Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
90, nevarēja vēl daļas dabūt, UAZ gilza nosēdusies, blīve ir ņem jaunu lielu šmirģeļa ripu un noslīpē bloku ar gilzām lai blīve pieguļ un uz priekšu, benzīna nav aviācijas degvielu un gāja, vai benzīna maz var atjaukt ar saļarku:D
5.decembris 2014, 20:43 | links
 
 
Nezinu vai patiesība, bet teica ka pat virzuļi derējuši no BMW

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:26


Astoņdesmitajos gan BMW nebiju jaucis, bet 82mm bija ,tā kā varēja ģeldēt.
5.decembris 2014, 20:33 | links
 
Nezinu vai patiesība, bet teica ka pat virzuļi derējuši no BMW

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:26

ja jau kopija, tad varbūt, ka tā arī bija.
5.decembris 2014, 20:32 | links
 
Nezinu vai patiesība, bet teica ka pat virzuļi derējuši no BMW
5.decembris 2014, 20:26 | links
 
Ko var gribēt motors moskvičam bija no BMW 315 nošpikots, labāks nekā žigulim, kārba bija vārgā vieta.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:21


Jā, tāda kā anekdote sanākusi bija, veči pērk bembi, attaisa haubi un skatās , ka moskviča motors iekšā! Bija gan oriģinālais bembja agregāts iekšā.
5.decembris 2014, 20:25 | links
 
Ko var gribēt motors moskvičam bija no BMW 315 nošpikots, labāks nekā žigulim, kārba bija vārgā vieta.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:21


Jā pēc būtības moskviča motors bija labāks kā vazam, pēc rūpnīcas datiem tam max apgriezieni bija par 100 vairāk
5.decembris 2014, 20:24 | links
 
Ko var gribēt motors moskvičam bija no BMW 315 nošpikots, labāks nekā žigulim, kārba bija vārgā vieta.
5.decembris 2014, 20:21 | links
 
Es ar savu 'šestjorku'vairāk par 150 izspiest nevarēju,bet menti ar savām 'kapeikām'ar forsētiem motoriem 160 izspiest varēja...

Tonis, 5.decembris 2014, 20:15

Viņiem jau tā kā vajadzēja, lai tos uz 150 noķert varētu :)
5.decembris 2014, 20:18 | links
 
...nē kā draiveris

raivo022, 5.decembris 2014, 20:15


Atvainojos, ka nepierakstīju, ka Urmasam domāts teksts bija, bet nu labi! :)
5.decembris 2014, 20:18 | links
 
...nē kā draiveris
5.decembris 2014, 20:15 | links
 
Es ar savu 'šestjorku'vairāk par 150 izspiest nevarēju,bet menti ar savām 'kapeikām'ar forsētiem motoriem 160 izspiest varēja...
5.decembris 2014, 20:15 | links
 
... kā pasažieris!
5.decembris 2014, 20:14 | links
 
Gāzām gonkās un nebija ne vainas. Tagad jau šausminos :DDDD
5.decembris 2014, 20:14 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D

urmaas, 5.decembris 2014, 19:58


Tu negribētu tādā brīdī tur sēdēt iekšā :D
5.decembris 2014, 20:12 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D

urmaas, 5.decembris 2014, 19:58


Man kā vecam rallistam nav brīnums ,ka moskābelis tā iet. Savulaik saskrūvēju 2140 kurš pa piķi gāja 180. Tas bija ar 2.5 l motoru uv Vaza kārbu. Ieliku Volgas virzuļus.
5.decembris 2014, 20:10 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D

urmaas, 5.decembris 2014, 19:58


AZLK 2140 ar mazāk kā 20 tūkst nobraukumu.
Var jau būt, ka krievu spidometrs radīja to ko Kompartija bija likusi :D
5.decembris 2014, 20:09 | links
 
Cik tai laikā noskatijos, tie kuriem bij moskviči, tie vairāk viņus remontēja kā brauca. ;)
5.decembris 2014, 20:08 | links
 
Gribētu gan es redzēt krievu laiku standarta moskviču kurš skrien 150+ :D

urmaas, 5.decembris 2014, 19:58

No 412vairāk par 130 neizdevās bet ar AZLK žiguļa karbis un kārba, kā arī kaut kas bija motorā darīt gāja visus 140.
5.decembris 2014, 19:59 | links
 
Bet notiek viss kā palēninātā filmā kritiena brīdī no moča, vai kad lido ar mašīnu kokā, kaut tas viss notiek sekundē.
5.decembris 2014, 19:58 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager