Laivas un to motori

Ko teiksiet par otland 285cm laivu?
23.maijs 2015, 14:23 | links
 
Holmz,Tev vajag dzenskrūvi ar lielāku soli.
Bet vēl gribēju uzprasīt,vai Tavam dzinējam ir eletriskais trims un vai Tu to izmanto?
23.maijs 2015, 10:33 | links
 
Nu nevajag būt baigam spečukam:)! Jāņem nākošā dzenskrūve! Tās dzenskrūves kuras stāv uz motoriem, tas ir tāds vidējais lielums, no laivas svara, lieluma utt pašam jāpiemeklē optimālākā dzenskrūve!
23.maijs 2015, 09:25 | links
 
Diez vai te baigie spečuki atradīsies... Man jau liekas ka vajag dzenskrūvi ar lielāku soli, bet vēl labāk pajautā vai nav kādam tāds pats motors kā tev un vai nevar aizņemties kādu citu dzenskrūvi notestēt...
23.maijs 2015, 00:49 | links
 
Vīri man jautājums par laivu un skruves izmēru vai kāpi. Respektivi man ir 60 HP motors un laiva sver ap 200 KG, kopā viss varētu but ap 400. Garums 4.75 un platums 1.85. Stiklašķiedra. Reali tai laivai var mierigi ari 40 kraut un 60 tur ir ar uzviju. Tad braucot liekas ka motoram baigā jauda un viņš to skrūvi reali izgriež pa maximumu, bet atrums nav tads ka gaidiju. Ja iedod grida no 60% uz 100% tad ruciens neželigs bet atrums mazāks nekā vajadzētu. Pie 6000 RPM, atrums ir ap 60, ap 4000 RPM ir ap 40 km/h un pateriņš ap 9l. Max 63 km/h izspiedu, bet bija jaiet 70+.
Pa lielam gribu zinat ko saka spečuki vai vajag lielaku skruvi vai skruvi ar lielaku kapi? Mana doma ka vajag jaudigaku skruvi, tad ar mazaku abarotu ies atrāk un mazāk zupu rīs
22.maijs 2015, 23:28 | links
 
var
21.maijs 2015, 08:47 | links
 
Man tāds padumjš + praktisks jautājums. Divtaktu eļļa, kas paredzēta motoriem ar eļļas iešprici. Viņu tak bez problēmām var lietot arī maisījumā ar beznīnu priekš parasta divtaktera, vai ne?
21.maijs 2015, 08:26 | links
 
Šķiet kādu gadu atpakaļ jau bija polemika par šo jautājumu - cilvēks bija uzkarinājis 15hp motoru airu laivai pamēģināšanai un lielā ''cukā'' bija uzrāvies policijas kontrolei. Cik sapratu no paša mēģinātāja rakstītā - ''prieks'' maksājis ap 200Ls.

skiperis, 20.maijs 2015, 22:28

Sods bija tieši par ko? Par to, ka airu laiva vai par to, ka bez vadītāja apliecības? Kas domāts ar "cukā"? Ātrums vai alkohola reibums?
21.maijs 2015, 08:24 | links
 
Šķiet kādu gadu atpakaļ jau bija polemika par šo jautājumu - cilvēks bija uzkarinājis 15hp motoru airu laivai pamēģināšanai un lielā ''cukā'' bija uzrāvies policijas kontrolei. Cik sapratu no paša mēģinātāja rakstītā - ''prieks'' maksājis ap 200Ls.
20.maijs 2015, 22:28 | links
 
Ne tikai grib, brauc ar' :)
20.maijs 2015, 22:13 | links
 
:) bet ar laivam grib braukt...
20.maijs 2015, 21:54 | links
 
2x andri - ja neesi pamanījis, te tiek diskutēts par noteikumu niansēm, kuras ne vienmēr ir uzreiz saprotamas. Un ne jau visi te skries grāmatu pirkt, lai noskaidrotu dažus elementārus jautājumus, vieglāk ir pajautāt, tam arī forums domāts.
20.maijs 2015, 21:32 | links
 
Cilvēki, es brīnos. Jau kuro gadu no vietas viens un tas pats jautājums - riņķi,tiesības u tt vajag? kad vajag? varbūt nevajag?
Risinājums visiem jautājumiem:
1.nopirkt grāmatnīcā grāmatu "Noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos"
2.ja slinkums lasīt tāpat, turēt to blakus WC podam, katru reizi pie lielās vajadzības grāmataiņa tiks lasīta un tajā atrastas visas atbildes uz šeit uzdotajiem jautājumiem un vēl daudzas līdz šim nezinātas lietas.
3. pēc grāmatas izlasīšanas - caur med apskati uz CSDD eksāmenu un vēlāk pēc vadītāja apliecības.
Ja kāds vēl kko nav sapratis, rakstīt private.
20.maijs 2015, 15:33 | links
 
Man liekas ka no 12m ja nemaldos:)
20.maijs 2015, 05:02 | links
 
Ziņkāre liek pajautāt- sakiet, lūdzu, no cik sākas kuģis?
19.maijs 2015, 21:58 | links
 
Tad būtībā sanāk, ka piekarināmais motors līdz 50 zs var būt nereģistrēts CSDD. Vismaz nav jābaidās lietot no rokas pirktu vecu motoru bez doķiem.
19.maijs 2015, 21:32 | links
 
sorry, tā bija vecā redakcija. Lūk ir jaunā:
http://likumi.lv/doc.php?id=173025
piektais punkts.
19.maijs 2015, 15:18 | links
 
Pats esmu garāžu kooperatīvā sarkandaugava, tur vietējie čaļi, lai apietu čakaru kāds tas ir lai piereģistrētu piem.pārpirktu krimu, kuram papīru vnk nav, to piereģistrē kā pašbūvētu airu laivu. Uzliek 20, 30, 40 lopiņus un braukā. Policija mūs tur apstādina ļoti bieži, pajautā papīrus, ir bijis kad kādam liek arī trubā iepūst, bet ar to arī viss beidzās.
19.maijs 2015, 14:57 | links
 
respektīvi sanāk, ka ja Tev ir airu laiva, tad 5dienu laikā pēc lielāka motora iegādes, Tev tā ir jāpārreģistrē par motorlaivu, bet tai pat laikā, ja esi īslaicīgi uzlicis lielāku motoru, tad tas nav jādara. Arī reģistrēta airu laiva skaitās kā kuģošanas līdzeklis
19.maijs 2015, 14:55 | links
 
Tas ko tagad atradu, tad manuprāt runa ir par šo likumu:
http://likumi.lv/doc.php?id=82816
un šo punktu:
9. Kuģošanas līdzekļa īpašnieks (valdītājs) reģistrē kuģošanas līdzekli CSDD piecu dienu laikā pēc tā iegādes vai ievešanas no ārvalsts. Ja mainās vismaz viens no reģistrējamiem tehniskajiem datiem, kā arī dati par īpašnieku (valdītāju) vai reģistrācijas apliecībā norādīto turētāju, piecu dienu laikā pēc attiecīgajām pārmaiņām tās reģistrē. Pārmaiņas nav jāreģistrē, ja kuģošanas līdzeklim īslaicīgi tiek izmantots cits uzkarināmais motors (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW. Ja kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir 36,8 kW vai vairāk, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu reģistrācijas apliecību.
19.maijs 2015, 14:52 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager