Laivas un to motori

Rozish
Es savai jaunajai laivai LATREX 490 uz etec 60 ZS motora sākumā uzliku dzenskrūvi 13,25 x 17 - 54 km/h ,
ar dzenskrūvi 13 x 19 - 57 km/h,
dzenskrūve 13 x 21 - 63 km/h
dzenskrūves daudz ko maina,
motora leņķis ar attiecīgo dzenskrūvi,
motora augstums ar attiecīgo dzenskrūvi un motora leņķi
viss iepriekšminētais attiecībā pret laivas noslogojumu un svara sadalījumu
pati laivas forma
un vel daduz visādu nianšu
19.augusts 2015, 12:04 | links
 
Paldies. Vel viens jautajums kurs ir atraks 5zs? Yamaha?

Rozish, 18.augusts 2015, 19:55


Ja starpība būs tad tikai pāris kilometru robežā un nedomāju ka tas ir ļoti svarīgi.
19.augusts 2015, 09:35 | links
 
Paldies. Vel viens jautajums kurs ir atraks 5zs? Yamaha?

Rozish, 18.augusts 2015, 19:55

Kā Tu domā, vai te kāds būtu testējis visus pieejamos 5 zs motorus uz ātrumu? Vispār jau pie vienādas motora jaudas ātrums atkarīgs no dzenskrūves "soļa" un tā, cik viņa piemērota konkrētajai laivai.
19.augusts 2015, 08:59 | links
 
Paldies. Vel viens jautajums kurs ir atraks 5zs? Yamaha?
18.augusts 2015, 19:55 | links
 
Pieciniekiem ir iespēja pieslēgt ārējo bāku.
arsiks, 17.augusts 2015, 20:55


Kā nu kuram, man piemēram ir 2-taktu Tohatsu, kuram šādas iespējas nav.
18.augusts 2015, 13:47 | links
 
Ko nozīmē labāks? Manuprāt var pilnīgi droši ņemt JEBKURU no normālajiem brendiem (Yamaha, Honda, Tohatsu, Suzuki, Mercury utt.), izņemot protams visādus parsuņus u.c. brīnumus. Vienīgais, ko varu ieteikt no savas pieredzes - izvēlēties dzinēju ar ārējo bāku nevis ar iebūvēto.

ivog, 17.augusts 2015, 09:33

Pieciniekiem ir iespēja pieslēgt ārējo bāku.
17.augusts 2015, 20:55 | links
 
Gandijam kaprona dūms smeķo,dažreiz kādu kaņepīti arī piejauc...A ko ,jūs pilnīgi neko?
17.augusts 2015, 20:43 | links
 
Ko nozīmē labāks? Manuprāt var pilnīgi droši ņemt JEBKURU no normālajiem brendiem (Yamaha, Honda, Tohatsu, Suzuki, Mercury utt.), izņemot protams visādus parsuņus u.c. brīnumus. Vienīgais, ko varu ieteikt no savas pieredzes - izvēlēties dzinēju ar ārējo bāku nevis ar iebūvēto.

ivog, 17.augusts 2015, 09:33

Viedi vārdi!(par bāku)
17.augusts 2015, 20:17 | links
 
Ko nozīmē labāks? Manuprāt var pilnīgi droši ņemt JEBKURU no normālajiem brendiem (Yamaha, Honda, Tohatsu, Suzuki, Mercury utt.), izņemot protams visādus parsuņus u.c. brīnumus. Vienīgais, ko varu ieteikt no savas pieredzes - izvēlēties dzinēju ar ārējo bāku nevis ar iebūvēto.
17.augusts 2015, 09:33 | links
 
labdien,a kurs bus labaks no 5 zs motoriem?
17.augusts 2015, 09:30 | links
 
Rozish,
tagad uz ūdens var uzmest aci uz kW kas rakstīti uz plāksnītes , tad " 5 " uzlīme nepalīdzēs.
17.augusts 2015, 08:54 | links
 
Vai motoram 6zs var braukt bez tiesibam?

Rozish, 16.augusts 2015, 18:01


pēc likuma nē ,bet var uzlīmēt 5zs
16.augusts 2015, 18:10 | links
 
Vai motoram 6zs var braukt bez tiesibam?
16.augusts 2015, 18:01 | links
 
Palūrēt noteikti vajag, es tik par vēl vienu variantu pieminēju.
Tāpat akurāti, bezmaz ar lākturīti, apskati vadiņu izolācijas, kur tās ar metālu saskaras vai ir pavisam tuvu, vai nav apkusušas. Ja ir apkusušas, gan jau motors bijis pārkarsēts.

To, cik cilvēki var pavirši būt pret lietotām lietām, ko pērk, pārliecinājos, kad pavasarī savu veco motorīti pārdevu.
Man gan nekā slēpjama ar nebija, bet kungs reāli ne uz ko pat nepaskatījās, iekrāva motoriņu un atdeva naudiņu...
14.augusts 2015, 13:09 | links
 
Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK.
ivog, 14.augusts 2015, 11:01
tad var būt arī tikko nomainīta, lai patiesība neredzās :)

martins_, 14.augusts 2015, 11:10

Nē, nu pie vēlēšanās jau var nospēpt daudz un dažādus defektus, bet tas nebūt nenozīmā, ka nevajadzētu pārbaudīt.
14.augusts 2015, 12:55 | links
 
Izskatās ka biedrs Gandijs, kā minimums, kapronu pīpē ;D
14.augusts 2015, 12:54 | links
 
:))) Vēl tikai zirga spēkus un zirgu sugas aizmirsi pieminēt
14.augusts 2015, 12:17 | links
 
5zs vienu mierīgi izceļ glisē, Ja vēl cāļa svarā (zem simta), tad vispār bez problēmām. Motoram nav ne vainas, ja pienācīgi uzturēts. Noteikti pie pirkšanas atskrūvē reduktora apakšējo skrūvi un paskaties kāda eļļa. Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK. Painteresējies kad mainīta - jāmaina 1x sezonā. Tāpat painteresējies, kad mainīts impelleris - jāmaina 1x3 gados.

ivog, 14.augusts 2015, 11:01


Vui, ku daudzi te var iebilst! Pirmkārt par cāļa svaru. Te ir ir ļoti svarīgi, vai tas ir pundurvistiņas vai strausa cāļa svars. Es uzskatu, ka vidējais cāļa svars ir neliels, ap 2kg. Taču skaidrs, ka mašķernieks ar tādu svaru laivu vadīt nevarēs. Tāpēc jārunā par maza auguma neresnu copmani. Abet, akal- nēsmu redzejis 5 kumeļspēku motoru, kurš nevarētu vienu strausu pacelt glisē, kur nu vēl mašķernieku. Otrais ir par metāla skaidiņām- skaidas rodas zāģējot. Bet akal- ar kādu zāģi zāģē. Lai eļļā redzētu skaidas, tas pa nakti, kad citi neredz, jāzāģē ar huskvarnu- ir tāds zāģis, ir arī muzikālā grupa, bet diezgan sūdīga, jo nevar vārdu ne vella saprast, bet tas zāģis nav grupa, vot, ja ar to zāģē motoru, tad pircējs var eļļā redzēt skaidas. Es gan neesmu redzējis, bet ticu, ka tādas reduktoros mēdz būt. Abet par impelleri (tas ir tas, kas ir Karlsonam uz muguras) man viedokļa nav gandrīz nemaz. Uzskatu, ka tas ir iedzimts- vai nu ir, vai nav.
14.augusts 2015, 12:09 | links
 
Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK.
ivog, 14.augusts 2015, 11:01

tad var būt arī tikko nomainīta, lai patiesība neredzās :)
14.augusts 2015, 11:10 | links
 
5zs vienu mierīgi izceļ glisē, Ja vēl cāļa svarā (zem simta), tad vispār bez problēmām. Motoram nav ne vainas, ja pienācīgi uzturēts. Noteikti pie pirkšanas atskrūvē reduktora apakšējo skrūvi un paskaties kāda eļļa. Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK. Painteresējies kad mainīta - jāmaina 1x sezonā. Tāpat painteresējies, kad mainīts impelleris - jāmaina 1x3 gados.
14.augusts 2015, 11:01 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager