Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Labi veči,bija jauki pačatot,bet man rīt 6os arbaiten. Ne asakas :)))
5.decembris 2014, 21:56 | links
 
Paņēmām jaunu T-25, pāris gadusiet viss ok., vienā dienā darbinot parādās troksnis un sitieni motorā, kad izrauj dekompresoru nav skaņas, atplēšu karteri, šāles kārtībā, cilindrus, kārtībā, galu vaļā sadaleni ārā, kārtībā, nevaru saprast, nu jāvelk motors ārā izrādās spararats palicis uz 2 skrūvēm pārējās nocirptas.:D
5.decembris 2014, 21:53 | links
 
Domaataajs- kombaina motors iet tikai uz pilniem apgriezieniem, ja vārst ieiet iekšā virzuli met ārā, vēl jautājums par gilzu, bet lai virzuli izņemtu jāņem motors ārā, var turpat uz kombaina noguldīt lai karteri atgriestu.
5.decembris 2014, 21:50 | links
 
urmaas. Nezinu kā citiem, bet 966-jam es motoru ņēmu nost 20 minūtēs. Viena skrūve pie ātrumkārbas(ja pareizi atceros), divas motora nodalījumā pie kronšteina, kurš turēja motoru pie korpusa. Labākais bija tas, ka bērni bija vēl galīgi sīkaļas un visu, ko viņi izlidināja pa logu, es vakarā lasīju ārā no motora telpas. Dabas aizsardzība, odnako ;))

skiperis, 5.decembris 2014, 21:39

Vēl jau "sīkumi" pusasis vadi šļaukas ...:DDD
5.decembris 2014, 21:48 | links
 
Domaataajs- noklapē kad šāles piecepas, kloķenes maiņa vai bloka, bet principā viss motors jāizjauc, galva nost,virzuļi ārā, jautājums vai klanis jāmaina, parasti nākās, tad svarošana lai svars sakrīt, saliec iet kā puķīte, tīrumā pabrauc 100m , skaņa melni dūmi unatkal motors mierā, vārst nolūza, atkal virzuļi ārā galvu maini.:D

Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:38

Paņēmu jaunu 968 motoru, izjaucu un starpība starp vieglāko un smagāko virzuli+klani 40 gr !!!. Divas nedēļas pi...s kamēr dabūju 8 mg.tad vēl dažādi "sīkumi" un beigās šis arī iet
5.decembris 2014, 21:46 | links
 
Domaataajs- noklapē kad šāles piecepas, kloķenes maiņa vai bloka, bet principā viss motors jāizjauc, galva nost,virzuļi ārā, jautājums vai klanis jāmaina, parasti nākās, tad svarošana lai svars sakrīt, saliec iet kā puķīte, tīrumā pabrauc 100m , skaņa melni dūmi unatkal motors mierā, vārst nolūza, atkal virzuļi ārā galvu maini.:D

Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:38


Noklapē jā ,bet piemēram, vienam vārsts iekrita cilindrā, rūpnīcas skrūvējums, tur gan motors nebūtu jāceļ nost, ja vien uzreiz ir apturēts, bet to jau redz pie ārdīšanas.
Eļļa jāskatās, eļļa.
5.decembris 2014, 21:45 | links
 
urmaas. Nezinu kā citiem, bet 966-jam es motoru ņēmu nost 20 minūtēs. Viena skrūve pie ātrumkārbas(ja pareizi atceros), divas motora nodalījumā pie kronšteina, kurš turēja motoru pie korpusa. Labākais bija tas, ka bērni bija vēl galīgi sīkaļas un visu, ko viņi izlidināja pa logu, es vakarā lasīju ārā no motora telpas. Dabas aizsardzība, odnako ;))
5.decembris 2014, 21:39 | links
 
Domaataajs- noklapē kad šāles piecepas, kloķenes maiņa vai bloka, bet principā viss motors jāizjauc, galva nost,virzuļi ārā, jautājums vai klanis jāmaina, parasti nākās, tad svarošana lai svars sakrīt, saliec iet kā puķīte, tīrumā pabrauc 100m , skaņa melni dūmi unatkal motors mierā, vārst nolūza, atkal virzuļi ārā galvu maini.:D
5.decembris 2014, 21:38 | links
 
SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:26

Sorokam sajūgu arī pa fikso var samainīt.
ja ir ar ko nocelt SK 5 motoru, cik tad tur daudz ko skrūvēt. Nu tas jau, protams, ka atkaŗīgs no vainas.

Domaataajs, 5.decembris 2014, 21:32

Tāpat kā 900-am Sābam, pat bedri nevajag
5.decembris 2014, 21:38 | links
 
Kā viens meistars teica, tagad mašīnas netaisa, vienreizējās litošanas buņdžas.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:34

Širpotrebs
5.decembris 2014, 21:36 | links
 
Kā viens meistars teica, tagad mašīnas netaisa, vienreizējās litošanas buņdžas.
5.decembris 2014, 21:34 | links
 
SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.

Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:26


Sorokam sajūgu arī pa fikso var samainīt.
ja ir ar ko nocelt SK 5 motoru, cik tad tur daudz ko skrūvēt. Nu tas jau, protams, ka atkaŗīgs no vainas.
5.decembris 2014, 21:32 | links
 
Raivo
Pats jaucis šamo tetiku. Bet kaimiņš regulāri dzina pakaļu uz bedres un ķimerējās, teicās - zaje..ļi eti vkladiši i koļca. :)))

urmaas, 5.decembris 2014, 21:28


gredzenus nomainīt ņau probļem, bet kloķeni ārā tāpat dabūt ta ņevar :))
5.decembris 2014, 21:32 | links
 
Raivo
Pats jaucis šamo tetiku. Bet kaimiņš regulāri dzina pakaļu uz bedres un ķimerējās, teicās - zaje..ļi eti vkladiši i koļca. :)))
5.decembris 2014, 21:28 | links
 
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.

skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
:DDD Trijatā trīs stundas uz lauka lai nomainītu sajūgu (noņemt motoru ar kārbu un dabūt atpakaļ) :))

raivo022, 5.decembris 2014, 21:21


vecie dampji ir vienkārši. Šodien meistars samainīja zobsiksnu pasātam, palīdzēju viņam iestumt garāžā Daewoo matiz, pirms tam kaut kas ar dzesējamo nav bijis kārtībā, izcēlis motoru, kaut ko jaucis, kaut ko tur vēl, ieceļ atpakaļ, nevar iedarbināt.
5.decembris 2014, 21:28 | links
 
SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.
5.decembris 2014, 21:26 | links
 
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.

skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
966-tajam kaimiņš gredzenus un šāles mainija pa kautkādām 3h. :D
Motors pat nebij jāceļ laukā. :)

urmaas, 5.decembris 2014, 21:19

Tas nav iespējams jo zapim ir Fiata motors un kloķene ar šālēm nāk pa galu
5.decembris 2014, 21:23 | links
 
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.

skiperis, 5.decembris 2014, 21:15

:DDD Trijatā trīs stundas uz lauka lai nomainītu sajūgu (noņemt motoru ar kārbu un dabūt atpakaļ) :))
5.decembris 2014, 21:21 | links
 
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.

skiperis, 5.decembris 2014, 21:15

966-tajam kaimiņš gredzenus un šāles mainija pa kautkādām 3h. :D
Motors pat nebij jāceļ laukā. :)
5.decembris 2014, 21:19 | links
 
Malikis2011. Tev jārunā ar Bumsi. Es bērnībā esmu vizināts ar tādu verķi - saucās tankete. Kāpurķēdes ar gumijas ieliktņiem un divi lieli cilindri katrā pusē kabīnei - izmērā kā Bumša divas kūpinātavas viena virs otras. Uz priekšu!
5.decembris 2014, 21:19 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager