Laivas un to motori

Ir tur daudz 750to, Andi! Bet tas apzīmē tikai pilno masu. Atšķirības ir garumos un pielietojumā. Bet nevienas nav tadas ka es linkā liku. Tur ruļļi ir pilnīgi savadāki.
Russobalt būs jāiebrauc jāparunā uz vietas, jo mājas lapā nekā īpaša nav.
19.februāris 2015, 23:23 | links
 
Ir tur daudz 750to, Andi! Bet tas apzīmē tikai pilno masu. Atšķirības ir garumos un pielietojumā. Bet nevienas nav tadas ka es linkā liku. Tur ruļļi ir pilnīgi savadāki.
Russobalt būs jāiebrauc jāparunā uz vietas, jo mājas lapā nekā īpaša nav.
19.februāris 2015, 23:23 | links
 
Ieķēru jaunu/lietotu motoru Yamaha (5hp), bet ir neliela problēma - uzliekot uz laivas (BUSH CRAB 300), un dzenot pilnā jaudā sanāk, ka laivas priekša tiek stipri piepacelta un līdz ar to rodas liela ūdens pretestība, attiecīgi arī ātrums samazinās, lai arī vieglākais pasažieris sēž pie motora un smagākais gandrīz uz purna, īpaši situācija nemainās.

Sakontaktējos ar BUMU, kas man iedeva hidroplates skices, tas varētu labot situāciju? Varbūt varat ieteikt arī meistaru pie kura griesties, lai to realizētu? Paldies jau iepriekš.

iconcept.lv, 19.februāris 2015, 22:13

Jo īsāka laiva jo vairāk purnu saslies degunu gaisā. Antikavitātes plate to var labot. Garākai laivai ir priekšrocības.
19.februāris 2015, 22:43 | links
 
Vēl paskaties russobalt.lv
Viņi it kā pielāgojot pēc individuālām vajadzībām.
19.februāris 2015, 22:26 | links
 
Tā jau arī ir Respo, Andi!
Tikai modelis ar rullīšiem viņiem pagaidām neparādās.

Leopolds, 19.februāris 2015, 21:44

Tajā respo.lv vienkārši ir lielāka izvēle parasti.Tur 750 ās piekabes kādas 8 dažādas.
Man gan šķiet,ka Tev nemaz 750 nevajag,pietiktu ar 600 kg.
19.februāris 2015, 22:24 | links
 
Kāda Tev laiva , kkeda? Gumijene?
19.februāris 2015, 22:17 | links
 
Ieķēru jaunu/lietotu motoru Yamaha (5hp), bet ir neliela problēma - uzliekot uz laivas (BUSH CRAB 300), un dzenot pilnā jaudā sanāk, ka laivas priekša tiek stipri piepacelta un līdz ar to rodas liela ūdens pretestība, attiecīgi arī ātrums samazinās, lai arī vieglākais pasažieris sēž pie motora un smagākais gandrīz uz purna, īpaši situācija nemainās.

Sakontaktējos ar BUMU, kas man iedeva hidroplates skices, tas varētu labot situāciju? Varbūt varat ieteikt arī meistaru pie kura griesties, lai to realizētu? Paldies jau iepriekš.
19.februāris 2015, 22:13 | links
 
Mums ir šī - http://www.respo.lv/700V501L199

Baigi labā, viegli uzvilkt uz piekabes kaut pie krasta ir sekls, un viens cilvēks visu var izdarīt.
19.februāris 2015, 21:56 | links
 
Tā jau arī ir Respo, Andi!
Tikai modelis ar rullīšiem viņiem pagaidām neparādās.
19.februāris 2015, 21:44 | links
 
Paskaties www.respo.lv
19.februāris 2015, 21:39 | links
 
Ir iegadāta piepūšamā laiva Bush Favorit 420. Tagad kārta piekabei...
Iesakiet lūdzu kādu piekabi pirkt, lai max viegli būtu vienam ūdenī ielaist/izcelt arī seklākos ūdeņos. Šī būs pirmā , tapēc pieredze maza.
Šobrīd skatos šādu piekabi ar rullīšiem: http://vimmo.lv/laivu-aprikojums/transportesanas-piekabes/750v441l199
Liekās nedaudz par īsu, jo diezgan liela pārkare aizmugurē sanāk, nemaz nerunājot par iespējamo motora kājas atbalstu. Garākas pagaidām nebūšot, jo esot eksperiments un garāku negribot sertificēt....
Varbūt ir kāds labāks variants?
19.februāris 2015, 21:21 | links
 
Paldies
12.februāris 2015, 17:21 | links
 
Labs rits ! Vai SAE 80w 90 ella bus deriga motora reduktoram jau samera pavecam Yamaha 10hp divtaktniekam ?

DsKs, 7.februāris 2015, 07:35

Es tādu leju gan Veterokam, gan 9.9hp Evinrudem. Var jau pirkt speciālās eļļas, kurās nerodas ūdens emulsija, bet man nav bijušas problēmas arī ar šo.
12.februāris 2015, 17:16 | links
 
Meklēju Hondas BF 5A 2004 gada reduktora korpusu,
ap 2004 gadu, varbūt kādam ir saglabājies.

Paldies

šasijas Nr. BADS 2005757
12.februāris 2015, 11:58 | links
 
Labs rits ! Vai SAE 80w 90 ella bus deriga motora reduktoram jau samera pavecam Yamaha 10hp divtaktniekam ?

DsKs, 7.februāris 2015, 07:35


Tāda pēc papīriem bija paredzēta manam Evinrude. Ielēju un viss ok.
12.februāris 2015, 11:54 | links
 
Ja kāds vēlas zāles pļāvēja motoru uzlikt uz krieva kājas, par simbolisku samaksu var pārdot Priboi, kāja ir praktiski jauna, darbojies max 15h, ir neitrāls un uz priekšu.
12.februāris 2015, 10:18 | links
 
Ar to merkuru tāpat kā ar veco Družbu jāapietās,skatos.
Cik es zinu tie visi motorīši ir jau auksti piestrādāti,var maukt uzreiz. Un regulējuns ar ir uz treknāku maisijumu.
Kurrsh ir licis 4taktu dzinēju(zāles pļāvēja)kādam krievu laivas motoram?
12.februāris 2015, 09:55 | links
 
Taka esmu izvēlējies iegādāties merkury 3,5 vai kāds jau iepriekš nepastāstītu kā iebraugt labāk motoru un veikt apkopes jo katru reizi jau negribas viņu uz Rīgu sūtīt gribas pašam ar visu tikt galā...varbūt ir kādi knifi kam japievērš uzmanība ,jo tas man būs pirmais laivas motors. Jau iepriekš paldies

Lauritio, 4.februāris 2015, 00:54


Uz ezera arī piebrauksi. Pirmās 2 stundas tukšgaitā īslaicīgi nedaudz paceļot apgriezienus. Tad 10 stundas pie ieslēgta roba arī nedaudz paceļot apgriezienus.
Atlikušās 8 stundas apgriezienus var pacelt līdz maksimumam ne ilgāk pār 5 minūtēm.
Jaunam motoram defekti pirmkārt izlien uzreiz lai nezaudētu garantiju pirmo apkopi noteikti izdari pie pārdevēja.
9.februāris 2015, 16:35 | links
 
Labs rits ! Vai SAE 80w 90 ella bus deriga motora reduktoram jau samera pavecam Yamaha 10hp divtaktniekam ?
7.februāris 2015, 07:35 | links
 
Es biju domājis šāda veida
https://www.youtube.com/watch?v=yvbdGZkTtsc
5.februāris 2015, 09:02 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager