Laivas un to motori

Andi. Ar īsāku piekabi mašīna dziļāk ūdenī jādzen. Var gadīties, ka izkāpjot no mašīnas uzreiz jākāpj ūdenī. Tas protams vietās kur sekli krasti. Nemākuļiem īsāka piekabe ātrāk "liksies šķērītē". Piekabe ir jāņem atbilstoši laivas izmēriem.

urmaas, 21.februāris 2015, 18:04

Nu urmaas,drusku pārcenties pamācībās.Uzzīmē uz lapas bildīti un paskaties.Laivas garums jau nesaīsinās,ja īsāka piekabe:)
22.februāris 2015, 10:25 | links
 
Leopolds. TIKKI ir citā cenu kategorijā. :)
Ir viens mīnus, neviss piekabei bet pašam, tad kad piemirstu izraut štepseli un ielaižu ūdenī, tad ar garantiju ir jāapmeklē tuvākais DUS, lai iegādātos lampiņas. Šamām ūdenī ir nelabs niķis uzsprāgt. :)
22.februāris 2015, 07:32 | links
 
Leopold,es divus gadus lietoju piekabi,kur laiva ar dzinēju kopā apmēram metru bija garāka par piekabi.Nekāda vaina,vienīgi jālieto tā zīme,ka pārsniedz gabarītus.
Man ir stiklaplasta laiva,varbūt piepūšamajai dzinējs šūposies,tiešām nezinu.

andis47, 21.februāris 2015, 16:41

Nemācīšu ja kas neņemat vērā, bet man315 laiviņa, ielieku savā piekabē un miers , lieku 20 cm no bagažnieka aizmugures un nav problēmu , sanāk ka pa piekabes aizmuguri kādi 10cm pār iet...gaismas redzamas un numurzīme ar par ko Liepājā piekasas...tas tā starp citu
22.februāris 2015, 01:39 | links
 
p.s. Neiesaku ņemt ar torsionu amortizāciju, it sevišķi salīdzinoši vieglai guminiecei, piekabe lēkās kā puņķis uz drāts :(

JIG.LV, 21.februāris 2015, 11:40

Šoreiz gan nepiekritīšu
22.februāris 2015, 01:33 | links
 
Nu dikti jau man nepatīk tas noņemamais bamperis. Tikki ar visiem lukturiem laiž ūdenī un ar laiku uz lediem var nomainīt kad norūsēs, Respo vispār smuki atlokās. Bet RB jāskruvē jāvieno un atkal jāskrūvē:(

Leopolds, 22.februāris 2015, 00:22
tas tā pārdomas brīdis taisi piekabi kādu gribi reģistrē Lietuvā jo viņi ar reģistrē tādas un pēc tam pāreģistrē uz Latvijas numuriem...protams ar gaismām vismaz jābūt nevis taka pie mums tas vispār nav iespējams
22.februāris 2015, 01:30 | links
 
Jā labi ka man nav jūsu problēmas...bet man ir cita ,motoru iegāde...laivu kamēr jauns vienkārši uzmetu uz piekabi, bet ar motoru gan nevaru izlemt un laika nav palicis daudz...ja kāds ko grib ieteikt tad motors domāts amber 315 un Liepājas rajonam...
22.februāris 2015, 01:25 | links
 
Nu dikti jau man nepatīk tas noņemamais bamperis. Tikki ar visiem lukturiem laiž ūdenī un ar laiku uz lediem var nomainīt kad norūsēs, Respo vispār smuki atlokās. Bet RB jāskruvē jāvieno un atkal jāskrūvē:(
22.februāris 2015, 00:22 | links
 
Ieskaties šeit:
http://www.russobalt.lv/index.php?lang=lv&id=19&show=141
21.februāris 2015, 23:40 | links
 
Tas gan, urmaas! Mēģināšu, bet tik vienkārši jau nebūs... Piem šai 5m piekabei pietrūks viens priekšējais traverss, kur to reiku stiprināt. Vai arī kronšteins būs vajadzīgs nestandarta
http://www.respo.lv/700V501L199
21.februāris 2015, 23:21 | links
 
Reikas ar visiem kronšteiniem vari pasūtīt atsevišķi. Aptuvenā cena būtu tuvu pie 150 jurīšiem.
21.februāris 2015, 22:43 | links
 
Ok! Būs Tiki jāiebrauc. Nu dikti jau vajadzētu Tiki 500 sarunāt:)
Īstenībā arī Respo nav 5m modeļa ar reikām. Max 440 ko pagaidām esmu redzējis.
21.februāris 2015, 22:40 | links
 
Leopolds.
Šūpole visādā gadijumā netraucē. Tā pat reizēm seklākās vietās palīdz. Ja pārvadāsi pūsli, tad ieteiktu jemt piekabi ar "reikām". Stabilāks atbalsts tomēr. Pats ar piekabi pārvadāju pūsli uz kura ir 15 lopiņu dzinējs. Galīgi neredzu nepieciešamību pēc papildus atbalsta motoram.
p.s.
Salīdzinoši bieži braukāju uz Ventu/Pāvilostu un Liepāju. Tas ir +/- 500km ar kapeikām turp atpakaļ.
21.februāris 2015, 22:04 | links
 
3. Visādos video esmu redzējis kā stiprina motorus, bet varbūt tas tiešam nav vajadzīgs, ja motors stāv vertikāli?
Ja stāv kaut nedaudz ieslīpi, tad gan noteikti vajadzētu.

Leopolds, 21.februāris 2015, 21:51


Man īsti nav pieredzes, visi mani motori ar ar hidraulisk-elektrisko trimu, viņiem ir speciālas atdures "ļipiņas" uz kurām nodiksējoties motors nav
90 grādos pret zemi, bet gan slīpi ~45. tur biki cita tēma, lai noņemtu slodzi no hidraulikas. Mehāniskas pacelšanas gadījumā arī kaut kādam konkrēta stāvokļa foksatoram būtu jābūt, leņķis , manuprāt nav principiāls.
21.februāris 2015, 21:59 | links
 
Motoriits 20zs un nost noteikti negribu ņemt, Andi!
Urmaas истену глаголит par garumu......
Jig
1.Tam Respo 440 vinča bija gandrīz uz max. Vēl kādus 10 cm varēja pabīdīt un vēl 10 cm ja saīsina to purna kronšteinu(atduri).
2. Ja šupoles var būt noderīgas, tad ok, lai būtu.
3. Visādos video esmu redzējis kā stiprina motorus, bet varbūt tas tiešam nav vajadzīgs, ja motors stāv vertikāli?
Ja stāv kaut nedaudz ieslīpi, tad gan noteikti vajadzētu.
21.februāris 2015, 21:51 | links
 
Motoriits 20zs un nost noteikti negribu ņemt, Andi!
Urmaas истену глаголит par garumu......
Jig
1.Tam Respo 440 vinča bija gandrīz uz max. Vēl kādus 10 cm varēja pabīdīt un vēl 10 cm ja saīsina to purna kronšteinu(atduri).
2. Ja šupoles var būt noderīgas, tad ok, lai būtu.
3. Visādos video esmu redzējis kā stiprina motorus, bet varbūt tas tiešam nav vajadzīgs, ja motors stāv vertikāli?
Ja stāv kaut nedaudz ieslīpi, tad gan noteikti vajadzētu.
21.februāris 2015, 21:51 | links
 
Paldies par ieteikumiem,JIG
Tiki izskatas laba un gribēju pie viņiem arī iebraukt paskatīties.
Klau, vai gumijas laivai tās šūpoles reali palīdz ielaist/izcelt piem seklūdenī? Un vai var pret viņām atbalstīt motora kāju?
Redzēju Respo 4,4m piekabi ar 4,2m laivu un izskatījās kad tādai laivai vajag 5m piekabi, jo liela pārkare. 4.5m jau drusku garāka, bet tikai drusku...
Tikki piekabe ir arī krietni šaurāka - nepilni 1,6m. Nezinu vai 2.05m platai laivai būs ok

Leopolds, 21.februāris 2015, 14:49


1. Tu ņem vērā tādu lietu, ka vinčas "tornis" pēc būtības vairumam modeļu ir pārskrūvējms kurā vietā vajag, attiecīgi to pieliekot tuvākā pie āķa iegūst vairāk vietas.
2. "Šūpoles" ir laba lieta, bet vairāk tās noder tieši seklā vietā uzvilkt laivu uz piekabes, nostumt nost ta plus mīnus var vienmēr. Tiesa gan gumijas laivai, tas mazāk aktuāli, to ar spēku vilkt nedrīkst, jāpiedomā lai nesačakarētu PVC.
3. Reāli nekādas atdures motoram parasti neizmanto, tas brīvi kārājas pāŗ piekabes galu. Kas Tevi satrauc? Piepušamo laivu, kas piestiprināta pie purna un nodošināta ar 2 štropēm ļoti grūti kaut kā atraut nost. Savukārt motora trancim pašam par sevi izturības rezerve ir pietiekoši augsta, ūdenī tam
jāiztur daudz lielākas slodzes nekā braucot uz piekabes. Protams, ja esi izdomājis uz laivas uzkārt
tai neadekvāti lielu un smagu motoru, tad nekas labs nesanāks ne uz piekabes, ne uz ūdens. Busham 420 laikam 30 vai 35 zirgi bija max paredzēti.
21.februāris 2015, 19:39 | links
 
Andi. Ar īsāku piekabi mašīna dziļāk ūdenī jādzen. Var gadīties, ka izkāpjot no mašīnas uzreiz jākāpj ūdenī. Tas protams vietās kur sekli krasti. Nemākuļiem īsāka piekabe ātrāk "liksies šķērītē". Piekabe ir jāņem atbilstoši laivas izmēriem.
21.februāris 2015, 18:04 | links
 
Man gan šķiet otrādi,ka no īsākas piekabes vieglāk ielaist laivu.Metru pastum,viņa sasverās un aizmugure jau ūdenī.Arī manevrēt ar īsāku piekabi vieglāk.
Cik Tev liels tas dzinējs?Varbūt vari ņemt nost,kad pārvadā?
21.februāris 2015, 17:53 | links
 
Andis47
Mani tiešām uztrauc tā dzinēja šūpošanās. Varbūt ja nav nemaz tik traki, nezinu. Bet labāk jau būtu, ja varētu nostiprināt.
Bet jebkurārā gadījumā, no garākas piekabes ir vieglāk laivu nolaist un lielākas iespējas, kad perspektīvā mainot laivu, nebūs jāmaina arī piekabe.
Urmass , par amortizāciju ir sen jau izlemts - amortizatori un lāgas
21.februāris 2015, 17:46 | links
 
p.s. Neiesaku ņemt ar torsionu amortizāciju, it sevišķi salīdzinoši vieglai guminiecei, piekabe lēkās kā puņķis uz drāts :(

JIG.LV, 21.februāris 2015, 11:40

Nepiekrītu. Zinu ko saku jo pats ari pūsli pārvadāju uz piekabes. To, ka šamā tukša lēkā tas tiesa. :)
21.februāris 2015, 17:27 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager