SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.
5.decembris 2014, 21:26 | links
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
966-tajam kaimiņš gredzenus un šāles mainija pa kautkādām 3h. :D
Motors pat nebij jāceļ laukā. :)
urmaas, 5.decembris 2014, 21:19
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
Pa laukiem, labu labā mašīna ne moskvičš ne VAZ nevarēja izbraukt kur ZAZ
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:05
ZAZam motors bija aizmugurē, līdz ar ko svars uz dzenošajiem riteņiem un pašas mašīnas svars aŗī nebija tik liels
Domaataajs, 5.decembris 2014, 21:07
Pa laukiem, labu labā mašīna ne moskvičš ne VAZ nevarēja izbraukt kur ZAZ
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:05
Ar šitādu gāzi brauci??:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=ahIX5G8zwCE
Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:54