Laivas un to motori

13:03
https://www.youtube.com/watch?v=l3EQIxFZqpE
Šajā klipā ko līdzīgu dara suzuki 2.5hp

antonsb, 16.janvāris 2015, 13:11[/quote]

Paldies antonsb, šo biju redzējis.
Vairāk jau interesē vai var droši ūdens "strūklas" vietā urbt resnāku caurumu, iegriezt vītni un ieskrūvēt teiksim nipeli... vai uzrbjot kaut ko nesabojāju:(
16.janvāris 2015, 14:29 | links
 
Ir doma pārtaisīt Yamaha F5 (5 Zs) dzeses ūdens strūklas leņķi. Gribas lai tas čurā nevis uz aizmuguri ko braucot nevar normāli redzēt, bet gan uz sāniem. Ir kāds ko līdzīgu veicis?

kaspars71, 16.janvāris 2015, 13:03

https://www.youtube.com/watch?v=l3EQIxFZqpE
Šajā klipā ko līdzīgu dara suzuki 2.5hp
16.janvāris 2015, 13:11 | links
 
Ir doma pārtaisīt Yamaha F5 (5 Zs) dzeses ūdens strūklas leņķi. Gribas lai tas čurā nevis uz aizmuguri ko braucot nevar normāli redzēt, bet gan uz sāniem. Ir kāds ko līdzīgu veicis?
16.janvāris 2015, 13:03 | links
 
Ko jūs skat par yamahas 4 motoru taka pa merkury3.5 ne visai labas atsauksmes un suzuki izskatās pēc lētas plasmasas... bet līdz sezonas sākumam kaut kas jaiegādājas, man ir laiva amber 310 varbūt kāds ko var ieteikt...
13.janvāris 2015, 11:24 | links
 
Orgāni piebrauc pie laivas pakasa pauri noņirdz un brauc prom :))
12.janvāris 2015, 21:15 | links
 
Tā saucamais "hibrīds"- piekaramā laivas motora kāja savienota ar industriālā četrtaktera (pļaujmašīnas kā likums) dzinēju.
Kādam ir? Ko Orgāni (policija) par to saka?
12.janvāris 2015, 21:11 | links
 
Apskati vien termostatu, jo iespiežoties smilšu graudiņam, ūdens to ārā neizpūtīs. Galvas blīve ir daudz dārgāka un ir no metāla. Ja motors nav pārkarsēts, gar galvas blīvi ūdens garām neiet. Pats dēļ smiltīm termostatā biju izjaucis motoru pāris reizes, nomainījis galvas blīvi, bet termostata vāku nebiju atskrūvējis. Nomainot galvas blīvi, nekas nebija mainījies. Pakonsultējos servisā, izstāstīja par termostatu, iztīrīju un viss OK.
12.janvāris 2015, 20:31 | links
 
Tu vari dot vai nedot ručkā ja termostats vaļā temperatūru nepacelsi Tur vajag 1 smilšu graudiņu lai viņš nenoslēgtos Ar to pietiek lai būtu nepārtraukta cirkulācija bez temperatūras pacelšanās Tas nav saistīts ar atpakaļgaitu :) motors un sūknis griežas vienmēr vienā virzienā Urbums jātaisa ūdens plūsmā uz galvu ne no tās Ja uztaisīsi otrādi līdz ar to nobeigsi visas termostata funkcijas
Tas ir domāts lai kontrolētu sūkņa darbību Piemēram iebraucot zālēs uzķerot kādu plasikas kuli u. t.t Tātad ja nemīž ir jāskatās kas par vainu un vaina var būt tikai apakšā
Praktiski no pieredzes zinu ka visi Suzuķi ar 4 lāpstu impeleri ir pārkarsēti

bums, 11.janvāris 2015, 21:45

Manējais susuķis bija istāžu variants nebija ūdeni redzējis un par sauso bija darbojies tāpēc tika 4lāpstiņu nomainīja pret 6lāpstiņām pec tam vēl ko brālēns nomainīja un strādāja itkā kā bitīte tad aizvede uz servisu suzuki ja nemaldos deglava ielā Kā kvītī rakstīts ir Dzesēšanas apkope degvielas līnijas tīrīšana dzesēšanas sistēmas remonts!!! un viss esot bijis čikiniekā!!!
11.janvāris 2015, 22:09 | links
 
Tu vari dot vai nedot ručkā ja termostats vaļā temperatūru nepacelsi Tur vajag 1 smilšu graudiņu lai viņš nenoslēgtos Ar to pietiek lai būtu nepārtraukta cirkulācija bez temperatūras pacelšanās Tas nav saistīts ar atpakaļgaitu :) motors un sūknis griežas vienmēr vienā virzienā Urbums jātaisa ūdens plūsmā uz galvu ne no tās Ja uztaisīsi otrādi līdz ar to nobeigsi visas termostata funkcijas
Tas ir domāts lai kontrolētu sūkņa darbību Piemēram iebraucot zālēs uzķerot kādu plasikas kuli u. t.t Tātad ja nemīž ir jāskatās kas par vainu un vaina var būt tikai apakšā
Praktiski no pieredzes zinu ka visi Suzuķi ar 4 lāpstu impeleri ir pārkarsēti
11.janvāris 2015, 21:45 | links
 
Ja varēsi uzkarsēt motoru līdz termostata atvēršanas mirklim Ir variants ka tas krikums izkritīs :)
Man pat ar vienu krievu saitu iznāca saķeršānās par Suzuki ūdens kontroles cauruma izveidi Viņš teica ka līdz ar to izjauc dzinēja temperatūras režīmu Nācās smagi pierādīt ka urbumu jātaisa ūdens PIENĀKOŠAJĀ maģistrālē Un tas ūdens cirkulāciju ne pirms ne pēc termostata neietekmē Viss notiek rūpnīcas temperatūras režīmos Tas tikai kontrolē ūdens sūkņa darbību /urbums ražību neietekmē/Jāatceras tikai tas ,ka ūdens sūknim jābūt ar lielāku ražību 4 lāpstiņu iplers jānomaina uz 6 lāpstiņu /ko arī Suzuki no 2010 ir izdarījis/ Pēc argumentācija piekrita .:)

bums, 11.janvāris 2015, 20:58

Man ir 2006g modelis un bija ūdensdzesēšana ar 4lāpstiņām brālēns nopirka un uzlika ar 6lāpstiņām ar to pašu teica ka labāk!! tad radās jaut par to ūdens dzes jo kad dod ručkā tik spļaudija ūdeni ārā tika apzvanīti vairāki čomi kam tādi motori ir bijuši teica ka tā tam jābūt tad noskatijos tavu video parādīju brālēnam šamējais saka visu precīzi to pašu ko tu un to ka man nevajag to caurumu borēt jo izmantoju atpakaļgaitu šad un tad!!!!
Es jau ar domāju ka termostatam nav vaines jo tā krāsa ēļļas parādijās pēc tā ka ar Dzelzi ar viņa laivu un suzuki 2.5hp motoru pabraukājām kad mājās braucam tad no Usmas ciema iedevām ručkā un ja būtu smilšu graudiņš tad izpūstu ārā!Tātad tik galvas blīve paliek!!!
Tuvāk aprillim būs jādomā pa remontu!
11.janvāris 2015, 21:25 | links
 
pirmā pazīme, kā braucot ar pārkarsētu šperriņu Sāk gurt un parādās dobja smaga skaņa .........
11.janvāris 2015, 21:08 | links
 
Ja Termostats ir noklājies tad Vienā gadījumā motors pārkarst otrā netiek uzkarsēts līdz darba temperatūrai Manā gadījumā tas bija noķīlējis un motors pārkarsa Nācās mainīt gan termostatu gan gredzenus Rem komplektā nāk gredzenu komplekti Tā ka mainīju arī kompresijas Cilindri bija tīri gludi bez ierāvumiem -paspēju noslāpēt līdz klemmei :)
11.janvāris 2015, 21:06 | links
 
Ja varēsi uzkarsēt motoru līdz termostata atvēršanas mirklim Ir variants ka tas krikums izkritīs :)
Man pat ar vienu krievu saitu iznāca saķeršānās par Suzuki ūdens kontroles cauruma izveidi Viņš teica ka līdz ar to izjauc dzinēja temperatūras režīmu Nācās smagi pierādīt ka urbumu jātaisa ūdens PIENĀKOŠAJĀ maģistrālē Un tas ūdens cirkulāciju ne pirms ne pēc termostata neietekmē Viss notiek rūpnīcas temperatūras režīmos Tas tikai kontrolē ūdens sūkņa darbību /urbums ražību neietekmē/Jāatceras tikai tas ,ka ūdens sūknim jābūt ar lielāku ražību 4 lāpstiņu iplers jānomaina uz 6 lāpstiņu /ko arī Suzuki no 2010 ir izdarījis/ Pēc argumentācija piekrita .:)
11.janvāris 2015, 20:58 | links
 
to antonsb
Man tā bija, termostata atsperē iesprūdis smilšu grauds. Termostatam ir savs vāciņš, bet jāreiķinās ar jaunu termostata vāka blīvi, jo vāku noņemt nesačakarējot blīvi nav iespējams, piesmērēta ar kaut kādu mastiku.

Sasha1974, 11.janvāris 2015, 20:27

Cik tad tas prieks izmaksāja??
Man teica ka var izpūst un viss darīts!
11.janvāris 2015, 20:37 | links
 
to antonsb
Man tā bija, termostata atsperē iesprūdis smilšu grauds. Termostatam ir savs vāciņš, bet jāreiķinās ar jaunu termostata vāka blīvi, jo vāku noņemt nesačakarējot blīvi nav iespējams, piesmērēta ar kaut kādu mastiku.
11.janvāris 2015, 20:27 | links
 
Ja ar Suzuki 2,5 nodarbojās tikai ar velcēšanu ir jāpārtaisa dzen skruve Motora ilgmūžiba un normāla eļļošana notiek tikai pie vidēji lieliem apgriezieniem Tātdad pārveidojot dzenskruvi mēs iegūsim lēnu gaitu pie vidēji lieliem apgriezieniem .Būs nedaudz lielāks benzīna patēriņš ,bet šālēm un gedzeniem tas nāks tikai par labu .Vēl no trūkumiem ir tas ka max ātrums samazināsies no 9,5 līdz 6-7 km stundā /braucat ar Pellu Nova/ Bet iegūsiet to ka kap remonts būs motoram jātaisa stingri vēlāk .Pirmais kas lēngaitas režimā Suzuķim beidzās nost ir eļļas gredzeni To var redzēt pēc eļļas patēriņa un dūmainības motoru pielaižot.Nomaiņu uz standarta dzenskruvi var izdarīt pāris minūšu laikā un pie viena notīrīt asi no auklām un zāļu paliekām /šī operācija glābs no liekas reduktora blīvslēga maiņas /

bums, 11.janvāris 2015, 14:39


NU ne jau visu laiku ar velcēšanu nodarbojos bet šad un tad!!!Pārsvarā no punka A-B pamētājam tālāk močijam!Kautkā tā bet rudenī gan var pavelcēt un Usmā ar jāvelcē jo uz mētāšanu džigu zandarti negrib kosties bet tik uz velci!!!
Eļļa ir palikusi kā kafija ar pienu kas vainas-Galvas blīve jāmaina?Servisā teica ka nē ka viņiem pieredze rāda ka termostats vainīgs smilšu graudiņš ir iesprūdis un termostāts neveras ciet un veidojas kondencāts!Tas tā var būt???
11.janvāris 2015, 19:09 | links
 
tikko izardiju bukse laikam jamaina,jo taa tada valiga
11.janvāris 2015, 15:38 | links
 
Ja ar Suzuki 2,5 nodarbojās tikai ar velcēšanu ir jāpārtaisa dzen skruve Motora ilgmūžiba un normāla eļļošana notiek tikai pie vidēji lieliem apgriezieniem Tātdad pārveidojot dzenskruvi mēs iegūsim lēnu gaitu pie vidēji lieliem apgriezieniem .Būs nedaudz lielāks benzīna patēriņš ,bet šālēm un gedzeniem tas nāks tikai par labu .Vēl no trūkumiem ir tas ka max ātrums samazināsies no 9,5 līdz 6-7 km stundā /braucat ar Pellu Nova/ Bet iegūsiet to ka kap remonts būs motoram jātaisa stingri vēlāk .Pirmais kas lēngaitas režimā Suzuķim beidzās nost ir eļļas gredzeni To var redzēt pēc eļļas patēriņa un dūmainības motoru pielaižot.Nomaiņu uz standarta dzenskruvi var izdarīt pāris minūšu laikā un pie viena notīrīt asi no auklām un zāļu paliekām /šī operācija glābs no liekas reduktora blīvslēga maiņas /
11.janvāris 2015, 14:39 | links
 
Ja slēdzis ir nodedzis tad jātaisa motora pilna profilakse sukas ,kontakti ,rotora tīrīšana Ja ir bijis ūdens tad visi blīvējumi Rotora žāvēšana u.t.t
11.janvāris 2015, 14:27 | links
 
Visam sākums ir suku mezgls kur arī veidojās lielāka slodze par pieļaujamo rezultātā deg vājākais mezgls Vispirms jātiek galā ar cēloņiem nevis sekām
11.janvāris 2015, 14:24 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager