Laivas motora akumulātors

Kur,kāds pa cik?!
K.ropli, nēēēnormāli smags. Dārgā gala Minkotas aķi esot daudz vieglāki pie vienādas jaudas. Kopumā aķis kā jau aķis.

Vispār ir aizdomas, ka tā ir "neizdevusies" partija, ko Minkota mēģina nogrūst austrumeiropā. Neizdevusies nevis tehniskā ziņā, bet noformējuma. Uz roktura ir poļu ražotāja Sznajder logotips un aķa krāsa ir 1:1 ar Sznajder Energy Plus. Līdzi nenāk nekāda apkopes grāmata. Bēt nu - cena par šitadiem gļukiem atbilstoša. Oriģinālais Sznajder maksā tikpat.
31.augusts 2015, 12:25 | links
 
kādas atsauksmes par Minn Kota DC110 akumulatoru? Cena jau liekas patīkama, bet vai akumulators ir labs? http://eboat.lv/lv/laivu-motori/akumulatori-un-aksesuari/minn-kota/dzilas-izlades-akumulators-minn-kota-eu-dc110-110ah
31.augusts 2015, 11:32 | links
 
paldies
11.maijs 2015, 09:43 | links
 
Par impulsa lādētājiem daudzi aķu speci slikti izsakās, saka ka tie grauj aķus, un saīsina to mūžu...!?

Jā it īpaši, ja viņi daudz, ko nesaprot, uz aķa ir uzrakstīts, kāds lādētājs viņam vaja'dzīgs, un ar kādu spriegumu tas jālādē, ja grūti to izlasīt, tad arī visu var sajāt, un nevajag lētos lādētājus pirkt.
11.maijs 2015, 08:53 | links
 
Ja skābes aķis normāli 100ah būtu lādēt ar desmito daļu ah, tas ir līdz 10A, līdz tas sasniedz att. blīvumu, vai temperatūru ne vairāk, kā 40C grādi!
Ilgums, dažkārt atkarīgs no izlādes, vai kvalitātes!
Par impulsa lādētājiem daudzi aķu speci slikti izsakās, saka ka tie grauj aķus, un saīsina to mūžu...!?
11.maijs 2015, 08:41 | links
 
Ja aķis ir 100 ah un lādētājs ir 4 amp stundas, tad tukšs aķis būtu jālāde 24 stundas, bet tomēr neiteiktu lādēt ar veco krievu lādētāju, viņam vajag impulsa lādetāju.
100/4=24 stundas jālādē.
ja būtu lādētājs 7 amp stundas, tad būtu :
100/7= ? :)
11.maijs 2015, 07:04 | links
 
100 ah un ta jaunmodiga ladetaja kastes izradas rakstits no 20 ah lidz 65 ah :) , tad skaidrs ka jalade ar veco ladetaju tik uz cik man ladet un cik ilgi ?
10.maijs 2015, 22:57 | links
 
cik ah ir tavam aķim?
10.maijs 2015, 17:43 | links
 
ir ari vecais krievu ladetajs moska labak ar to? vai bus ok ar 4 amp ?
10.maijs 2015, 16:24 | links
 
cik vispar ilgi slodzes aķis jalade lai normali uzledetos ? kadas 12 h ? vai tas pa daudz ? ladetajs man 4 amperas. paldies !
10.maijs 2015, 16:16 | links
 
kaut kur vakar forumā redzēju problēmu- laivas akumulatora lādēšana no motora. Nevaru atrast, kur tā diskusija, tāpēc ierakstīju šeit.

Tā, pa tiešo, slēgt akumulatoru pie motora ģenerātora, motoriem ar neiebūvētu taisngriezi, kurš ir kā opcija/papildus pērkama lieta/, nedrīkst. Var nobeigt akumulatoru. Akumulatoru jāslēdz klāt caur taisngriezi/diožu tiltu, ja kāds nesaprot- diožu tilts ir četru diožu ķēdes slēgums, kur maiņstrāva tiek pārvērsta līdzstrāvā. Šāds diožu tilts nopērkams utu bodē, t.s. "latgalītē" vai arī uztaisāms pašam. Tas vēl arī nav viss-, ja tiek lietots nelielas ietilpības akumulators, tad šādu akumulātoru jāpieslēdz caur pretestību, kas var būt kaut vai 12v lampiņa no autogabarītlukturiem vai salongaismiņas. Cik jaudīgu lampiņu vajag, tas atkarīgs no konkrētā dzinēja ģeneratora jaudas pie maksimāliem apgriezieniem. To viegli izmērīt ar ampērmetru, ko ieslēdz ķēdē pirms akumulatora. Tā ampēru rādījumam jābūt 1/10 daļai no akumulatora ietilpības, kā jau minēju, pie motora maksimāliem apgriezieniem. Ģenerātora jaudas parametrus var atrast lietošanas instrukcijās pie izgatavotāja
1.aprīlis 2011, 01:21 | links
 
Interesentiem labs akumulatoru raksts par to īpašībām un apkopi ir te: http://rvroadtrip.us/library/12v_system.asp un te arī teikts ka Trojan ir labs.... Uzskatāmi parādīta atlikušās jaudas atkarība no tukšgaitas sprieguma (ja kāds taisa gaismas diožu indikatoru). Un jāizceļ teiktais tiem, kas nelasīs: jo seklāk tiks izlādēts akumulators, un ātrāk atkal pielādēts, jo ilgāks tā kalpošanas laiks.( rekomendēts līdz 50%, bet pieļaujams līdz 80%). Un vēlreiz: uzreiz pēc izlādes, jāliek uz uzlādi, nevis kā te daži raksta ka ar vienu uzlādi brauc 2-3 dienas! Saudzēsim dārgo mantu...
27.marts 2011, 15:45 | links
 
Paldies Melnais par YURY komentiem!!!
27.marts 2011, 13:34 | links
 
minn kota neražo aķus, bet līmē savu birku uz Trojan izstrādājumiem.
Savulaik kad pirku aķi, el. mot., ļoti izsmeļošu infu izlobīju no YURY komentiem http://www.lpr.lv/forums/akkumuljator-t1189.html
Izlasīsi, jautājumi atkritīs.
27.marts 2011, 09:11 | links
 
Sveicināti vēlreiz spečuki!
Atkal man nepieciešama jūsu palīdzība. Kādu akumulatoru labāk iegādāties - MINN KOTA 130 Ah, vai Trojan 130 Ah!
Paldies!
26.marts 2011, 21:57 | links
 
siltumā, protams, aķim ir vismad 2x lielāka pašizlāde. Rxq rakstītajam taisnība.
19.marts 2011, 20:15 | links
 
Nezinu kā ielikt skanētu kopiju no cedeles, bet analogu teikumu varat izlasīt te: http://www.mpoweruk.com/storage.htm lasot par skābes akumulatoriem.
18.marts 2011, 23:52 | links
 
rhg, Tā vien rādās , ka Tu savos spriedelējumos būsi sazapinies -kaut kas naīt kopā...
18.marts 2011, 23:27 | links
 
Nevis es runāju, bet lasu faktu no akumulatora ražotāja ieteikumiem. Un veselais saprāts to pamato: siltumā skābes akumulatoram palielinās jaudas atdeve sakarā ar ķīmisko reakciju ātruma pieaugumu ( vasarā iekšējā pretestība akumulatoram maza, ziemā- liela). Līdz ar to arī sulfatizācijas procesi siltumā notiek aktīvāk. Vēsumā ķimiskie procesi palēlinās, kā rezultātā sulfatizācija palēninās. Kā zināms, sulfatizācija ir galvenais skābes akumulatoru uzkrātās enerģijas samazināšanās iemesls. Bet nedrīkst sasaldēt , jo kristalizācija jau sabojā iekšējo struktūru, tāpat kā pārkaršana.
18.marts 2011, 23:18 | links
 
Rxq - nu tu kaut ko ne tā runā, man ir želejnieks, gan ne panasonic, bet mans novērojums, ka tieši pēc ziemas pagrabā pie apmēram +5 C, akm kapacitāte pēc katra gada paliek arvien mazāka. Ja sākumā es ar 2 ātrumu velcēju 6-7 st. , tad pag. vasar akm tur maksimāli 3-4 st (pēc 3 g), - redzēsim kas būs šogad
17.marts 2011, 21:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager