Laivas un to motori

ja jau biji teicamnieks, tad vajadzētu zināt kas ir AMP...

lacuks007, 12.aprīlis 2015, 09:44

Otrā galā ZMP...
12.aprīlis 2015, 09:50 | links
 
ja jau biji teicamnieks, tad vajadzētu zināt kas ir AMP...
12.aprīlis 2015, 09:44 | links
 
guntarskl
BrunoL, oktāna skaitlis ir degvielas sadegšanas ātrums.
Atceries, ja moskvičam ielēja degvielu ar lielāku oktāna skaitli, tad bija jāgriež vēlāka aizdedze, savādāk notika detonācija dēļ agras aizdedzes. A tas tāpēc ka degviela sadeg par ātru un sit atpakaļ virzuli. Ja aizdedz ir par vēlu, tad degvielas uzliesmojums daļēji aiziet izplūdē, motors karst un nav jaudas.
--------------------------------------
Nu gan guntarski ir nodemonstrējis savu nezināšanu. Ar oktāna skaitli apzīmē degvielas pašaizdegšanās līmeni spiediena ietekmē motora cilindrā. Jo mazāks ir šis oktāna skaitlis, jo pie mazāka spiediena notiek degvielas pašaizdegšanās saspiešanas kamerā, vai, tā saucamā, detonācija. Tas ir tad, kad virzulis nav sasniedzis augšējo nāves punktu un degviela aizdegas pati no sevis, nevis dzirksteles, kloķvārpsta tiek griezta pretēji tās vajadzīgajam griešanās virzienam un līdz ar to nodarīts kaitējums dzinējam. Mācīties vajag, zēniņ, nevis tiražēt muļķības.

krumujancis, 11.aprīlis 2015, 23:02


Labi labi:))) man ta pilnīgi poh, ka jums degviela pati aizdegas pirms virzļa nāves punkta:D
12.aprīlis 2015, 09:29 | links
 
Oktānskaitlis. Tas atspoguļo benzīna īpašību sadegt iekšdedzes dzinējā bez detonācijas. Detonācija – tā ir spontāna un priekšlaicīga benzīna tvaiku maisījuma ar gaisu sadegšana ne no sveces dzirksteles, bet no spiediena un cilindra karstajām daļām. Izturību pret šādu spontānu sadegšanu nosaka oktānskaitlis. Oktānskaitli nosaka ar divām metodēm: ar motora metodi (raksturo braukšanu pilsētas apstākļos) un ar pētniecības metodi (automaģistrāles apstākļos). Jo augstāka ir šī vērtība, jo augstāka saspiešanas pakāpe var būt dzinējam un jo augstāka ir tā jauda. Atkarībā no oktānskaitļa benzīni sadalās pēc markām. Piemēram, marka 95 nozīmē, ka izturība pret detonāciju nav mazāka par 95. Jau vairāk nekā 5 gadus oktānskaitļa paaugstināšanai netiek izmantota etilēšana (tetraetilsvins). Tā vietā benzīnam ar augstu oktānskaitli tiek izmantots metil-tetra-butil-ēteris (MTBE). Tā oktānskaitlis ir 118, bet benzīnā tā saturs nepārsniedz 7-10%. Jāpievērš uzmanību tam, ka šādu benzīnu nedrīkst ilgi glabāt nenoslēgtā tarā, jo lielākā daļa MTBE izgaros.
11.aprīlis 2015, 23:20 | links
 
guntarskl
BrunoL, oktāna skaitlis ir degvielas sadegšanas ātrums.
Atceries, ja moskvičam ielēja degvielu ar lielāku oktāna skaitli, tad bija jāgriež vēlāka aizdedze, savādāk notika detonācija dēļ agras aizdedzes. A tas tāpēc ka degviela sadeg par ātru un sit atpakaļ virzuli. Ja aizdedz ir par vēlu, tad degvielas uzliesmojums daļēji aiziet izplūdē, motors karst un nav jaudas.
--------------------------------------
Nu gan guntarski ir nodemonstrējis savu nezināšanu. Ar oktāna skaitli apzīmē degvielas pašaizdegšanās līmeni spiediena ietekmē motora cilindrā. Jo mazāks ir šis oktāna skaitlis, jo pie mazāka spiediena notiek degvielas pašaizdegšanās saspiešanas kamerā, vai, tā saucamā, detonācija. Tas ir tad, kad virzulis nav sasniedzis augšējo nāves punktu un degviela aizdegas pati no sevis, nevis dzirksteles, kloķvārpsta tiek griezta pretēji tās vajadzīgajam griešanās virzienam un līdz ar to nodarīts kaitējums dzinējam. Mācīties vajag, zēniņ, nevis tiražēt muļķības.
11.aprīlis 2015, 23:02 | links
 
Lejat 98 vai 95 un braucat. Nav vairs nekādi padumjie laiki. Ja motoram nav nekādi līkroči tikuši klāt un benža stāvejusi hvz cik ilgi kanniņā, tad visam jābūt stīgā. Lej un brauc. Nevis domā kā motoru izķidāt. Vairums domā, ka ir gudrāki par inženieriem un pēc tam visādi stulbi jautājumi rodas un nākamie īpašnieki domā, ka motors sū.
11.aprīlis 2015, 14:24 | links
 
Bruno, es biju teicamnieks auto uzbūvē:)
Slinkums rakstīt gari.....
11.aprīlis 2015, 10:19 | links
 
Vēl būtu super ja kāds pateiktu vai var mucā ar piebraukt motoru vai ar pa ezeru būs javizinās bez kātiem rokā, kā labāk???

Lauritio, 10.aprīlis 2015, 21:59


Muca nav tas labākais variant jo motoru vajag piebraukt pie noteiktas slodzes un dažādiem apgriezieniem.
Cik tā darba ielaist laivu ūdenī un pētot dabu un pavasari to iebraukt:)
11.aprīlis 2015, 10:03 | links
 
BrunoL, oktāna skaitlis ir degvielas sadegšanas ātrums.
Atceries, ja moskvičam ielēja degvielu ar lielāku oktāna skaitli, tad bija jāgriež vēlāka aizdedze, savādāk notika detonācija dēļ agras aizdedzes. A tas tāpēc ka degviela sadeg par ātru un sit atpakaļ virzuli. Ja aizdedz ir par vēlu, tad degvielas uzliesmojums daļēji aiziet izplūdē, motors karst un nav jaudas.

Principā, jebkuram motoram var liet jebkuru oktāna skaitli, tikai pareizi jāregulē aizdedze.
Es ar braucu astoņdesmitajos ralli ar žigu, ja nevarēja dabūt simto, tad paši ķīmiķojām, lējām klāt Mažeiķu svinu....

guntarskl, 10.aprīlis 2015, 16:36

Zoni,iesaku pastudēt tehnisku literatūru.
Par pad.laikiem.Žiguļiem un Moskvičiem lika papildus galvas blīves lai samazinātu kompresijas pakāpi un varētu darbināt ar zemāka oktāna skaitļa benzinu.Konkrēti lai A92 aizstātu ar A76 Jo ne vienmēr A92 bija pieejams un A76 tirgoja pa 3rbļ kannā(20L)katrs kolchoza šoperis.Bija laiks,kad ielēja tā pat,par velti.
Ja motoru forsē,tam"sēdina galvu",tas ir palielina kompresijas pakāpi,samazinot cilindra(u)tilpumu un to darbina ar augstāku oktāna skaitļa degvielu.
Sākumskolas kurs iekšdedzes dzinējam.
10.aprīlis 2015, 23:39 | links
 
tad jau laikam būs japavad viena diena uz ezera bez kātiem laivā, tā būs pirmā un pēdējā reize...
10.aprīlis 2015, 23:29 | links
 
Tā kā ātrumu tāpat vajag variēt, tad neredzu jēgu to darīt mucā.

Nicknice, 10.aprīlis 2015, 22:49

Laba piebilde :) ... Kad jaunu mašīnu nopērkat arī piebraukājat ar 1 ātrumu ?
10.aprīlis 2015, 23:22 | links
 
Tā kā ātrumu tāpat vajag variēt, tad neredzu jēgu to darīt mucā.
10.aprīlis 2015, 22:49 | links
 
Vēl būtu super ja kāds pateiktu vai var mucā ar piebraukt motoru vai ar pa ezeru būs javizinās bez kātiem rokā, kā labāk???

Lauritio, 10.aprīlis 2015, 21:59
Var ar mucā, ja nav nekas lielāks, es piebraucum 2*2 m dzelzs rezeruārā, ūdens gan tāds biški zilāks paliek..

nezinitis123, 10.aprīlis 2015, 22:08

Tad jau jaieliek šļūtene lai ik pa laika ūdens nomainas un neuzsilst
10.aprīlis 2015, 22:24 | links
 
Vēl būtu super ja kāds pateiktu vai var mucā ar piebraukt motoru vai ar pa ezeru būs javizinās bez kātiem rokā, kā labāk???

Lauritio, 10.aprīlis 2015, 21:59

Var ar mucā, ja nav nekas lielāks, es piebraucum 2*2 m dzelzs rezeruārā, ūdens gan tāds biški zilāks paliek..
10.aprīlis 2015, 22:08 | links
 
Vēl būtu super ja kāds pateiktu vai var mucā ar piebraukt motoru vai ar pa ezeru būs javizinās bez kātiem rokā, kā labāk???
10.aprīlis 2015, 21:59 | links
 
Vīri, nēesat kāds provējis šos trimmerus? - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/engines/anhgm.html
10.aprīlis 2015, 21:51 | links
 
Svarīgi ir neliet vecu benzīnu. To labāk izgāst autiņā un nopirkt svaigu.
10.aprīlis 2015, 21:18 | links
 
Merkyri 3,5 ceļo jau pie saimnieka nākamnedēļ būšot klāt Hip hip urā
10.aprīlis 2015, 18:05 | links
 
BrunoL, oktāna skaitlis ir degvielas sadegšanas ātrums.
Atceries, ja moskvičam ielēja degvielu ar lielāku oktāna skaitli, tad bija jāgriež vēlāka aizdedze, savādāk notika detonācija dēļ agras aizdedzes. A tas tāpēc ka degviela sadeg par ātru un sit atpakaļ virzuli. Ja aizdedz ir par vēlu, tad degvielas uzliesmojums daļēji aiziet izplūdē, motors karst un nav jaudas.

Principā, jebkuram motoram var liet jebkuru oktāna skaitli, tikai pareizi jāregulē aizdedze.
Es ar braucu astoņdesmitajos ralli ar žigu, ja nevarēja dabūt simto, tad paši ķīmiķojām, lējām klāt Mažeiķu svinu....
10.aprīlis 2015, 16:36 | links
 
Par to moskviču mazliet nošāvi greizi, nebūs īsts salīdzinājums jo esmu ar viņiem savā laikā gonkojis un 98.bija kā medus maize kuru varēja ar lielām grūtībām dabūt par taloniem kurus deva Dosafam un ministru garāžām, par lodlampām nezinu jo suķus neesmu audzējis.:))
10.aprīlis 2015, 15:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager