Laivas un to motori

pie tohatsu.lv, ja lapa nemelo, 5hp Toha ar ārējo bāku joprojām pa 999Eur. Pats uz tādu pārsēdos šopavasara no mazā Merka. Varu tikai to labāko teikt. Lec no pusapgrieziena, vienu rumpi paceļ glisē pirms pus gāzes. Ārējā bāka - milzīgs pluss - nav jāstaipa kanniņa un jālaistās uz ūdens.
5.jūnijs 2015, 10:32 | links
 
Domāju, ka jjanis nosauktie motori (Yamaha, Honda, Suzuki, Mercury, Marines, Tohatsu) visi ir diezgan vienlīdz labi. Atšķirība dizainā, gaumē, cenā. Galvenais laikā mainīt eļļu un pareizi ieziemot, saregulēt, tad kalpos un leks uz pusapgriezieniem ļoti ilgi.
5.jūnijs 2015, 10:28 | links
 
Jautājums zinošajiem.Mercury 5 zs iegādājos pagājušjā gadā , no sākuma auksts leca normāli, sezonas beigās auksts tā kā sāka negribēt lekt, iznāca paraustīt pavairāk. Iedevi iziemot pie dīleriem, aizrādija ka jālieto tikai 98 markas benzīns un veicot apkopi iztīrīja karbuartoru. Šogad atkal auksts sāk mēdīties un īsti negrib lekt. Jautājums- vai beidzot copi jāizbrauc karburators tukšs, līdz motors noslāpst, vai tas ir mazsvarīgi- vienkārši beigās aizgriež bākas krānu. Daži puiki aizrāda, ka neizbraudzot tukšu, ar laiku karburatorā izveidojas it kā nosēdumi un tad sākas iepriekš minētās problēmas..
5.jūnijs 2015, 10:26 | links
 
Mums yamaha 4hp ir bijis, nekādu problēmu, tad bija mercury 25hp - nekādu problēmu 5gadu laikā, lec no pus apgrieziena, un tagad yamaha 50hp arī nekāda vaina.
Un vispār mercury ļoti daudz ārzemēs izmanto (kaut tie paši kas lowrance pasākumos piedalās, pilnīgi visām laivām ir mercury dzinēji), pie mums LV vienkārši mazāk viņu izvēlas vai piedāvā.
5.jūnijs 2015, 09:58 | links
 
Sveiki,
Ja nu kādam interesē - ir dabonams Johnson 10zs, lai gan ražots tālajā 1976. gadā, bet darba kārtībā.
5.jūnijs 2015, 09:39 | links
 
urmaas
Nezinu vai tohatsis maz 2.5 zs ir 4takteris, lai varētu salīdzināt. 5niekus gan būtu interesanti abus variantus apskatīt. Vismaz servisos visi svēti ceļās un krīt sakot, ka motori vienādi.
5.jūnijs 2015, 09:15 | links
 
cik servisā sapratu, tad mercury un tohatsu viens un tas pats vien ir. tik bundžas un nosaukumi atšķiras. manam markūram lika tohatsu daļas.

marti, 5.jūnijs 2015, 08:33

Salīdzini dabā vienu un otru. Atšķirība ir kā P ar p. :)
Lielāko atšķirību jūt tieši mazie dzinēji ar rokas starterīti. :)
5.jūnijs 2015, 09:08 | links
 
jjanis
dikti dīvains tas sadalījums Tev. Ir arī kāds pamatojums? Īpaši jau tamdēļ, ka kā jau marti saka tohatsu un mercury ir vieni un tie paši motori. Man ir 2.5 tohatsis, ja nemaldos tad vismas 10 gadus. Pagaidām vienīgais ko esmu izdarījis, esmu nomainījis sveci.
Ja man būtu jāņem motors, es laikam sliektos uz divtakteri, ko diemžēl jaunu vairs nenopirksi, izņemot jaunos modeļus ar eļļas automātisko iemaisīšanu, vieglāks, ņiprāks, vienkāršāks.
5.jūnijs 2015, 08:54 | links
 
cik servisā sapratu, tad mercury un tohatsu viens un tas pats vien ir. tik bundžas un nosaukumi atšķiras. manam markūram lika tohatsu daļas.
5.jūnijs 2015, 08:33 | links
 
p.s
Man nav 5zs, bet gan ņiprāks. Bet tas lietas būtību nemaina. :)
4.jūnijs 2015, 23:10 | links
 
Ja man būtu jāizvēlas no 5zs, es ņemtu Tohatsu. Un tikai tāpēc ka viņi liekas ņiprāki un lielākas cerības dabūt glisē... t.i. ir kāds bonusa zirdziņš, kas var būt nozīmīgs turpmākajā lietošanā.

Leopolds, 4.jūnijs 2015, 22:43

Velviens ļoti būtisks pluss ir tas, ka nekad nav pievīlis. Lec kā suns pie kājas utt. :)
4.jūnijs 2015, 23:08 | links
 
mans subjektīvais 5 zs motoru reitings
1. Yamaha
2. Honda
3. Suzuki
4. Mercury/Marines
5. Tohatsu
4.jūnijs 2015, 23:04 | links
 
Kolēģis brauc ar Yamaha svilpodams, bet lai kā arī censtos divatā glisē nedabon. Laiva 325
4.jūnijs 2015, 22:47 | links
 
Ja man būtu jāizvēlas no 5zs, es ņemtu Tohatsu. Un tikai tāpēc ka viņi liekas ņiprāki un lielākas cerības dabūt glisē... t.i. ir kāds bonusa zirdziņš, kas var būt nozīmīgs turpmākajā lietošanā.
4.jūnijs 2015, 22:43 | links
 
Es neņemtu merkuri. Bet citiem tas patīk. Man nepatīk, ja motors nelec no pusapgrieziena.
4.jūnijs 2015, 22:37 | links
 
Paldies par padomiem. Gribētos jau 10 zs, tikai nav tikai gribēšanas jautājums:) Man jau sākumā likās, ka 2.5 zs būs ok, bet kad pabraucu pats sapratu, ka kaut kas pietrūkst. Lietotu arī negribas, parasti man neveicas ar ietaupīšanu un tāda superpiedāvājuma jau arī nav ...Apdomāšu.

Bet par markām - ir kāds viedoklis, kurš būtu labāks vai sliktāks?
4.jūnijs 2015, 22:25 | links
 
Aivar, klausi padomiem! Pilns ss.lv ar sludinājumiem par 2,5-5hp motoru pārdošanu. Ar 10hp divatā paskraidīsi ar baudu.
4.jūnijs 2015, 21:09 | links
 
Ņem Aivar uzreiz 10zs, jo ar 5 un 6zs 2atā un ar mantām būs problemātiski glisē dabūt. Ja arī tagad gribi tikai velcēt tad pēc pāris mēnešiem jau citādi domāsi.
Tiesības nav grūti nokārtot-tikai drusku jāpamācās....
4.jūnijs 2015, 20:11 | links
 
es laikam noliktu tiesības kamēr tas ir tik viegli izdarāms un ņemtu 6zs :)
4.jūnijs 2015, 19:46 | links
 
Ir doma iegādāties jaunu 5 zs motoru piepūšamajai laivai (Hibo Seabon, līdzīga Bush tipam, 3.3 m, pēc datiem var likt līdz 15 zs). Galvenokārt copei un divatā, gan pamētāt, gan pavelcēt, pārsvarā Lielupe.
Skatos Mercury, Suzuki, Tohatsu, Yamaha, tikai četrtaktu, tikai ar iebūvētu bāku. Vairāk sliecos uz Yamahu, bet tikpat labi izskatās arī pārējie...

Tad vēl - varbūt likt tiesības un paņemt kādu no šiem pašiem tikai 6zs, jo cenas atšķirība maza, bet vai tā starpība uz 1zs ir tik jūtama?

Padalieties lūdzu pieredzē kurš izmanto kādu no šiem. Kādi ir plusi vai mīnusi darbībā?
4.jūnijs 2015, 19:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager