Laivas un to motori

Dok. Ieskrūvē sveci no Gaz automobīļa. Ja nepalīdzēs, lai kāds speciālists paregulē karburatoru. Izklausās pēc pārbagāta degmaisījuma.
6.jūnijs 2015, 19:28 | links
 
Man arī ir labs komplekts. Dulkan 370+ Parsun 5zs.
Jau četri gadi strādā kā Šveices pulkstenis. Ķīna rullē.
6.jūnijs 2015, 19:25 | links
 
Par ķīniešiem parasti sliktas atsauces. Man PARSUN 5HP. Diži nesūdzos-vienīgi bieži jāpucē sveces-1-2 braucieni -svece ciet. Kas tas varētu būt? Servisā pabijis pulkāk reižu, bet viss esot O.K.
6.jūnijs 2015, 19:10 | links
 
alumīnijs korodē. bloks, galva, kāja utt.
6.jūnijs 2015, 18:18 | links
 
nu un kas tur slikts ja dzenāts sāls ūdenī?
6.jūnijs 2015, 18:09 | links
 
es kad pirku, aizvedu pie dilera uz apkopi, lai ari no paziņas , tomēr mierigak:)
6.jūnijs 2015, 13:21 | links
 
Protams tā ir laimes spēle. Motora vēsturi uzminēt neizdosies, vai dzenāts sāls ūdenī, vai bijis uzkarsēts utt. Man pašam paveicās, nopirku 5gadus lietotu suzuki no cilvēka kas tos ved no kaut kurienes un te tirgo,pats kautko viniem piečibina-ja vajag. Nu jau pāris gadus pa skaisto, nav bijušas nekādas problēmas. Bet savukārt paziņa meklē lietotu bet lētu,jau kādu ceturto motoru nopirka,problēma problēmas galā, nu un tādu arī cenšas pārdod un pērk citu, tāds ka loks starp tiem kas ir iegrābušies un tirgo nākošajam! Domāju ka tev jāņem kāds dzinēju lietpratējs līdzi, kurš tomēr var arī lietotam dzinējam ko noteikt uz vietas to apskatot.
6.jūnijs 2015, 10:43 | links
 
njā, informācija noderīga un daudz,paldies par to, bet izvēlēties nepaliek daudz vieglāk... kārdinājums jau ir uz tiem lielajiem, bet vēl uzklausīšu viedokļus.
Motors jāceļ iekš auto.
Nebiju aizdomājies par to ārējo bāku, ka atkrīt laistīšanās uz ūdens un copes pārtraukumi neīstās vietās un laikā, jo kanniņa jau vienalga rezerves jāņem līdzi.
Vai kādam ir pieredze ar lietotu pieminēto marku Tohatsu, Yamaha, Suzuki, Mercury motoru iegādi 5zs - 10 zs (domāju 5 - 10 gadi)? Kam jāpievērš uzmanība pie iegādes - vai arī laimes spēle? vai vērts?
5.jūnijs 2015, 23:25 | links
 
Ja vajag izvēlēties starp piecniekiem tad iesaku skatīties uz darba tilpumu,jo lielāks tilpums jo mazāk forsēts un būs ilgāks darba mūžs,tas vispār attiecās uz visiem maziem motoriem to saku kā motorists ar diezgan daudzu gadu pieredzi un Tohatsu un Mercury patiešām ir dvīņu brāļi tikai Mercury ir tendēts uz amērikas tirgu.
5.jūnijs 2015, 18:17 | links
 
Bet ģenerālais ieteikums būtu lieki neriskēt un ņemt 10 vai 15 zs motoru.

ivog, 5.jūnijs 2015, 12:33


Te nu jāskatās kā laiva/motors ir jāuzglabā/jātransportē. Ja garāža/piekabe, tad jāņem max, ko var pacelt finanses, ja bagažnieks/balkons/utt un jāpanēsā rokās katru reizi, tad jāņem max, ko var pacelt mugura :)
Manā gadījumā šie 5hp ir max, jo nez vai vairs dabūšu asaku tik veselu, lai bez riska kaut kur upmalā palikt salīkušam varēšu locīties ar 30+kg. diemžēl. un ar šādām problēmām cilvēku pietiek, tā kā arī tas aspekts jāņem vērā.
5.jūnijs 2015, 14:36 | links
 
Leopold, peldu ar mazo 2,85 grot pūsli, 3,3 noteikti, ka izceļ vēl vieglāk, bet ar diviem rumpjiem nav provēts, jo savu laivu uzskatu par vienvietīgu :)
5.jūnijs 2015, 14:32 | links
 
Oi, Sorry! Biju domājis Aivaram... Viņš meklēja 5 zs motorīti
5.jūnijs 2015, 13:47 | links
 
Man gluži nē, bet henryam gan :)
5.jūnijs 2015, 13:12 | links
 
To es Ivog arī mēģinu noskaidrot.... lai Arvim_an vieglāk pieņemt lēmumu .....
5.jūnijs 2015, 12:50 | links
 
Vai 2atā izceļ uz glisi?

Leopolds, 5.jūnijs 2015, 12:15


2-vatā ir stiepjams jēdziens. Svarīgs kopējais svars, te var sanākt gan 120kg gan 250kg :D Tā ir būtiska atšķirība. Bet "pa lielam" 5-nieks ir spējīgs uz glisi izcelt 1 cilvēku. Ja lielāka laiva un cilvēki nav pārāk "svarīgi", tad iespējams, ka aiziet glisē arī ar 2 deguniem. Bet ģenerālais ieteikums būtu lieki neriskēt un ņemt 10 vai 15 zs motoru.
5.jūnijs 2015, 12:33 | links
 
Kāda tev laiva martins_? Vai 2atā izceļ uz glisi?
5.jūnijs 2015, 12:15 | links
 
Vēl - nekad mūžā nevienu dzinēju neesmu "ieziemojis", vienīgais no daru - pavasarī nomainu eļļu reduktorā. Viss.
5.jūnijs 2015, 10:36 | links
 
Pilnībā piekrītu Marti. Par karburatora "izbraukšanu tukšu" - man jau gadus 10 ekspluatācijā ir 2 divtaktu dzinēji 5 zs un 50 zs. Nekad mūžā tādas izvirtības neesmu veicis, pārsvarā braucu ar 95 benžu, pēdējā laikā tik padzirdēju par to, ka 98 labāk. Degviela samaisīta pa pusgadam ir stāvējusi un pēc tam lietota utt. Abi lec bez problēmām.
5.jūnijs 2015, 10:34 | links
 
henry, pie mums ir "laba" degviela, labāk karbūzi kā otstojņiku neizmanto :)))
5.jūnijs 2015, 10:34 | links
 
man ir 5zs merkurs. tā kā ļoti bieži nebraucu, tad vienmēr izbraucu tukšu. atvienoju šļauku kādus 300m pirms galapunkta, izpurkšķinu visu. nezinu vai tas ko dod un ir pareizi, bet tā daru. iespējams, ka kāds man to tā ieteica, kad pirku. lec ļoti labi. vienīgi sācis dūmot, jo neieziemoju pāris sezonas un turēju mitrumā, aukstumā :(
5.jūnijs 2015, 10:32 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager