Laivas un to motori

Kāds ir ar amber 315 jūrā laidies varbūt kāds var pateikt kā jūras viļņos uzvedas???
4.jūnijs 2015, 17:03 | links
 
artig

Par to Zebec Seabon nezinu, bet man arī tajā pašā Laivu namā pagājušajā gadā pavasarī saslavēja kā ļoti labu HIBO SEABON laivu (Bush materiālu analogs) un nenožēloju, ka paņēmu. Paskatījos mājas lapā, ka ZEBEC SEABON - izskatās ļoti līdzīga.
Laiva sevi attaisno un nekādas problēmas nav bijušas, viss nostrādāts ļoti kvalitatīvi, plus vēl 5 gadu garantija.
Par garumu gan - ja kādreiz domā copēt divatā, tad manējā 3.30 m jau liekas par mazu un neieteiktu ņemt mazāku izmēru. Trancis vēl saīsina laivas izmantojamo platību par aptuveni 50 cm.

Zebecam skatos, ka mīnuss būs tas, ka nevar bīdīt sēžamos kā grib, tas ir svarīgi, ja laivā būs vairāk cilvēku un pārvietojies ar motoru vai ar airiem.
HIBO SEABON sēžamajiem galos ir turētāji no alumīnija, salīdiznot citām laivām, tie turētāji ir no plastmasas un ātri salūzt.

Papildus bonusi - priekšgalā ir enkura rullītis un laivas apakšā uz vietām, kuras vairāk nodilst ir papildus cietāks materiāls, priekšgals nedaudz apaļāks, kā rezultātā plašāks priekšgals un vairāk vieta.

Nu tā kaut kā - mans subjektīvais viedoklis.
4.jūnijs 2015, 16:32 | links
 
Liels paldies visiem par noderīgo informāciju!
4.jūnijs 2015, 14:43 | links
 
Artig
Par transportēšanu ar tranča riteņiem nezinu, čalim ir 360 Bush ar 5 motoru un pričendāļiem , uztaisīti ratiņi uz 2iem riteņiem un stumj uz jūru (Saučos) ap 500m ar visiem pričendāļiem i viens mierīfi to var izdarīt.
4.jūnijs 2015, 13:46 | links
 
Man ir Zebec Seabon 290S. Manuprat laiva laba, vizuali apskatot Bush un Dulkan, Zebec izskatas mazliet kvalitativaka, stiprak buveta. Zebec Seabon ir lielaki baloni salidzinot ar tada pasha izmera citu kompaniju laivam (42 cmt vai 45cmt diametrs, isti neatceros), cietaa grida, piepushamais kilis. Zebec laivas razho Dienvidkoreja un laikam vinjiem ir ari rupnica Kanada. Patreiz skiet Laivu nama ir tieshi atlaides uz ZEBEC laivam, ja laiva patik, tad var ``nemt ciet``, kvalitate ir atbilstosha. Pirku savu laivu 3 gadus atpakal lietotu, laiva 2007 gada, lidz shim sudzibu nav. Un jaa, 290 cmt laivai ir paredzet max 15 hp dzineejs, man liekas,ka citaam taada izmeera laivam max dzineeja jaudas ir mazaakas.
4.jūnijs 2015, 13:40 | links
 
artig, ja gribi transportēt bez auto, tad nereāli, jo tos 100kg nevar noturēt! Mans kolēģis taisīja tā, lai riteņi ir pa vidu (~ līdzsvars) un laiva ~50kg un tad vienam grūti- divatā normāli!! Ja ar auto, tad jo lielāki riteņi un gludāks ceļš jo labāk!
4.jūnijs 2015, 10:56 | links
 
Vai kāds var pakomentēt par Zebec laivām,varbūt ir bijusi vai ir saskare ,man viņas salielīja,ka dikti labas esot,kvalitātes ziņā esot pārākas gan par Dulkanu, gan Bushu,cena arī visaugstākā no visām?Vēl viena interesējoša lieta ir transportēšana ar tranča riteņiem,attālums 700metru līdz ūdenim,pa asfaltu,plānotais svars laiva+motors un pričendāli ap 100kg,it kā daudz nav,bet kā ir praksē,tranča riteņi ir paaugsti,labas kvalitātes,nav bijusi saskare,tāpēc lūgums,ja kādam ir darīšana ar šādām lietām,palīdzēt ar noderīgu padomu!Paldies!
4.jūnijs 2015, 08:14 | links
 
kadas atsauksmes par motoru ''strela'' ''стрела''?
no ka var gredzenus dabut?
3.jūnijs 2015, 21:26 | links
 
Šodien laikam pa lēpēm izbraucot aizrāva ciet suzuki 2,5 dzesēšanu. Sāka gurt. Neko darīt kādi 2 km noīros līdz krastam. Man jautājums ko darīt situācijā kad notiek kas līdzīgs? Caurumiem priekšā it kā nekā nebija, iespējams ierāva dziļāk kādu gruzi. Vai uz ūdens ir iespējams šādā situācijā kaut ko iesākt? šobrīd iedevu meistaram lai paskata, kas pa vainu. Bet domāju, ka kāda ūdenszāle pielīda kaut kur priekšā.

edijsk, 2.jūnijs 2015, 22:09

2vas nedēļas atpakaļ izpildīju šo triku ar YAMAHA 2,5... sabijos nepajokam ,galvenais ļaut atdzist jo ar aukstu ūdeni var metāls plīst, es pēc 30 iedarbināju viss ok. bet stress labs ...

tataars_, 3.jūnijs 2015, 08:50

pēc uzbūves ar izplūdes gāzēm tiek iztīrīts ūdens piekļuves kanāls, tā kad 100% bez ūdens sanāk tik ar sūkņa defektu, kautko jau dzesē
3.jūnijs 2015, 08:53 | links
 
Šodien laikam pa lēpēm izbraucot aizrāva ciet suzuki 2,5 dzesēšanu. Sāka gurt. Neko darīt kādi 2 km noīros līdz krastam. Man jautājums ko darīt situācijā kad notiek kas līdzīgs? Caurumiem priekšā it kā nekā nebija, iespējams ierāva dziļāk kādu gruzi. Vai uz ūdens ir iespējams šādā situācijā kaut ko iesākt? šobrīd iedevu meistaram lai paskata, kas pa vainu. Bet domāju, ka kāda ūdenszāle pielīda kaut kur priekšā.

edijsk, 2.jūnijs 2015, 22:09


2vas nedēļas atpakaļ izpildīju šo triku ar YAMAHA 2,5... sabijos nepajokam ,galvenais ļaut atdzist jo ar aukstu ūdeni var metāls plīst, es pēc 30 iedarbināju viss ok. bet stress labs ...
3.jūnijs 2015, 08:50 | links
 
Šodien laikam pa lēpēm izbraucot aizrāva ciet suzuki 2,5 dzesēšanu. Sāka gurt. Neko darīt kādi 2 km noīros līdz krastam. Man jautājums ko darīt situācijā kad notiek kas līdzīgs? Caurumiem priekšā it kā nekā nebija, iespējams ierāva dziļāk kādu gruzi. Vai uz ūdens ir iespējams šādā situācijā kaut ko iesākt? šobrīd iedevu meistaram lai paskata, kas pa vainu. Bet domāju, ka kāda ūdenszāle pielīda kaut kur priekšā.
2.jūnijs 2015, 22:09 | links
 
Varbut kads var ieteikt elektromotoru prieks aluminija laivas ? Butu velams no budzeta gala, bet nu lai var reizi nedela izbraukt un velams, lai nenobruk sezonas laika...
2.jūnijs 2015, 21:36 | links
 
CopMan. Mana izglītība ir PTV Nr.57.Ērgļos. 1986.Papildus Rtu būvniecības fakultāte.2011. Un vēl dažas papildus. Dod man apkope būs.
28.maijs 2015, 23:51 | links
 
vai tiešām latvietim parastajam žēl padalīties ar informāciju?
Jeb arī NORmĀlu meistaru cito Rīgā nav?
28.maijs 2015, 22:48 | links
 
Reduktors nav jāpapildina, reduktorā eļļa ir jāmaina!
28.maijs 2015, 19:17 | links
 
Bruni. Degmaisijuma kvalitāte neregulējās, tas tiesa. Viņu var regulēt tikai tad, ja izurb rūpnīcas aizkausējumu, lai tiktu pie skrūves.
28.maijs 2015, 19:12 | links
 
Par mazo motoru apkopi X kompānijas mehāniķa teiktais:Nevizini savu pirdaku.Iedošu eļļu,nomanīsi pats.Uz jautājumu par regulēšanu,tik nosmēja:Tur nav ko regulēt. Jautāju:Kā nav?Tak ražotājs uz piestrādes laiku ir noregulējis treknāku degmaisījumu. Kādas muļķības!Tas neregulējas vispār.
Tā,kādas 7-8 sezonas purkšķinu ar airu aizstājēju,nomainu eļļu un papildinu reduktoru.
Neslēpšu,labprāt iesēžos kādā ātrlaivā.Bet.Kur tu aizskriesi?No sevis neaizbēgsi.Burtniekā savus punktus,tā pat palēnām,izčamdu.
P.S.
Varbūt,pat krietni vairāk,jo vecākam kļūstot,laiks skrien vēja spārniem.
28.maijs 2015, 18:49 | links
 
apkopes
28.maijs 2015, 17:25 | links
 
Par apkopēm:
Katrs velk deķīti uz savu pusi:))

http://www.boatshop.lv/?op=piegade
28.maijs 2015, 17:19 | links
 
Nn ja ir garantija un negribas to zaudēt tad apkopi vēlams pie dīlera.
28.maijs 2015, 16:41 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager