Laivas un to motori

Kādas atsauksmes ir pa Merkury 3.5
27.decembris 2014, 13:46 | links
 
Antikavitācijas plāksne novērš gaisa ieraušanu dzenskrūvē (kavitāciju) un ar izcelšanu glisē tai nav nekāda sakara.Izcelšanu kā arī gaitu nodrošina trims.

fish1, 24.decembris 2014, 11:03

Pūslim antikavittes plate izpilda ari trima funkcijas. Jo pūslim piekombinēt atsevišķi trimu nesaskatu vajadzību.
piem:
3,5m pūslis ar 15 lopiņu dzinēju, strauji iedodot ručkā, saslienās svecē. Lai ar šo komplektu izietu glisē ručkā jādod pakāpeniski. Tam pašam komplektam uz dzinēja uzliekot antikavitātes plati laivu nevar sasliet svecē, tā nedaudz piepaceļ degungalu un stabili izkāpj no ūdens. Tobiš aiziet glisē.
24.decembris 2014, 11:18 | links
 
Antikavitācijas plāksne novērš gaisa ieraušanu dzenskrūvē (kavitāciju) un ar izcelšanu glisē tai nav nekāda sakara.Izcelšanu kā arī gaitu nodrošina trims.
24.decembris 2014, 11:03 | links
 
Tā sanāk gan :-)!
Kuti,aiz laivas hodā ir pavisam cits ūdens līmenis!
Veidojas tāda kā bedre.
24.decembris 2014, 10:58 | links
 
Manā gadījumā runa bija par standarta motoru kur plāksne ir stipri nosacīta un nosaka motora augstumu uz tranča. Fish variantā iznāk ka laiva ūdeni neskar jo plāksne 1,5 cm zem ķīļa bet hodā plāksne virs ūdens :)
24.decembris 2014, 10:38 | links
 
Kutim.
Antikavitācijas plāksne zemāk par apakšu nepieciešama tikai pie uzsākšanas, ejot hodā motors jāizceļ, lai plāksne paceļas augstāk un nerada pretestību. Ja nav hidrolikas, un nevar motoru pacelt, nezin kas ir labāk, plāksne ir zemāk un vieglāk uzsākt, bet pēc tam maisa, vai labāk plāksne ir kaut 0,5 cm virs līmeņa un sliktāk uzsākt, bet bet tomēr labāk iet?

Jozis23, 23.decembris 2014, 22:57

Šoreiz būsi mazliet kļūdījies jo izceļot motoru augstāk dzenskrūve sāk raut gaisu iekšā un ātrums sāk zust bet dziļāk iesēdinātam motoram pieaug virmas pretestība un atkal zūd ātrums. Jauna motora instrukcijā tiek norādīts cik dziļi jāsēdina motors attiecībā pret laivas apakšējo plūdlīniju, domāju ka ražotājs ir izmēģinājis visus variantus un iesaka pareizāko. :)

kutis, 24.decembris 2014, 09:49



Kuti, man liekas, ka jūs viens otru nesapratāt:)
Vislabāk tā plate strādās motoriem ar regulējamu trimu. Un šeit visdrīzāk neiet runa par motora augstumu pret laivas dibenu, bet plates leņķi pret laivas dibenu. Lai antikavitācijas plate palīdzētu izcelt laivu, plates leņķim pret laivas dibenu jābūt negatīvam(ūdens spiediens uz plati cels ārā laivas aizmugurējo daļu). Kad laiva iziet glisē, platei būtu jābūt paralēli laivas dibena līnijai(nevis motors augstāk, vai zemāk). Protams to viegli var regulēt at elektrisko/hidrolisko trimu. Bez trima leņķis jānoregulē eksperimentējot, lai ātrāk panāktu glisi, taja pašā laikā daudz nezaudējot ātrumu(negatīvs leņķis būs pretestība, tā pat kā bez plates, jo dzenskrūves "strūkla" dzīs laivu ne tikai taisni, bet arī aizmuguri uz augšu).
Es noteikti būtu par to, lai ātrāk tiktu ārā no ūdens, nedaudz zaudējot ātrumam.
Eksperimentējiet un priecīgus Ziemas svētkus:)
24.decembris 2014, 10:22 | links
 
Jā,aizmirsu pateikt,ka pilnā hodā man kavitācijas plāksne ir virs ūdens līmeñja,bet propellers gaisu nerauj iekšā.Ieliekot motoru dzilāk tiek zaudēts ātrums un ir grūtāk pagriezt motoru,augstāk rauj gaisu.
24.decembris 2014, 10:18 | links
 
Motora kavitācijas plāksnei jābūt 1.5cm zem laivas kīla.Tas gan nav likums,jo atkarīgs no laivas formas.Es kad liku motoru šīs ziñjas atradu inetā.
24.decembris 2014, 10:14 | links
 
Kutim.
Antikavitācijas plāksne zemāk par apakšu nepieciešama tikai pie uzsākšanas, ejot hodā motors jāizceļ, lai plāksne paceļas augstāk un nerada pretestību. Ja nav hidrolikas, un nevar motoru pacelt, nezin kas ir labāk, plāksne ir zemāk un vieglāk uzsākt, bet pēc tam maisa, vai labāk plāksne ir kaut 0,5 cm virs līmeņa un sliktāk uzsākt, bet bet tomēr labāk iet?

Jozis23, 23.decembris 2014, 22:57


Šoreiz būsi mazliet kļūdījies jo izceļot motoru augstāk dzenskrūve sāk raut gaisu iekšā un ātrums sāk zust bet dziļāk iesēdinātam motoram pieaug virmas pretestība un atkal zūd ātrums. Jauna motora instrukcijā tiek norādīts cik dziļi jāsēdina motors attiecībā pret laivas apakšējo plūdlīniju, domāju ka ražotājs ir izmēģinājis visus variantus un iesaka pareizāko. :)
24.decembris 2014, 09:49 | links
 
Kutim.
Antikavitācijas plāksne zemāk par apakšu nepieciešama tikai pie uzsākšanas, ejot hodā motors jāizceļ, lai plāksne paceļas augstāk un nerada pretestību. Ja nav hidrolikas, un nevar motoru pacelt, nezin kas ir labāk, plāksne ir zemāk un vieglāk uzsākt, bet pēc tam maisa, vai labāk plāksne ir kaut 0,5 cm virs līmeņa un sliktāk uzsākt, bet bet tomēr labāk iet?
23.decembris 2014, 22:57 | links
 


Varbūt atkārtošos tas večiem kam rokas no pareizās vietas.
23.decembris 2014, 22:28 | links
 
Cik noprotu motoram jābūt vienā līnījā ar laivas dibenu, it kā tā ir uz aci.

ozagris, 23.decembris 2014, 15:59


Antikavitācijas plāksnei ir jābūt 3-5 cm zem laivas apakšas vidus zemākās līnijas un sagāzuma leņķis nedrīkst būt ne pozitīvs ne negatīvs laivas apakšas plūdlīnijai.
23.decembris 2014, 20:38 | links
 
Paldies viiri - nu buus doma paardomaam :)
23.decembris 2014, 18:29 | links
 
Cik noprotu motoram jābūt vienā līnījā ar laivas dibenu, it kā tā ir uz aci.

ozagris, 23.decembris 2014, 15:59


Skatoties, kura motora daļa tiek saukta par motoru. Te ir detalizētākais apraksts, kuru zinu:
http://media.channelblade.com/boat_graphics/templatesites/dts/dealerlibraries/8441/copetipstricks.pdf
23.decembris 2014, 17:11 | links
 
Cik noprotu motoram jābūt vienā līnījā ar laivas dibenu, it kā tā ir uz aci.
23.decembris 2014, 15:59 | links
 
3.5 tik tapec, ka varbut peec tam nevajadzes 5 nieku, bet pa lielam ar Suzuki 2.5 biju apmierinats, kad biju panemis patestet!

opusums, 23.decembris 2014, 15:07


Par varbūt nav vērts maksāt.
23.decembris 2014, 15:35 | links
 
Ozagris
Tas arī nav mazsvarīgi jo motors var bremzēt laivas gaitu.
23.decembris 2014, 15:30 | links
 
Man laiva Dulkan 370, motors 5hp Tohatsu, Kad laivā esu viens labi aiziet glisē, divatā max 20km/h, iespējams ideālos apstākļos aizietu arī glisē. Ja divatā grib glisēt vajag motoriti lielaku.

ozagris, 23.decembris 2014, 13:49

Glise sākas




kautkur ap 15-17 km/st, ja tev pie
20 nav glise tad nav kautkas ar svarojuma
sadalījumu pareizi.

kutis, 23.decembris 2014, 15:08

Kas piemēram, tipa purns laivai pārkrauts

ozagris, 23.decembris 2014, 15:14

Ļoti iespējams jo pie tāda ātruma ir jābūt glisei.

kutis, 23.decembris 2014, 15:22

Iespējams ar motora leņķi japaspelejas pa vienu caurumu uz priekšu, atpakaļ, bet nu tas jau tik nakamgad:(
23.decembris 2014, 15:26 | links
 
Man laiva Dulkan 370, motors 5hp Tohatsu, Kad laivā esu viens labi aiziet glisē, divatā max 20km/h, iespējams ideālos apstākļos aizietu arī glisē. Ja divatā grib glisēt vajag motoriti lielaku.

ozagris, 23.decembris 2014, 13:49

Glise sākas




kautkur ap 15-17 km/st, ja tev pie
20 nav glise tad nav kautkas ar svarojuma
sadalījumu pareizi.

kutis, 23.decembris 2014, 15:08

Kas piemēram, tipa purns laivai pārkrauts

ozagris, 23.decembris 2014, 15:14


Ļoti iespējams jo pie tāda ātruma ir jābūt glisei.
23.decembris 2014, 15:22 | links
 
Oposum
Piecnieks izcels glisē bet abi mazie nē un patēriņa starpība ir viena graņonka stundā uz pilnu klapi, tāpēc ja vajag pārvietoties lielākus gabalus tad skaties uz piecnieku.
23.decembris 2014, 15:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager