Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Šitāda sīkuma dēļ var būt tādas problēmas?

Cegls, 23.oktobris 2014, 15:02[/quote]


Jā, vāciņā iekšā ir divi vārsti, kas regulē padarīšanu!
Līmeņa celšanās izplesšanās traukā liecina par vāciņa šaizi !
Ja laiž galvas blīve tad bačokā- burbuļo, nevis ceļas līmenis!

Jā,,vai resno trubu, kas iet uz radiatoru neplacina?
24.oktobris 2014, 07:16 | links
 
http://www.aliexpress.com/shopping-guide/100005444/fishing.html?spm=5261.7132366.1998156809.95&tagResult=1

kada sita lapa sutisanai laba ir kads sutijis ka kas?:)
23.oktobris 2014, 16:55 | links
 
Vāciņš Tavam motoram APE Motors ap 4E oriģinālā izpildījumā CALORSTAT by Vernet!?

vitenahemots, 23.oktobris 2014, 15:21

Uz vāciņa uzraksti vācu un angļu valodās "langsam õffnett" u.tt un ciparu artikuls, otrajā pusē GM un arī ciparu artikuls.
Ja problēmas ar galvas blīvi, tad tas ārēji kaut kā izpaužas/ir manāms? Spiediens toč ir iekšā, pat šķidrums ir gandrīz līdz kakliņam... Iespējams, ka viņš ir "pacelts", jo diez vai servisā tik daudz pielēja (nebiju piefiksējis).
23.oktobris 2014, 15:53 | links
 
Vāciņš Tavam motoram APE Motors ap 4E oriģinālā izpildījumā CALORSTAT by Vernet!?
23.oktobris 2014, 15:21 | links
 
Cegls > ... moš te mani tagad autoremonta guru apsmies,,, bet rekomendēju nomainīt izpleššans trauka vāciņu ! Tikai neņem ļevo, bet orgināldaļu no GM ! Jā maksās kādus 15 EU, bet domāju, ka vaina viņā !

bushmans, 23.oktobris 2014, 14:53
Šitāda sīkuma dēļ var būt tādas problēmas?

Tad gan nomaini,sliktāk nebūs ! :)

Man 07, tapē par Tavu variantu īsti pateikt nevaru ! Sorry !

Cegls, 23.oktobris 2014, 15:02
23.oktobris 2014, 15:16 | links
 
Atdzisušam, aukstam motoram nedrīkst būt spiedienam dzesēšanas sistēmā, tieši pretēji varētu būt retinājums. Spiediens var rasties tikai motoram uzsilstot, šķidrumam izplēšoties, ap 1bar, kā kuram auto. Ja pēc auto stāvēšanas atdzisušam neiedarbinātam motoram izplēšanās traukā ir spiediens, iespējams, problēma ar motora galvas blīvi. Tādā gadījumā motoram silt gan vajadzēja, iespējams pat pārkarst, un dēļ tā, ka motors pumpē gaisu dzesēšanas sistēmā var melot EL.temperatūras devējs, kā arī nesildīt salona krāsniņa!?
23.oktobris 2014, 15:09 | links
 
kura gada Tev mashiins?

bushmans, 23.oktobris 2014, 15:05


1999.g.
23.oktobris 2014, 15:09 | links
 
motors Z16XEP ?
23.oktobris 2014, 15:06 | links
 
kura gada Tev mashiins?
23.oktobris 2014, 15:05 | links
 
Cegls > ... moš te mani tagad autoremonta guru apsmies,,, bet rekomendēju nomainīt izpleššans trauka vāciņu ! Tikai neņem ļevo, bet orgināldaļu no GM ! Jā maksās kādus 15 EU, bet domāju, ka vaina viņā !

bushmans, 23.oktobris 2014, 14:53

Šitāda sīkuma dēļ var būt tādas problēmas?
23.oktobris 2014, 15:02 | links
 
Benzīna motoram 1.6, cik sapratu Opelis, ja jauns termostats ļoti labi un ātri jāuzsilst, varbūt temperatūras el.devējs spidometrā melo!? Ja motors nesilst,tad jau jābūt arī diezgan lielam degvielas patēriņam!? Bet par salona krāsiņas silšanu var būt ļoti daudz variantu...!? Salona filtrs nevar būt netīrs?

vitenahemots, 23.oktobris 2014, 13:13

Ja temperatūras el.devējs spidometrā melotu, vai tad tāpēc motors nesiltu... Nu benzīna patēriņš man jau liekas, ka nav lielāks. Salona un motora gaisa filtrs arī jauni. Vairs jau nezinu, ko mainīt... bet problēma nerisinās. Tikko izbraucu ārpus pilsētas un norāvu apmēram 15km ar ātrumu 90-100km/h. Pēc piektā km temperatūras rādītājs tikai izkustējās no vietas un vairāk par 85-87 grādi tā arī neparādīja... Pirms braukšanas aukstam motoram atskrūvēju bačoka vāciņu, tur bija spiediens iekšā, pat nedaudz antifrīzu pa vītni izspieda, vai tā ir jābūt?
23.oktobris 2014, 14:59 | links
 
Cegls > ... moš te mani tagad autoremonta guru apsmies,,, bet rekomendēju nomainīt izpleššans trauka vāciņu ! Tikai neņem ļevo, bet orgināldaļu no GM ! Jā maksās kādus 15 EU, bet domāju, ka vaina viņā !
23.oktobris 2014, 14:53 | links
 
manam ecotekam tas bij piemeties,elektriķis nomainija,kkādu releju !
23.oktobris 2014, 14:39 | links
 
Ieslēdzas pie auksta. Kā dabina, tā šis sāk griezties...
23.oktobris 2014, 14:35 | links
 
.. tas noteikti nav normáli. Jo, ventilatoram,būtu jaslēdzas tikai tad ,ja dzesešanas šķiruma temperatura ir tuvu kritiskai robežai! Tātad ne motora virsma, ne pečka vairs nepaspēj atdzesēt!
23.oktobris 2014, 14:27 | links
 
Auto aprīkotiem ar kondicionieri /AC/ vai klimatkontroli, elektriskais ventilators ieslēdzas ne tikai motora dzesēšanai, bet, ik pa laikam, neatkarīgi no motora temperatūras, arī ieslēdzas kondicioniera /AC/ radiatora dzesēšanai, arī uz auksta motora!?
23.oktobris 2014, 14:25 | links
 
Auto, kuri aprīkoti ar AC elektriskais ventelātors ieslēdzas neatkarīgi no motora temperatūras, gan vasarā, gan ziemā...!?
23.oktobris 2014, 11:14
Kas ir tas AC? man tantei ir WV Tauran un vislaik ventilators slēdzas- domāju ka kaut kas beigts. Sanāk, ka tam tā jābūt?
23.oktobris 2014, 14:09 | links
 
Opelim 1.6 termostatam jāsāk vērties vaļā pie 92C grādi, vislabāk pačekot temperatūru ar Lāzera termometru, kaut kur pie motora galvas pirms termostata, vai labāk patēmēt uz kādu motor galvas, vai bloka korķi, ja var piekļūt!? Parasti rāda nedaudz zemāku temperatūru, bet ja sāk silt radiātors pie zemākas temperatūras, kā 90C tad termostats ir beigts, ja nemaldos Ecotekam, termostats mainās ar visu korpusu, līdz ar to maksā arī nedaudz dārgāk!?
23.oktobris 2014, 13:46 | links
 
nav viņam tempertūras pulksteņa uz paneļa, ká Tu zini, ka vinš neuzsilst ?
23.oktobris 2014, 13:24 | links
 
Benzīna motoram 1.6, cik sapratu Opelis, ja jauns termostats ļoti labi un ātri jāuzsilst, varbūt temperatūras el.devējs spidometrā melo!? Ja motors nesilst,tad jau jābūt arī diezgan lielam degvielas patēriņam!? Bet par salona krāsiņas silšanu var būt ļoti daudz variantu...!? Salona filtrs nevar būt netīrs?
23.oktobris 2014, 13:13 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager