Laivas un to motori

Smol, ko Tu pīpē....?


Gabis !!!!!
Labvakar....................
Nju kapec Progres, pret Amber, Bamber, Bushber, un cirtiem pusljiemm ir labaks !!!!!
Vienkarsi ir japabrauc ar Progres tipa laivu, un jasaprot ka visiem pusljiem ( sameriga izmera ) ir tikai viens plus, tie ir nosaciti viegli izjaucami, un saliekami bagaznieka.
Pagajusi ir nieka 20 gadi copes vesture, ka riktigi pabiezi copmanji ar pabiezu maku un kari piedalities mistiskas sacensibas ( uzvar tas kurs ir par 3 gr vairak izvilcis siku asaru ), ir pargajusi uz realam cieta seguma.. visbiezak aluminja laivam............, vottt
Ta ka , Progres ir progresejos un muzigs Progres :-))))
Normalai copei ka jau mineju labi der ari parasta "Kazanka "

Smols, 16.oktobris 2015, 17:17



Gabis !!!!!
Labvakar....................
Nju kapec Progres, pret Amber, Bamber, Bushber, un cirtiem pusljiemm ir labaks !!!!!
Vienkarsi ir japabrauc ar Progres tipa laivu, un jasaprot ka visiem pusljiem ( sameriga izmera ) ir tikai viens plus, tie ir nosaciti viegli izjaucami, un saliekami bagaznieka.
Pagajusi ir nieka 20 gadi copes vesture, ka riktigi pabiezi copmanji ar pabiezu maku un kari piedalities mistiskas sacensibas ( uzvar tas kurs ir par 3 gr vairak izvilcis siku asaru ), ir pargajusi uz realam cieta seguma.. visbiezak aluminja laivam............, vottt
Ta ka , Progres ir progresejos un muzigs Progres :-))))
Normalai copei ka jau mineju labi der ari parasta "Kazanka "

Smols, 16.oktobris 2015, 17:17
16.oktobris 2015, 21:18 | links
 
Gabi, mani, itkā, viss apmierināja, viss bija pārdomāts... Bet, par cik piedalījos LČ spiningošanā no laivām, pie ekipāžas ( divi copmaņi ), sēdināja klāt tiesnesi.... Tad iedomājies, laivā seši trausli kāti, kastes ar mānekļiem, tiesnesis ( dažreiz uz 100kg...:-) ), nu pamaz vietas tai vicināšanai paliek... Pie tam, arī tas 20nieks vairs nestumj tik ātri.... Kaut kā tā....

Pitbulls:
Kam dēļ tad tu atteicies laivot ar Amber 430 un izvēlējies Progres'u!?
Kādi tavu prāt mīnusi laivai Amber 430???

gabis, 15.oktobris 2015, 20:09
16.oktobris 2015, 21:16 | links
 
Un tagad, to pašu uzraksti tā, lai vēl kāds bez Tevis to saprot, vai arī neraksti vispār.

Gabis !!!!!
Labvakar....................
Nju kapec Progres, pret Amber, Bamber, Bushber, un cirtiem pusljiemm ir labaks !!!!!
Vienkarsi ir japabrauc ar Progres tipa laivu, un jasaprot ka visiem pusljiem ( sameriga izmera ) ir tikai viens plus, tie ir nosaciti viegli izjaucami, un saliekami bagaznieka.
Pagajusi ir nieka 20 gadi copes vesture, ka riktigi pabiezi copmanji ar pabiezu maku un kari piedalities mistiskas sacensibas ( uzvar tas kurs ir par 3 gr vairak izvilcis siku asaru ), ir pargajusi uz realam cieta seguma.. visbiezak aluminja laivam............, vottt
Ta ka , Progres ir progresejos un muzigs Progres :-))))
Normalai copei ka jau mineju labi der ari parasta "Kazanka "

Smols, 16.oktobris 2015, 17:17
16.oktobris 2015, 20:35 | links
 
Man ir sajūta, ka smols skaidrā nemēdz būt. Pļūtī un pļūtī, tikai sev saprotamā valodā. Amber nav pūslis.
16.oktobris 2015, 19:39 | links
 
Gabis !!!!!
Labvakar....................
Nju kapec Progres, pret Amber, Bamber, Bushber, un cirtiem pusljiemm ir labaks !!!!!
Vienkarsi ir japabrauc ar Progres tipa laivu, un jasaprot ka visiem pusljiem ( sameriga izmera ) ir tikai viens plus, tie ir nosaciti viegli izjaucami, un saliekami bagaznieka.
Pagajusi ir nieka 20 gadi copes vesture, ka riktigi pabiezi copmanji ar pabiezu maku un kari piedalities mistiskas sacensibas ( uzvar tas kurs ir par 3 gr vairak izvilcis siku asaru ), ir pargajusi uz realam cieta seguma.. visbiezak aluminja laivam............, vottt
Ta ka , Progres ir progresejos un muzigs Progres :-))))
Normalai copei ka jau mineju labi der ari parasta "Kazanka "
16.oktobris 2015, 17:17 | links
 
Pitbulls:
Kam dēļ tad tu atteicies laivot ar Amber 430 un izvēlējies Progres'u!?
Kādi tavu prāt mīnusi laivai Amber 430???
15.oktobris 2015, 20:09 | links
 
pienef. Ja ņem nost motora galvu, blīves maiņa obligāta. Ūdens izlija no galvas, vai bija karterī? Pēc galvas noņemšanas nedaudz ūdens izlīs no dzesēšanas sistēmas - tas ir normāli. Es sāktu ar karbuļa tīrīšanu. Ja jau brauci ar pilnībā izvilktu ''čoku'' tad sveces piemest var elementāri. Es arī izmantoju Evinrudi 2T tikai 9,9hp un jaucu 95-to 1:50, nekādu problēmu.
15.oktobris 2015, 20:05 | links
 
Labvakar!

Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.

pienef, 14.oktobris 2015, 16:21
Kautkādas pasakas tu te stāsti. Kā divtakterim sveces var būt aizsistas ar eļļu? Padomā pats.
Padoma tu ari. Mierigi tas ir iespejams.
urmaas, 15.oktobris 2015, 19:43
15.oktobris 2015, 19:54 | links
 
marti. Ir tāds cipars, ir. Vienkārši, iespējams, ka izmanto vienkāršotu variantu - 3,7kw. Obligāti jāreģistrē motors no 36,8kw (50hp). 5hp motors tiek pielīdzināts airiem. Likumos ir ierakstīts 3,68kw, piemēram Rucavas pagasta saistošajos noteikumos par laivām Papes ezerā.
15.oktobris 2015, 19:51 | links
 
Labdien!Varbūt kādam ir info kādi ir PELLA NOVA laivas aizmugures gridiņas parametri.Paldies.
15.oktobris 2015, 19:50 | links
 
Labvakar!

Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.

pienef, 14.oktobris 2015, 16:21

Kautkādas pasakas tu te stāsti. Kā divtakterim sveces var būt aizsistas ar eļļu? Padomā pats.
15.oktobris 2015, 19:43 | links
 
Mana iepriekšējā laiva, AMBER 430, bija aprīkota ar 20hp dzinēju, cik reizes inspektori nepārbaudīja doķus, ne reizi neieminējās, ka esmu pārsniedzis atļato dzinēja jaudu par 5hp....

es savulaik sabremzēju ar tādas iegādi, bija kādi 4 iemesli, viens no tiem atļautā jauda līdz 15zs

usis, 13.oktobris 2015, 21:42
15.oktobris 2015, 19:34 | links
 
Tāds cipars kā 3,68 kW nekur noteikumos nefigurē.
Ir tikai un vienīgi 3,7 kW !!!
Kā ir virs 3,7 kW, tā ir motorlaiva.
3,7 kW un uz leju - airu laiva.
Pārvēršot zirgu spēkos tas būs tā, ka 5zs - airu laiva, virs 5zs - motorlaiva un nepieciešamas tiesības.
15.oktobris 2015, 17:27 | links
 
AndrisABC, dokumentos priekš reģistrācijas CSDD nekas nav minēts par maksimālo dzinēja jaudu.
15.oktobris 2015, 15:01 | links
 
kkas. Tā arī ir, motorlaivai vajag tiesības, neskatoties uz motoru. Airu laivai ar motoru līdz 3,68kw - nevajag. Ja uzliksi airu laivai 6hp motoru - vari dabūt sodiņu.
15.oktobris 2015, 14:05 | links
 
Atgriežoties pie tiesībām un motora jaudu. Faktiski sanāk, ka tiklīdz laivas tehniskajā pasē ir rakstīts motorlaiva, tad ir vajadzīgas tiesības.
Jo tiesību esamī/neesamību regulē - Noteikumi par kuģošanas līdzekļu satiksmi iekšējos ūdeņos. Tur vienīgais termins ir motorlaiva, nav nekādas atsauču uz motora jaudu.

VIII. Vadītāja kvalifikācija
76. Vadīt ūdensmotociklus, motorlaivas, kuterus un motorjahtas atļauts personām, kurām ir normatīvajos aktos par atpūtas kuģu vadītāju sertificēšanu noteiktajā kārtībā iegūtas attiecīga kuģošanas līdzekļa vadīšanas tiesības. Kuģošanas līdzekļa vadīšanas tiesības apliecina attiecīgs ieraksts transportlīdzekļu vadītāju reģistrā un kuģošanas līdzekļa vadītāja apliecība.
http://likumi.lv/doc.php?id=103963

Tie otrie CSDD noteikumi regulē kuģošanas līdzekļu reģistrāciju un motoru jaudām pret tiesību ne/vajadzību nav nekāda sakara.
Tepat cilvēki ir rakstījuši, ka dabūjuši sodu laikam no robežsargiem par to, ka nav tiesību, lai gan motors bija mazais.
15.oktobris 2015, 11:05 | links
 
Labvakar!

Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.

pienef, 14.oktobris 2015, 16:21

Motors iet arī ar daudz treknāku eļļas maisījumu. Ja Tavs Evinrude ir vecs, treknāks maisījums ir pat labāk.
No pārbaudi dzirksteli un nomaini sveces. Ja darba procesā dzirkstele mēdz pazust, jāskatās kas ar aizdedzi. Ja spoles sasprēgājušas, tad tās jāmaina. e-bay.com var pasūtīt.
Ja ūdens tiek dzinējā, tad kaut kur blīves laiž garām, visticamāk galvā, jo tur ūdens dzese ir vistuvāk svecēm. Ja ūdens tiek galvā, tad motoru var noķīlēt. Tad jāņem nost galva un jāskatās kas ar blīvi. Kaut kā tā.

marciic, 15.oktobris 2015, 08:31


sveces ir sausas un dzirkstele ir abām diezgan laba - domāju,ka motors nomira,jo tika iekšā ūdens. Paldies par Tavu atbildi - visdrīzāk būs jāmaina galvas blīve...
15.oktobris 2015, 10:30 | links
 
Labvakar!

Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.

pienef, 14.oktobris 2015, 16:21


Motors iet arī ar daudz treknāku eļļas maisījumu. Ja Tavs Evinrude ir vecs, treknāks maisījums ir pat labāk.
No pārbaudi dzirksteli un nomaini sveces. Ja darba procesā dzirkstele mēdz pazust, jāskatās kas ar aizdedzi. Ja spoles sasprēgājušas, tad tās jāmaina. e-bay.com var pasūtīt.
Ja ūdens tiek dzinējā, tad kaut kur blīves laiž garām, visticamāk galvā, jo tur ūdens dzese ir vistuvāk svecēm. Ja ūdens tiek galvā, tad motoru var noķīlēt. Tad jāņem nost galva un jāskatās kas ar blīvi. Kaut kā tā.
15.oktobris 2015, 08:31 | links
 
Sazān. Protams, ka stabila! Trimarāns taču. Man arī ir trimarāns. Taisna grīda, līdz ar to stabilitātes sajūta vēl lielāka. :) Otrkārt, kopšana ir ļoti viegla. Treškārt, nokritušos knibuļus viegli atrast un paņemt. Zinu, kā paziņas mokās ar "pellveidīgajām" un redelēm. Izkrīt cauri-čau. ūdeni grūti izsmalstīt (slapjā laikā). Laiva ļoti smuka un forši apgreidota! Apsveicu! :)
15.oktobris 2015, 07:15 | links
 
Darīts. Bildes albūmā.
15.oktobris 2015, 04:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager