Laivas un to motori

Sazaans, ieliec kādu bildi ar jauno Amber!
14.oktobris 2015, 22:22 | links
 
Var būt kļūdos, bet kādreiz reģistrējot laivu prasīja ražotāja laivas sertifikācijas dokumentus. Negribētu ticēt, ka CSDD kāds piereģistrēs laivai jaudīgāku motoru kā paredzēts sertifikātā. Ja laivai izsniegts neatbilstošs sertifikāts nu tad atbildību uzņemas...
14.oktobris 2015, 19:26 | links
 
AndrisABC

Manā tehniskajā pasē viss ir normāli. Pieļaujamo audu nepārkāpju, jo laiva ir pārbūvēta priekš 20 zs motora.
14.oktobris 2015, 19:11 | links
 
Andris ABS, laivas teh. pasē nekas nav minēts par maksimālo dzinēja jaudu
14.oktobris 2015, 19:00 | links
 
Sazaan, gan jau esi noskaidrojis cik pie inspektoriem maksās pieļautās jaudas pārkāpšana... :)
Cik no tām lietām saprotu motorlaivas tehniskajā pasē ir ailīte MOTORA JAUDA.
14.oktobris 2015, 16:57 | links
 
Labvakar!

Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.
14.oktobris 2015, 16:21 | links
 
Ja nebūtu bremzējis, varbūt man nevajadzētu braukt ar Pelām....
14.oktobris 2015, 11:28 | links
 
es savulaik sabremzēju ar tādas iegādi, bija kādi 4 iemesli, viens no tiem atļautā jauda līdz 15zs
13.oktobris 2015, 21:42 | links
 
Sestdien un svētdien iemēģināju savu jauno Amber 430 laivu ar 20hp motoru. Par spīti visiem tiem, kas teica ka ar 20hp motoru laiva neies labi, tomēr riskēju viņu iegādāties.
Atsauksmes: Laiva gan divatā, gan braucot vienam iet ideāli. Divatā 35km/h, vienam 39km/h. Laivas gaita ir stabīla pat pie +/- 5-6 m/s garā Burtnieka vēja un pret vilni iet daudz labāk, nekā 4m Bush laiva. Laiva ir ļoti stabila arī copējot. Tā ka viss labākās atsauksmes.

Sazaans, 13.oktobris 2015, 11:34

" Vislabākās''-rakstīsim pareizi!
13.oktobris 2015, 21:40 | links
 
Ņemot vērā ka laiva plastikāta, likās ka ātrumam būtu jābūt lielākam. Man ar kādreiz bija doma par tādas iegādi....
13.oktobris 2015, 21:35 | links
 
Protams, ka iet viņa labi, protams, ka labāk par pūsli... Tikai, to varēja pilnveidot, uzliekot konsoli...;-)

Sestdien un svētdien iemēģināju savu jauno Amber 430 laivu ar 20hp motoru. Par spīti visiem tiem, kas teica ka ar 20hp motoru laiva neies labi, tomēr riskēju viņu iegādāties.
Atsauksmes: Laiva gan divatā, gan braucot vienam iet ideāli. Divatā 35km/h, vienam 39km/h. Laivas gaita ir stabīla pat pie +/- 5-6 m/s garā Burtnieka vēja un pret vilni iet daudz labāk, nekā 4m Bush laiva. Laiva ir ļoti stabila arī copējot. Tā ka viss labākās atsauksmes.

Sazaans, 13.oktobris 2015, 11:34
13.oktobris 2015, 20:12 | links
 
Sestdien un svētdien iemēģināju savu jauno Amber 430 laivu ar 20hp motoru. Par spīti visiem tiem, kas teica ka ar 20hp motoru laiva neies labi, tomēr riskēju viņu iegādāties.
Atsauksmes: Laiva gan divatā, gan braucot vienam iet ideāli. Divatā 35km/h, vienam 39km/h. Laivas gaita ir stabīla pat pie +/- 5-6 m/s garā Burtnieka vēja un pret vilni iet daudz labāk, nekā 4m Bush laiva. Laiva ir ļoti stabila arī copējot. Tā ka viss labākās atsauksmes.
13.oktobris 2015, 11:34 | links
 
Malacis marti! Es arī vakar palasījos šo visu, bet biju par slinku izrakstīt, Tu visu saliki pa plauktiņiem - līdz 3,7kw - airu laiva, gribi reģistrē, gribi nereģistrē. Virs 3,7kw - motorlaiva - vajag vadītāja apliecību un laiva jāreģistrē. Motoru vari nereģistrēt, ja jauda nepārsniedz 36,7kw, bet vajag īpašumu apliecinošu dokumentu. Es savu 9,9hp motoru pireģistrēju kā īpašumu CSDD un tas maksāja ap 15 eiriķiem. Iesniedzu ar roku rakstītu nodošanas - pieņemšanas aktu un nekādu problēmu.
10.oktobris 2015, 09:08 | links
 
Ehh. Te būs no CSDD viss precīzi:

http://www.csdd.lv/lat/registracija/kugosanas_lidzeklu_registracija/?doc=736

Tātad - var nereģistrēt piekaramo motoru, ja nēsā līdzi CSDD izsniegtu izziņu par kuģošanas līdzekļa uzkarināmā motora piederību.
Nekur neatradu neko par 36,7 kW...

Kaut gan atradu senu CSDD PDF bukletu (2012.g.1.marts) (http://goo.gl/hi4pKL), kur tieši tā arī ir rakstīts:
Kādus kuģošanas līdzekļus reģistrē CSDD?
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu uzkarināmos motorus ar jaudu 36,8 kW vai lielāku. Pārējo kuģošanas līdzekļu uzkarināmo motoru reģistrācija ir brīvprātīga.

Šajā ziņā nepareizu info savā raidījumā palaida tautā cien. god. M.Oltes kungs. Paziņoja, ka ja ir 5zs motors, tad vajadzīgas tiesības (Makšķerē ar Olti 30.09.2015. 25min:55sek).
Noteikumos nekur neiet runa ne par kādiem zirga spēkiem. Pieciem, sešiem vai četriem komats deviņiem. Runa ir tikai un vienīgi par kilovatiem - 3,7 kW. Bet dažādu ražotāju motoriem kilovati pie vienāda zirgaspēku skaita atšķiras... Piemēram, Tohatsu uzrāda 3,69 kW. Vecie Mercury arī uzrādīja 3,69 kW, jaunajiem jau noapaļojuši uz 3,7 kW
Yamaha un Suzuki laikam ražo tikai 4zs un 6zs, lai nebūtu pārpratumu :)

Patreiz CSDD mājas lapā minēts, ka motorlaiva skaitās ar dzinēju lielāku par 3,7 kW, bet airu laiva skaitās tāda, kas nepārsniedz 3,7 kW. No tā izriet, ka vadīšanas apliecība vajadzīga, ja ir virs 3,7 kW. Tātad ar 3,7 kW dzinēju nav nepieciešama atpūtas kuģu vadītāja apliecība.
Bet tur pat tālāk minēts šādi:

Kuģošanas līdzekļa motora reģistrācija:
Lai piedalītos ūdens satiksmē kuģošanas līdzekļa motoram ir jābūt norādītam kuģošanas līdzekļa reģistrācijas apliecībā. Motors var nebūt norādīts kuģošanas līdzekļa reģistrācijas apliecībā šādos gadījumos:
- ja motora jauda ir mazāka par 3,7 kW;

No šī savukārt sanāk, ka motors ar 3,7 kW ir jāreģistrē :)

Īsāk sakot - baigi skaidrs nav kā tur īsti ir :)
Un tāpēc ūdens policija par 5zs motoriem nepiesienas.
9.oktobris 2015, 22:39 | links
 
Paldies, mini_Me!
9.oktobris 2015, 20:49 | links
 
A par ko stress?
Obligāti jābūt reģistrētam virs 36.7 kw, ja nemaldos. Tas ir apmēram 50 zs motors. Ja negribi pārdot, tad nekādi papīri šķiet nav obligāti.

Maldies gan. Virs 5zs ir jādūt reģistrētam gan motoram, gan laivai, gan tiesībām vadīt šādu laivu ir jābūt.

Sazaans, 9.oktobris 2015, 06:10

VIEČA šoreiz nebūs Tev īsti taisnība jo patiesība ir tāda ka laivai kurai ir dzinējs virs 5 zirgi ir obligāti reģistrētai bet dzinēja reģistrācija obligāta no 36.7 kw tas ir 50 zirgiem... tā kaut kā
9.oktobris 2015, 20:12 | links
 
Pitbull, baigi smagi kļūdies
9.oktobris 2015, 20:09 | links
 
Labdien!
Sakiet lūdzu, kur Rīgā var nopirkt degvielas konektoru bākas pusē priekš Mercury F6M 2008. gada.

knaks, 9.oktobris 2015, 19:09

Pieņemu, ka vispieņemamākais variants varētu būt BOATSHOP, Krasta ielā 89. Derēs arī visas detaļas no Tohatsu.
9.oktobris 2015, 19:27 | links
 
Labdien!
Sakiet lūdzu, kur Rīgā var nopirkt degvielas konektoru bākas pusē priekš Mercury F6M 2008. gada.
9.oktobris 2015, 19:09 | links
 
Sazān, Tev pašam ir tādas "tiesības"....? Līdz 6zs dzinēju var vadīt bez "tiesībām"!!!
A par ko stress?
Obligāti jābūt reģistrētam virs 36.7 kw, ja nemaldos. Tas ir apmēram 50 zs motors. Ja negribi pārdot, tad nekādi papīri šķiet nav obligāti.

Maldies gan. Virs 5zs ir jādūt reģistrētam gan motoram, gan laivai, gan tiesībām vadīt šādu laivu ir jābūt.

Sazaans, 9.oktobris 2015, 06:10
9.oktobris 2015, 15:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager