Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Hi
..jautājums elektrības zinātājiem:
Akumulatotrs ( laivas- slodzes) ir pilns, kad lādētāja ampermetrs *nokrītās* līdz nullei ?
1.februāris 2015, 12:06 | links
 
 
Man ir Audi80 1,9 TDI pagāšgad peldēja, bet iet, AIRB nobira, tam zemūdens medības ar mašīnu nepatika:D
28.janvāris 2015, 22:48 | links
 
Man ir Audi A6 2,5 tdi 96 gads universālis. Pagaidām neko sliktu nevaru pateikt. Man kā copmanim pilnīgi apmierina aparäts.

Spriditis, 25.janvāris 2015, 22:03

Tev ir vecais rindenieks bet te jau runa iet par V6 2,5 ko sāka ar 98 gadu ražot
28.janvāris 2015, 22:46 | links
 
Gadās arī tā!:(
28.janvāris 2015, 22:23 | links
 
Man ir Audi A6 2,5 tdi 96 gads universālis. Pagaidām neko sliktu nevaru pateikt. Man kā copmanim pilnīgi apmierina aparäts.
25.janvāris 2015, 22:03 | links
 
Labs loms:)

AndisN, 25.janvāris 2015, 20:34


:)
25.janvāris 2015, 20:52 | links
 
Labs loms:)
25.janvāris 2015, 20:34 | links
 
džeki dzinuši pārkrāmēto no doičiem, tirgošanai turku taisīto. Autiņš pārlūzis pa ceļam. Čoms nopirka X5, aizdzina uz Latbema, nākošajā dienā par to pašu cenu + papildus izdevumi pārdeva, arī saliktais, turklāt nepareizi.
Slīkonis ir slīkonis, īpaši ja daudz elektronikas, tur milzīga iespēja, ka visi releji, kompji ar laiku būs jāmaina.

Domaataajs, 22.janvāris 2015, 18:50
tas jau nav saliktais,bet sametināts no diviem gabaliem,pavisam cits stāsts...

kvoks, 22.janvāris 2015, 18:55


Kas to zina, ko būtu vēl atklājis
22.janvāris 2015, 23:13 | links
 
Sveiki!
Varbuut ir kaads kam nav ziemas copes kompaanijas?
Labraat ar veelvienu chali piesleegtos.
Neesmu lietprateejs, bet peec pirmajaam reizeem taa ieintereseejis ka biju spiests uzrakstiit sho te!
Auto nav, taa kaa nekur iisti nekur netiekam.

No Riigas.
22.janvāris 2015, 22:38 | links
 
Man savā laikā autorizētā servisa darbinieks, kad uzzināja ka gribu V6 2.5 motorīša dampi pirkt pateica: Ja nopirksi, uz šejieni nebrauc. Tā arī nenopirku :D
22.janvāris 2015, 22:30 | links
 
Tiem, kas iesaka 2,5 motorus - iesaku apklaušināt servisa darboņus. Pazīstams ļaužs tādu iegādāja un šādas tādas vainas bija (tiesa gan, gluži apgalvot, ka visas motora dēļ nevar). Kad iebrauca servisos, tad veči jau teica- jā, jā, šitos mēs zinām kā raibus suņus, ne velti tādus vairāk neražo.
22.janvāris 2015, 22:27 | links
 
1jautājums....
šodien saņēmu maču,vai visiem mačiem pirmais gredzens tik mazs?es izmēriju diametrs caurumam 7mm???atvainojos par tādiem jautājumiem vnk pirmo reiz māčš:))
22.janvāris 2015, 21:43 | links
 
Ar to čipošanu tā prātīgāk. Ja nav pie rokas laba turbīnas meistara tad pasākums var sanākt dārgs. Tas viens. Otrs. Ja ir jauda tad viņa tiek izmantota, attiecīga visa ekonomija ir vējā. Jaunākiem modeļiem var nečipot, bet ar servisa kompi nedaudz paspēlēties ar turbīnu, un rezultāts būs tāds pats.

Ja ar PDF ir domāts pumpe duse motors, tad. Jāatrod ir nenobraukts motors, jo remonts šiem motoriem ir dārgs.
22.janvāris 2015, 20:35 | links
 
2,5 , čoms nesen paņēma nepabrauca pat pusgadu un sunīši jāmaina,pa to ciparu lētāk jaunu motoru sanāk nopirkt!
Un šie 1.9 , nočipots ejot 2,5 v6 garam taka nav ko, ja labi nočipo tad 170 zirgus var dabūt!

briedels, 22.janvāris 2015, 19:38

Tur būs tev aplami sastāstījuši par to garām aiziešanu 2,5 dzinējam.Vienigais kas tam 2,5 dzinējam ir + tas ir jauda. Un atiecībā pret jaudu,dzinējs salīdzinoši ekonomisks.
22.janvāris 2015, 20:12 | links
 
2,5 , čoms nesen paņēma nepabrauca pat pusgadu un sunīši jāmaina,pa to ciparu lētāk jaunu motoru sanāk nopirkt!
Un šie 1.9 , nočipots ejot 2,5 v6 garam taka nav ko, ja labi nočipo tad 170 zirgus var dabūt!

briedels, 22.janvāris 2015, 19:38
sunīši sāpīga tēma 2.5 V6 ja nu pēc 2003 gada ar 163 ZS sadalenes,rokeru problēma itkā esot novērsta??????
170 zs ????????? to vēlams būtu iegūt nočipjot 133 zs motoru ...

Valtra, 22.janvāris 2015, 19:55
starp citu sunīšus(rokerus) nomainot kaut visdārgākā servisā ...tas nemaksās jauna motora cenu...

Valtra, 22.janvāris 2015, 19:58

Tam,,labajam,,2,5 dzinējam, sunīšu,rokeru sāpe ar to vien nebeidzās,vārstu vāki sulo,kloķenes gals sulo ar sūkni šat un tad problēmas,bet lai to visu savestu daudz maz kārtībā,oi kādu piķi jāiegulda.Tur klāt pēc kāda laika tas viss sāk atkal sulot:)))
22.janvāris 2015, 20:06 | links
 
2,5 , čoms nesen paņēma nepabrauca pat pusgadu un sunīši jāmaina,pa to ciparu lētāk jaunu motoru sanāk nopirkt!
Un šie 1.9 , nočipots ejot 2,5 v6 garam taka nav ko, ja labi nočipo tad 170 zirgus var dabūt!

briedels, 22.janvāris 2015, 19:38
sunīši sāpīga tēma 2.5 V6 ja nu pēc 2003 gada ar 163 ZS sadalenes,rokeru problēma itkā esot novērsta??????
170 zs ????????? to vēlams būtu iegūt nočipjot 133 zs motoru ...

Valtra, 22.janvāris 2015, 19:55

starp citu sunīšus(rokerus) nomainot kaut visdārgākā servisā ...tas nemaksās jauna motora cenu...
22.janvāris 2015, 19:58 | links
 
2,5 , čoms nesen paņēma nepabrauca pat pusgadu un sunīši jāmaina,pa to ciparu lētāk jaunu motoru sanāk nopirkt!
Un šie 1.9 , nočipots ejot 2,5 v6 garam taka nav ko, ja labi nočipo tad 170 zirgus var dabūt!

briedels, 22.janvāris 2015, 19:38

sunīši sāpīga tēma 2.5 V6 ja nu pēc 2003 gada ar 163 ZS sadalenes,rokeru problēma itkā esot novērsta??????
170 zs ????????? to vēlams būtu iegūt nočipjot 133 zs motoru ...
22.janvāris 2015, 19:55 | links
 
2,5 , čoms nesen paņēma nepabrauca pat pusgadu un sunīši jāmaina,pa to ciparu lētāk jaunu motoru sanāk nopirkt!
Un šie 1.9 , nočipots ejot 2,5 v6 garam taka nav ko, ja labi nočipo tad 170 zirgus var dabūt!
22.janvāris 2015, 19:38 | links
 
Jautājums kādas atsauksmes?
Doma iegādāties A6 sedanu 1,9 motors dīzelis, manuālā ātrum kārba , auto 1997gads, bet virsbūve 2000 gads!

briedels, 22.janvāris 2015, 14:13

Iesaku piekrāt biki EUR njem jaunāku gadu ar motoru PDF vienalga VW,SKODA VAI AUDI ar izsekojamu vesturi.....................šitais normāli izskatās,bet gads par to cenu padārgi!!!
22.janvāris 2015, 19:36 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager