Laivas un to motori

A par ko stress?
Obligāti jābūt reģistrētam virs 36.7 kw, ja nemaldos. Tas ir apmēram 50 zs motors. Ja negribi pārdot, tad nekādi papīri šķiet nav obligāti.


Maldies gan. Virs 5zs ir jādūt reģistrētam gan motoram, gan laivai, gan tiesībām vadīt šādu laivu ir jābūt.
9.oktobris 2015, 06:10 | links
 
Paldies, viss skaidrs! :D
8.oktobris 2015, 20:33 | links
 
Plus, likās, ka šamam arī vibrācija piemīt, ja ilgi turēt rokturi, mož pēc tam pačurāt grūti :D
8.oktobris 2015, 20:11 | links
 
Ronijam:

Redzeju ssā tirgoto trimmeri ERMAN darbībā. 2 m pūsli knapi stūma uz prieksu, bet kas ezerā pa trobeli!!!!!! Zin, ja nav kur naudu likt, labāk to nodzert :)

andrisandris, 24.augusts 2015, 15:39

Man tāds lops reiz Daugavā bubināja garām... pa to pusstundu, ko man šo bij jāklausās, jo viņš tiešām gandrīz stāv uz vietas, gribājās nošaut i izgudrotāju, i braucēju :D
Pieļauju domu, ka braucējam kurlums atlaiž tik pēc kādas dienas :)

martins_, 27.augusts 2015, 20:30

Pievienojos! Var būt krūmu griezšanai tie der, bet laivas stumšanai gan labāk ne! Un tie Deimoni ir tieši tādi paši! Vakar Lielupē divi vīri ar gumijas laivu mocījās. Ar airiem tok būtu bijis ātrāk!:) Un kas par trobeli!!!

Fishmens, 1.septembris 2015, 09:54
8.oktobris 2015, 20:10 | links
 
Kāds var kko par šādiem brīnumiem pateikt? Var arī kkur aizbraukt, vai labāk nemēğināt? :D
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/engines/jxfol.html
8.oktobris 2015, 18:57 | links
 
Marti !!!!!
Nju ja vis gali tev trukst, nepparastas mantas var atrast zvanot uz LR2 ( RADIO ) tirgu katru darbadienu no 18-19tiem ( sazvanit tiesa esot pagruti )
Es domaju sita dabut sev lietosanai veco labo GAUJAinu ( bija tads 50-70 gadu Lettu zeme razots vello mopeds ;-))))))))))
Ja tev tads kauc kur ir, vai zini ko par tadu Gauja dod zinu. ( agrak visas malas metajas tadi, reali tur luzt kam nebija, gluzi ka vecajam Erenpreis velo ). Pamekle tos dokjus, atradisi....................
Bet ja ir kur laukos turet ar pieskatisanu ( aljuminjis odnako taga ir vertiba ka celmetals ;-))))) ), laukos pie udenjiem ari labi butu vecca laba Kazanka..............( arri Padumju laikos visapkart metajaas ).
P.S. Nesmu nekads kupcis, man tada slietas vajadzigas personigai lietosanai.
Tafga jau visadi parpirceji ka ar uguni mekle pat veco labo JAWA ar originalam detaljam............ par vecajam Emka, vai Harlejiem nemaz nerunajot.
8.oktobris 2015, 17:52 | links
 
marti
A par ko stress?
Obligāti jābūt reģistrētam virs 36.7 kw, ja nemaldos. Tas ir apmēram 50 zs motors. Ja negribi pārdot, tad nekādi papīri šķiet nav obligāti.
8.oktobris 2015, 17:47 | links
 
