE. Mūsu klimata joslai 10W-40 SH vai SJ kvalitātes eļļai.
Vigulis, 14.septembris 2014, 05:09