Labi veči,bija jauki pačatot,bet man rīt 6os arbaiten. Ne asakas :)))
5.decembris 2014, 21:56 | links
urmaas. Nezinu kā citiem, bet 966-jam es motoru ņēmu nost 20 minūtēs. Viena skrūve pie ātrumkārbas(ja pareizi atceros), divas motora nodalījumā pie kronšteina, kurš turēja motoru pie korpusa. Labākais bija tas, ka bērni bija vēl galīgi sīkaļas un visu, ko viņi izlidināja pa logu, es vakarā lasīju ārā no motora telpas. Dabas aizsardzība, odnako ;))
skiperis, 5.decembris 2014, 21:39
Domaataajs- noklapē kad šāles piecepas, kloķenes maiņa vai bloka, bet principā viss motors jāizjauc, galva nost,virzuļi ārā, jautājums vai klanis jāmaina, parasti nākās, tad svarošana lai svars sakrīt, saliec iet kā puķīte, tīrumā pabrauc 100m , skaņa melni dūmi unatkal motors mierā, vārst nolūza, atkal virzuļi ārā galvu maini.:D
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:38
Domaataajs- noklapē kad šāles piecepas, kloķenes maiņa vai bloka, bet principā viss motors jāizjauc, galva nost,virzuļi ārā, jautājums vai klanis jāmaina, parasti nākās, tad svarošana lai svars sakrīt, saliec iet kā puķīte, tīrumā pabrauc 100m , skaņa melni dūmi unatkal motors mierā, vārst nolūza, atkal virzuļi ārā galvu maini.:D
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:38
SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:26
Sorokam sajūgu arī pa fikso var samainīt.
ja ir ar ko nocelt SK 5 motoru, cik tad tur daudz ko skrūvēt. Nu tas jau, protams, ka atkaŗīgs no vainas.
Domaataajs, 5.decembris 2014, 21:32
Kā viens meistars teica, tagad mašīnas netaisa, vienreizējās litošanas buņdžas.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:34
SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:26
Raivo
Pats jaucis šamo tetiku. Bet kaimiņš regulāri dzina pakaļu uz bedres un ķimerējās, teicās - zaje..ļi eti vkladiši i koļca. :)))
urmaas, 5.decembris 2014, 21:28
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
:DDD Trijatā trīs stundas uz lauka lai nomainītu sajūgu (noņemt motoru ar kārbu un dabūt atpakaļ) :))
raivo022, 5.decembris 2014, 21:21
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
966-tajam kaimiņš gredzenus un šāles mainija pa kautkādām 3h. :D
Motors pat nebij jāceļ laukā. :)
urmaas, 5.decembris 2014, 21:19
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15