Cien. God. Smols.
Man tieši no tiem labajiem un tāl tālajiem laikiem ir tāds vihr-m (jeb 25zs) atstāts mantojumā. Tajā laikā braukts vienu sezonu. Pirms kāda laiciņa izvilku no šķūņa un pie labiem meistariem atdzīvināts. Sākumā negribēja meistars ķerties pat klāt. Teica, lai nebojāju sev nervus un skatos Rietumu virzienā. Biju nepiekāpīgs un pēc remonta meistars teica jau pavisam cutā tonī, ka šis esot tik knapi iebraukts. Nomainīja piepūtušos kondensatorus un vuolā. Šķīlās uz pirmo. Papriecājos drusku pa lauku ūdeņiem. Protams, tā ir eksotika, nekas vairāk. Bet nelaime tāda, ka dokumenti zuduši :( Bet baigi gribētos tomēr pabraukāt kādreiz bez stresa galvaspilsētas akvatorijā.
8.oktobris 2015, 17:33 | links
 
Marti !!!!!!
Par tiem Vihr Padumju laiku motoriem ( cik nju es taceros tos prieka brizu ar laivu pie Kisezera hjauniba )
Vihr30............ skaitijas specigakais un krutakais motors ta laika motoru plejade ( 30 nozime zirdzinji ieksa ), bet.............. ja ko tadu gribi njemt, lanbak njem Vihr25, tas ir Mazak remontejams ka analogs Vihr30, un kas musdienas ir ne Mazak svarigi, Mazak edeliigs ( ka zinams istajos Padomju laikos lidz benzina krizei neviens benzinu neskaitija.
Atceros sen sen Padumju pirmskooperativu laikos kad mopisam vajaadzeja biski bendzu, parlidam pari zogam Cierisa autokiombinata ( uz Gaujas ielas) un nosucam ar trubinu ko kada ZIL ina bakas kadus 3 litrinjus.
Nekadi sargi neko netramdija, da arri tadu laikam nebija, a smago ZIL 8inu bakas neviens ciet ar atslegu nesledza............... nafig nevienam to benzinu nevajadzeja.
P.S.To laiku laivu motoru paterins rekjinajas stundas, tobis Vihr 30 eda apm 10 l stunda !!!!!!, a lidz jurai no Kisezera ar pilnu laivu meitenem vareja aizbraukt ( apm Vecaki ) 45 minutes uz vienu galu, ipasi 'neglisejot ". :-))))))))
8.oktobris 2015, 16:52 | links
 
To Nekapteinis

Piezvani uz CSDD info talruni un noskaidro.
Un 5hp motoram nevajag registraciju LV ieksejos udenos.
8.oktobris 2015, 15:51 | links
 
Sūdi tādi, ka man nekādu dokumentu, izņemot pieņemšanas aktu, nav. Tagad nevaru vairs atcerēties, kādas pasakas man stāstīja pārdevējs- vai pietiek ar aktu, vai vajag kārtot tehnisko pasi vai kā savādāk. Varbūt kādam ir skaidra bilde, kāda ir oficiālā kārtība. Paldies
8.oktobris 2015, 15:25 | links
 
Vai 5hp motorītim uz ūdens vajag kādu papīru līdzi, tieši motoram- tehnisko pasi vai ko tml? Paldies!

Viss ir atkarīgs kur taisies kuģot. Bet pēc pieredzes-labāk vadāt visus papīrus līdzi, jo burta kalpu un idiotu Latvijā netrūkst.
7.oktobris 2015, 23:14 | links
 
Vai 5hp motorītim uz ūdens vajag kādu papīru līdzi, tieši motoram- tehnisko pasi vai ko tml? Paldies!
7.oktobris 2015, 21:28 | links
 
Vai ir iespējams, ka senam vihr motoram bez dokumentiem tiek atrasti kādi citi dokumenti, pielāgoti, lai var piereģistrēt?
7.oktobris 2015, 21:08 | links
 
Anton, tas ir laika jautājums kad tava laiva sadalīsies reizinātājos un viss aizies uz grunti kopā ar tevi. Tas noteikti būs glises brīdī ar vējiņu matos :)
Es visu šito ar finieru grīdām uc. lauku tūnu savā laikā izpētiju. Man tomēr sava dzīvība svarīgāka.

kkas, 6.oktobris 2015, 19:58

Nekas nav mūžīgs tas ir skaidrs!Bet tagad ir ok!Tāpat jāpērk labāks plosts!:))
6.oktobris 2015, 20:16 | links
 
Anton, tas ir laika jautājums kad tava laiva sadalīsies reizinātājos un viss aizies uz grunti kopā ar tevi. Tas noteikti būs glises brīdī ar vējiņu matos :)
Es visu šito ar finieru grīdām uc. lauku tūnu savā laikā izpētiju. Man tomēr sava dzīvība svarīgāka.
6.oktobris 2015, 19:58 | links
 
Es šito motoru gribu kabināt pie nelielas gumijas laivas, kurai pēc doķiem paredzēts motors līdz 2,5kw, tāpēc bisk raustos ņemt lielāku.

Ronijs, 4.oktobris 2015, 20:39
Nekabini. Ja laiva ir bez cietā tranča galā, tad nekas prātīgs nesanāks. Es visam tam izgāju cauri.

kkas, 6.oktobris 2015, 18:08



Nepiekrītu!Man ir Suzuki 2.5hp un laiva navigators 3m gara ieliku 9mm finiera grīdu!
Glisā izceļ bez problēmām 15 16kmh var dabūt mierīgi!!Uzskatu ka priekš mazā motoriņa ir ok jo 1 zirgs apmēram 30kg tā var aprēķināt vai glisā ies!!!
Man ir gulbja svars tāpēc 2.5lopiņi izceļ glisā!!!
Pie transa sānā ir kabatiņa kurā ieliku dēlīti lai var bendzijnieku likt ir ok!
6.oktobris 2015, 19:46 | links
 
Es šito motoru gribu kabināt pie nelielas gumijas laivas, kurai pēc doķiem paredzēts motors līdz 2,5kw, tāpēc bisk raustos ņemt lielāku.

Ronijs, 4.oktobris 2015, 20:39
Nekabini. Ja laiva ir bez cietā tranča galā, tad nekas prātīgs nesanāks. Es visam tam izgāju cauri.

kkas, 6.oktobris 2015, 18:08


Ir ir cietais trancis :)
6.oktobris 2015, 18:21 | links
 
Es šito motoru gribu kabināt pie nelielas gumijas laivas, kurai pēc doķiem paredzēts motors līdz 2,5kw, tāpēc bisk raustos ņemt lielāku.

Ronijs, 4.oktobris 2015, 20:39

Nekabini. Ja laiva ir bez cietā tranča galā, tad nekas prātīgs nesanāks. Es visam tam izgāju cauri.
6.oktobris 2015, 18:08 | links
 
Jg1972, Riks !!!!!!
Man līdz "prihvatizacijas "uzvaras gajienam līdz ap, 2000 gadam Kisezera bija Progres 4 ar visiem navarotiem ta teikt.
Senos laikos nebija nekadu celtniecibas fenu, ij krasu veco njemu nost ar lodlampu.
Bet....... vecie laivu guru uzreiz bridinaja, ka lai ap kniezu vietam karsejoties uzmanigi, jo zem ta kniedem ir tada ka miksta galvina no auduma, labakai kniedes noturibai. Dotos guru padomus strikti ieveroju, un nekad nekadu problemu ar laivu nebija.
Laivu nacas pardot, kad kooperativu "veiksmigi prihvatizeja ", jo tas ir aljuminijs odnako.
Bija doma aizvilkt uz majam laivu, bet......... nodomaju, noliksu "ziemot", un tas ievilksies uz gadiem 10mit, darza malinja. :-))))))))))
Ja kadam interese varu ko sikak par Progres laivam izstastit, jautajiet.
No laivas palikusi vel ir skiet stekji ( glabasanai ziema), glabsanas veste, bija vel paris rezerves baakas, bet tas es kadam skiet sen jau uzdavinaju.
P.S. Progres 4, nom modela 2 skiet atskiraas ar to ka 4 modelim ir paredzeti 2gab Vihr30 motori, bet modelim 2, viens motors.
Citas vizualas atskiribas nesmu noverojis.
Progres, ka Progres.
Pec dokumentiem, skaitijas nevis ka laiva, bet "Sportivno progulocnij kater"vo..........
6.oktobris 2015, 16:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager