Cik, tad cenu starpība bija precei, ja starp normālu veikalu un fishb., jāgaida 3.5 mēnešus ?
Super skopums ?:)
Super skopums ?:)
21.decembris 2015, 12:19 | links
Izskatās, ka esi stipri par kaut ko abižots... Rudra 130sp mums ir uz vietas 10 krāsojumos. Diemžēl Mat Tiger patreiz ir izpirkts. Pievedums būs visdrīzāk marta sākumā. Ir protams preces, kas jāgaida ilgāku periodu, bet naudu par viņām neviens jau neprasa. Gribi gaidi, gribi meklē citur. Uz muļķi nevienu neķeram un pastāvam tikai tapēc, ka mums veikals ir pilns ar labu preci un cilvēki brauc ciemos no dažādiem Latvijas nostūriem. Varbūt atbrauc ciemos, mēģināsim tavu sāpi remdēt.
asaka2013 es iesaku fishbona.lv pasuti un lidz majam atnaks 3,dienas,jo valmieras rajona nekur tos nevar nopirkt.
sirmais1992, 16.decembris 2015, 14:59
Nu sūtot no Fishbon, jebkas būs jāgaida 2-3 mēneši, ja ne ilgāk. Tur tikai cenas labas, bet uz vietas nekā nav. Ķer uz muļķi. Nesaprotu vispār, kā šis veikals vel pastāv.
Temiida, 16.decembris 2015, 20:29
FishBon, 18.decembris 2015, 10:52
M-14 pat ir uz vietas.
Davis-Di, 21.decembris 2015, 09:19
Mārim...naudas atgriezšanu varu veikt vienas minūtes laikā arī no sava telefona. un šeit ir pilnīga taisnība. Lai atgrieztu naudu ne klientam, ne arī pārdevējam nav jāsēž pie datora.
Atgriežot naudu "refund" neviens ne centa nezaudē. Tāpēc tā ir ērta sistēma kā priekš pircēja tā arī komersanta. Atbildot Mārim...naudas atgriezšanu varu veikt vienas minūtes laikā arī no sava telefona. un šeit ir pilnīga taisnība. Lai atgrieztu naudu ne klientam, ne arī pārdevējam nav jāsēž pie datora.
FishBon, 19.decembris 2015, 17:40
Ja atgriez naudu ar "refund", Tu arī nezaudē savus procentus?
raihs, 19.decembris 2015, 17:53
Ja produkts nav pieejams un klients nevēlas gaidīt, nauda tiek atgriezta nekavējoties
Tā, nu, gan nebūs taisnība, jo vienlaicīgi pie datora nesēž ne klients, ne veikala pārdevējs.
klientam ir ērti redzēt visus Rudra krāsojumus kādi pastāv vienā vietā. Nav jāstaigā pa vairākām lapām un jāmeklē varianti.
Tieši šī iemesla dēļ, veikalam nevajadzētu nodarboties ar tās preces reklamēšanu, kuras viņiem nav. Tam ir domāta ražotāja mājaslapa. Kā velna pēc man ir jātērē laiks, lai aizpildītu pirkuma formu un pēc tam, lai skaidrotos ar veikalu???? Stāstiet , reklamējiet, slavējiet savu preci, kura Jums ir. Tikai , lūdzu, netērējiet mūsu laiku. Starp citu, tieši ši iemesla dēļ Jūs zaudējat pircējus. Es pēdējos Rudras voblerus sūtīju no ārzemēm, kaut gan, tagad, kad soliet atlaides, pie Jums būtu lētāk. Bet mans laiks arī maksā naudu...
Maris_C, 19.decembris 2015, 17:14
Atgriežot naudu "refund" neviens ne centa nezaudē. Tāpēc tā ir ērta sistēma kā priekš pircēja tā arī komersanta. Atbildot Mārim...naudas atgriezšanu varu veikt vienas minūtes laikā arī no sava telefona. un šeit ir pilnīga taisnība. Lai atgrieztu naudu ne klientam, ne arī pārdevējam nav jāsēž pie datora.
FishBon, 19.decembris 2015, 17:40
Ja produkts nav pieejams un klients nevēlas gaidīt, nauda tiek atgriezta nekavējoties
klientam ir ērti redzēt visus Rudra krāsojumus kādi pastāv vienā vietā. Nav jāstaigā pa vairākām lapām un jāmeklē varianti.
3. Produkta pieejamības rādīšanu vai nerādīšanu protams var tehniski atrisināt, atomātiski sinhronizējot noliktavas atlikumus ar mājas lapu. Diemžēl šādas sistēmas ieviešana prasa pietiekami lielus līdzekļus, kurus patreiz nevaram atļauties.
FishBon, 19.decembris 2015, 15:09
Par visu citu neko nesaku,bet nu šitais punkts ir bla,bla,bla...Ne nu tur nauda liela,nekā... Sajūgt noliktavu ar webu- programmētājam tas nav no tiem sarežģītākajiem uzdevumiem. Un noteikti ne no tiem dārgākajiem. Pasaki labāk uzreiz, ka slinkums vienkārši čakarēties un vadīt to visu iekšā
raihs, 19.decembris 2015, 15:54
3. Produkta pieejamības rādīšanu vai nerādīšanu protams var tehniski atrisināt, atomātiski sinhronizējot noliktavas atlikumus ar mājas lapu. Diemžēl šādas sistēmas ieviešana prasa pietiekami lielus līdzekļus, kurus patreiz nevaram atļauties.
FishBon, 19.decembris 2015, 15:09